FANDOM

Zwierzaki.png

Zwierzaki - dzielnica MSP. Tutaj możemy kupić boonies i bonsters (dawniej zwierzaki), wysłać zwierzaka do hotelu, kupić jakieś akcesoria dla zwierzaków, a także kupić zwierzaki do naszego pokoju, którymi nie będziemy musieli się zajmować. To miejsce jest bardzo powiązane z dzielnicą 'Sklepy'.

Bonsters i Boonies

Bonsters.png

Bonsters

W tym miejscu możemy zakupić bonsters (zwierzaka) i boonies, którymi będziemy mogli się zajmować w naszym pokoju. Nie są one tanie. Najtańszy zwierzak jest dostępny od 900 StarCoins. Sklepy, mimo iż są dwie różne ikonki w dzielnicy 'zwierzaki' są połączone.
Nowe boonies.png
Jednak kiedy klikniemy na pieska w prawym górnym rogu wyświetlą nam się same bonsters (jest ich zecydowanie o wiele mniej niż boonies i niektóre są tańsze. Kiedy klikniemy na stworka po prawej stronie psa, wyświetlą nam się wszystkie boonies. Niektóre boonies możemy kupić nawet za diamenty, a najdroższy boonie kosztuje 10000 StarCoins. W lewym górnym rogu znajduje się zakładka 'Nowe', gdzie widzimy, który zwierzak czy boonie został ostatnio dodany. Za to kolejna, czyli 'Top' pokazuje najchętniej kupowane boonies i bonsters w ostatnim czasie

Zoo

Zoo.png
To miejsce przeniesie nas do sklepu z rzeczami. Będziemy mogi zakupić tam zwierzaka, ale będzie on bardziej służyć jako mebel, więc dla osób, które przejmują się stanem ich zwierzaków, a nie mają za dużo pieniędzy i czasu będą idealne. W tym sklepie możemy znaleźć domowe zwierzątka po fantastyczne stworzenia typu jednorożec czy smok. Ceny tych zwierząt są niższe niż ceny bonsters albo boonies.

Hotel dla zwierzaka

Hotel dla zwierzaka.png
Miejsce, w którym zostawiamy zwierzaka, kiedy wyjeżdżamy i nie będziemy mieć czasu się nim zajmować. Można wykupić miejsce zwierzakowi w hotelu na tydzień (100SC), na 2 tygodnie (200SC) i na 4 tygodnie, czyli opcja dla VIP (400SC). Więcej informacji na stronie Hotel dla zwierzaka.

Akcesoria dla zwierząt

Akcesoria dla zwierząt.png
Miejsce podobnie jak zoo przenosi nas do sklepu ze zwierzakami. Kupimy tam akcesoria dla zwierząt, które są tanie, ale niestety, nie będziemy mogli nimi wspomóc sobie opieki nad zwierzakiem. Akcesoria można powiedzieć tylko ozdabiają nasz pokój i mogą być używane w filmach. Jest ich niewiele, ponieważ w sklepie z rzeczami możemy ich znaleźć tylko dwie strony.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki