FANDOM

Filipina Yassminel (czyt. Jassminel lub Dżassminel) – użytkowniczka MovieStarPlanet, również uważana za największego raka na forum. Znana jest z tego, że była dawnym klejnotem z Klejnotów Hakaru. To ona rozpętała z innymi użytkowniczkami aferę o rzekomych Powiadomieniach o nowym MSP i usuwaniu kont. Była znana z zawsze zakładanych zębów, oraz ogłaszaniu na forum, że w 2017 roku to ona będzie pierwsza na miejscu w highscores zamiast Juny13.

Kim jest Yassminel?

Yassminel to użytkowniczka, która gra od stycznia 2016 roku. W listopadzie 2016 roku jej konto (Yassminel) zostało zablokowane na zawsze, jak sama mówi, moderatorzy nie podali powodu jej blokady. Yassminel gra na FilipinaYassminel. Tak naprawdę ma na imię Natalia. Ma też grupkę swoim fanów, którzy na swoich statusach piszą „Ave Yassminel!”. Bardzo często udziela się na forum, gdzie wybiła swojego fejma. Chodzi plotka, że Yassminel i BeatrixKiddo to konta jednej osoby, dokładniej chłopaka.

Jak już było wspomniane Yassminel, zasłynęła ze swoich zębów, tematów o Filipkach (wtedy, kiedy mówiła, że rzekomo ma na imię Jaśmina) i obrażaniu osób o tym imieniu, z czego wybuchła mała drama. Potem gdy powiedziała swoje prawdziwe imię (Filipina) wyjaśniło się, że cała krytyka była spowodowana niemiłymi wspomnieniami z podstawówki. Kiedyś przyjaźniła się z Sauron Mairon (teraz Tar Mairon), ale dzisiaj nie wiadomo czy się dalej zadają. Często udzielała się na forum, ale oprócz tego robiła artbooki, które osiągały po kilkuset love it.

Cosplaye

Yassminel miała kilka cosplayów:

  • Anakin Skywalker
  • Muzułmanka
  • Ayano Aishi Yandere Simulator (teraz na FilipinaYassminel)

Filmy

Filipina nie robi filmów, jedynie artystyczne seki z przesłaniem.

Cytaty

  • Hejcia Naklejcia tu wasza Yassminel Dżassminel kto woli jak woli - Yassminel gdy wita się na swoich filmikach.
  • KONIEC DZUNY TRZYNASTEJ!!! NIECH ŻYJE YASSMINEL!!! - Zawsze to pisze na końcu swoich tematów.

Ciekawostki

  • Gdy Filipinie zablokowali Yassminel na zawsze, powstało wiele podrób podających się za Yassminel.
  • Kiedyś Yassminel przyjaźniła się z Sauron Mairon przez co ubierała się w stylu Sauron i Króla Shymona. Wtedy jej przezwiskiem było Lord Poker. Nie robiła wtedy tematów o tym, że w 2017 to ona będzie rządzić MSP, tylko o tym, że jest Lordem MSP a Sauron władcą ciemności.
  • Yassminel zawsze gdy traci swoją sławę pisze na forum tematy o tym, że odchodzi czy też usuwa się z MSP.
  • Gdy Yassminel przez jakiś czas miała w sercu //oliwka//, pojawiały się plotki, że to jedna i ta sama osoba.
  • Filipina w ciągu miesiąca zdobyła bardzo wysoki level, przez co mówiono, że używa hacków.

MovieStars
Inne
Grający od 2011
Grający od 2012
Grający od 2013
Grający od 2014
Grający od 2015
Grający od 2016
CavmelLadyPrada!Mondye!Myrna beesbottomTar MaironYassminelMorvinka
Grający od 2017
Grający od 2018