FANDOM

xHinatagx (znana także jako Siedmiokropka lub LadyEllien) – użytkowniczka MSP od 5 lutego 2011r. W swojej karierze wielokrotnie odchodziła z MSP i na nie powracała. Brała udział w kilku wydarzeniach jak Dzień łysoli, Dzień darmowych looków oraz aktywnie walczyła z Olonionią i jej przekrętem. xHinatagx to założycielka Wiki o MSP.

Historia

.moj pierwszy stroj

Siedmiokropka na początku

Założyła konto miesiąc po powstaniu polskiego MSP, jednak była jedną z pierwszych aktywnych graczek, bo gra do tej pory nie zdążyła się aż tak rozkręcić. Pierwsze, ciężko zarobione pieniądze (ciężko, bo aktywnych graczy zbyt wiele nie było i trzeba było szukać ludzi, którzy obejrzeliby twój film), Hinata wydała na... strój arabski. Wyglądało to tym ciekawiej, że przy tworzeniu postaci dziewczyna wybrała unikalne mangowe oczy (aktualnie już niedostępne).
Stan obecny jej profilu
Na Średnim MSP stała się sławniejsza dzięki jej walce z 10-sek. Była jedną z MS najdłużej i najbardziej zaciekle walczących z 10-sek, jednak ostatecznie też do nich przywykła. Szczególnie znana była kłótnia z AnanaseQ, a właściwie jej siostrą - Lansuje siee < 33. Lansuje siee stworzyła wtedy pierwszą serię 10-sek i zachęcała ludzi do ich oglądania. Gdy Hinata to zobaczyła, napisała w statusie „Lansuje siee < 33 robi 10-sek?!”. Po chwili sama Lansuje sie napisała do Hinaty, że wywala ją ze znajomych i tak też zrobiła. Dziewczynie się to nie spodobało i w ten sposób zaczęła się nieprzyjemna sprzeczka słowna. Na szczęście szybko się pogodziły. Mimo to obie przez jeszcze jakiś czas pałały do siebie niechęcią, tak samo jak przeciwnicy 10-sek (którzy stanęli po stronie Hinaty) z ich zwolennikami (wspierający Lansuje sie).
Dyskusja

Przykładowa "dyskusja" Hinaty

2015r.

xHinatagx w 2015r. stała się bardzo aktywna na forum - jej posty (z podpisem „~Kropka”) można było znaleźć wszędzie. Wiele osób uważało ją za przemądrzałą gimbuskę, jednak nie była to do końca prawda. Dziewczyna właściwie nigdy nie obrażała innych (jedynie, gdy miała naprawdę zły humor), a zamiast „kłócić się” - dyskutowała. Swoimi dyskusjami zyskała sobie wielu wrogów, ale także równie wielu fanów. W sierpniu po raz kolejny zawiesiła swoją działalność z powodu powrotu do szkoły

2016r.

Na początku 2016r. Hinata wróciła na MSP. Nie jest już tak aktywna na forum, jak kiedyś, ale nadal się udzielała. W lutym stwierdziła, że znów odchodzi z MSP.

2017r.

Rzadko kiedy wchodzi na MSP.

2018r.

Aktualnie już nie wchodzi na MSP.

Filmografia

  • The Walking Dead - seria rozpoczęta w 2015r, po ponad dwuletniej przerwie. Opowiada o przygodach grupki ludzi w świecie opanowanym przez żywe trupy. 
  • Dobry Wybór - niedokończona seria, jedyna, która zdobyła jakąś popularność w skromnej filmografii Hinaty. Opowiadała o nastolatce, która wpadła w kłopoty przez narkotyki. 

Porzucone projekty

  • FairPlay Fundation - projekt mający na celu pomoc pomoc biedniejszym użytkownikom. Posiadał własną stronę i konto na MSP. Działał przez ok. dwa tygodnie, niestety nie znalazł zbyt wielu chętnych, a Hinata straciła ochotę, by go dalej prowadzić.
  • MSP Plus - blog, który miał w zamyśle zastąpić „MSPowicze.pl” (który już w tym czasie nie istniał). Hinata chciała tam zbudować podobną społeczność, projekt zdobył wielu fanów, jednak w kontynuacji przeszkodził zwyczajny brak czasu.
  • „Upita logika” - mini-blog, na którym dziewczyna wyrażała swoją opinię na wiele tematów (z MSP). W zamyśle „Upitej logiki” było typowe hejtowanie dla „szpanu”, nagradzanie głupich postaci na MSP, początkowo nawet blog był anonimowy. Blog został porzucony, tak jak reszta projektów - z braku czasu.

Ciekawostki

  • Hinata jest założycielką i administratorką tej wiki. Obecnie już na nie nie wchodzi.
  • Dziewczyna kocha pisać opowiadania, niektóre prace publikuje. Aktualnie jej prace można znaleźć TUTAJ.
  • Jej drugie konto to LadyEllien.
  • Jest jedną z najstarszych użytkowniczek na polskim MSP.
  • Prawdopodobnie ma już 19 lat, ponieważ w biografii pisała, że jest z rocznika 1999.
MovieStars
Inne
Grający od 2011
Grający od 2012
Grający od 2013
Grający od 2014
Grający od 2015
Grający od 2016
Grający od 2017
Grający od 2018