Zadania otrzymujemy od trzech "MovieStars" (Starla Sky, Coco i Cezara Calloway). Zadania od Starli mają oprowadzić nas po grze, zadania Coco polegają na szukaniu towarzystwa, a zadania Cezara na modzie. Możemy za nie dostać SC i Fame. Ostatnie z nich w każdej kategorii to "Level wyżej" lub "Następny Level". Za każde z zadań otrzymujemy 50 Fame oraz 100 StarCoins (Vip-200 sc oraz 100 fame). Zadania można robić codziennie, bo dodano zadania dzienne, jednak nie dostajemy za nie tylu SC i Fame, ile otrzymujemy przy początkowych karierach - otrzymujemy 10 sc i 10 fame (Vip - 20 sc i 20 fame).

Ciekawostki

  • Kiedyś zadań było znacznie mniej i nie były podzielone na 3 kategorie.
  • Przez pewien czas był błąd blokowania zadań. Chodziło o to, że zebraliśmy prezenty z miasta zanim włączyliśmy misje. Nie naliczały się prezenty zebrane wcześniej co powodowało, że niektórzy nie mogli przejść tego zadania.
  • Kiedyś zadania znajdowały się przy statusie, obok naszej MovieStar
  • Nowe zadania (tj. po "Poziom wyżej) pojawiają się co jakiś czas, jednak tylko w jednej kategorii;
  • Na Halloween w roku 2014 dodano specjalne zadania "dyniowe", za które dostawało się przedmioty. Więcej o tych zadaniach znajdziesz tu;
  • W piątek 27.03.2015 zostaną dodane/zostały dodane zadania Wielkanocne. Podobne są one do zadań Halloween.
  • Niektórzy użytkownicy mają problem z odnalezieniem ostatniego niebieskiego prezentu.
  • Zadania nazywają się Kariery.
  • Aby odblokować zadania od Cezara, trzeba wykonać kilka zadań Starli i Coco.
  • 7 lipca 2015 roku pojawiły się nowe zadania - "Impreza Plażowa" . Zadania są podobne do tych w Wielkanoc i w Halloween, a za ich ukończenie otrzymujemy plażowego Boonie. Zadania można pomijać, jedno pominięcie kosztuje 1 diament.
  • 1 września 2015 pojawiły się kolejne zadania eventowe, tym razem z okazji Rozpoczęcia Roku Szkolnego w 2015 roku. Polegają dokładnie na tym samym co Halloween, Wielkanoc i Impreza na Plaży.
  • Możemy wyczytać, że teraz zadania dodawane są na okazję.
  • Mamy możliwość wygrania zwierzaczka.
  • Użytkownicy sprzeciwiają się zadaniu, w którym trzeba rozdać 5 autografów.

Galeria

Więcej z Fandomu