FANDOM

Yassminel (czyt. Jassminel) - Użytkowniczka MovieStarPlanet, również uważana za największego "raka" na forum. Znana jest z tego, że była dawnym klejnotem z Klejnotów hakerów. To ona rozpętała z innymi użytkowniczkami aferę o rzekomych "Powiadomieniach" o nowym MSP i usuwaniu kont. Zawsze ubierała zęby przez które też jest znana, ale też z tego, że do dziś (na nowym koncie) ogłasza na forum, że w 2017 roku to ona będzie pierwsza na miejscu w highscores, a nie Juna13. Obecnie zablokowana - gra już na trzecim koncie o nazwie Hytlen.

Kim jest Yassminel?

Yassminel to użytkowniczka, która gra od stycznia 2016 roku. W listopadzie 2016 roku jej konto (Yassminel) zostało zablokowane na zawsze, jak sama mówi moderatorzy nie podali powodu jej blokady. Dziś Yassminel grała też na FilipinaYassminel, bo sama tak naprawdę ma na imię Filipina. Nie lubi o tym mówić. Obecnie gra na Hytlen. W 2 tygodnie wybiła 12 level. Mówi, że to klucz do wybicia się w 2017 roku. Ma też grupkę swoim fanów, którzy na swoich statusach piszą "Ave Yassminel!" . Bardzo często udziela się na forum, gdzie wybiła swojego fejma. Chodzą plotka, że Yassminel i BeatrixKiddo to konta jednej osoby, dokładniej chłopaka.

Jak już było wspomniane Yassminel, a teraz Hytlen, zasłyneła z swoich zębów, tematów o Filipkach (wtedy, kiedy mówiła, że rzekomo ma na imię Jaśmina) w tamtym czasie bardzo surowo obrażała osoby o imieniu Filip. Przez to wybuchła mała ,,drama". Potem gdy powiedziała swoje prawdziwe imię (Filipina) wyjaśniło się, że cała krytyka była spowodowana niemiłymi wspomnieniami z podstawówki. Oraz tematów o highscores 2017. Kiedyś przyjaźniła się z Sauron Mairon (teraz Tar Mairon) ale dzisiaj nie wiadomo czy się dalej przyjaźnią. Często udzielała się na forum, ale oprócz tego robiła wspaniałe artbooki, które na Yassminel miały od kilkuset love'it.

Cosplay'e

Yassminel nie miała zbyt dużo cosplay'ów, ale było ich kilka

Anakin Skywalker

Muzułmanka

Ayano Aishi Yandere Simulator (teraz na FilipinaYassminel)

Filmy

Filipina nie robi filmów, jedynie "artystyczne" seki z przesłaniem.

Cytat

  • "Hejcia Naklejcia tu wasza Yassminel Dżassminel kto woli jak woli" - Yassminel gdy wita się na swoich filmikach.
  • "KONIEC DZUNY TRZYNASTEJ!!! NIECH ŻYJE YASSMINEL!!!" - Zawsze to piszę na końcu swoich tematów.

Ciekawostki

  • Yassminel prowadzi swój własny kanał na YouTubie pod nazwą Yassminel Dżass. Tam nagrywała swoje parodie o włamach na kontach, gameplay'e itp.
  • Gdy Filipinie zablokowali Yassminel na zawsze powstało wiele podrób podawających się za Yassminel jednak ta na swoim kanale nagrała o swojej blokadzie i że teraz gra na Hytlen , a nie na żadnej z tych podrób.
  • Kiedyś Yassminel przyjaźniła się z Sauron Mairon przez co ubierała się w stylu Sauron i Króla Shymona. Wtedy jej przezwiskiem było Lord Poker. Nie robiła wtedy tematów o tym, że w 2017 to ona będzie rządzić MSP tylko o tym, że jest Lordem MSP a Sauron władcą ciemności.
  • Yassminel zawsze gdy traci swoją "sławę" piszę na forum tematy o tym, że odchodzi czy też usuwa się z MSP.
  • Yassminel przez jakis czas miała w sercu //oliwka//, pojawiały się plotki, że to jedna i ta sama osoba.
  • Filipina w ciągu miesiąca zdobyła bardzo wysoki level, przez co mówiono, że używa hacków.
  • Na koncie Hytlen była pierwsza pod postem konkursowym, który został dodany na forum przez samo MSP.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki