FANDOM

Ta strona może zawierać przestarzałe lub niesprawdzone informacje. Jeśli możesz, pomóż je zweryfikować.
---

Rewolucja o "kratki" zaczęła się ok. 11 marca 2014 roku i trwa do dziś. Kratki stały się zamiennikami gwiazdek (***) - zastępowały one brzydkie słowa. Jednak kratki zakrywały znacznie więcej zwykłych słów np. "czekolada", "nagrywa", "sukienka", "stryjek", teksty w stylu "432/1.000sc" a także litery alfabetu i cyfry, np. "e", "h", "6" i "2". Wszystkich użytkowników denerwowała ta zmiana, bo połowa zwyczajnych rozmów była zakratkowywana. Do 16 marca 2014r. cała strona top artbooków była zapełniona protestami o "kratki".

Odbyło się także wiele strajków. Niektórzy, w tym Czadoffa xd zapraszali swoich znajomych do pokoju Moderator002, by strajkować o "kratki".

Niedawno powstała ankieta, w której moderatorzy pytali się, jak często twój tekst zostaje zakratkowany. Może pracują nad ulepszeniem? Po tym również chwilowo usunięto kratki.

Żeby zapobiec zakratkowaniu danego słowa, użytkownicy muszą używać odpowiednią ilość litery 'x'. Chociaż i tak nie zawsze to pomaga i wyraz zostaje zakratkowany. Moderatorzy zwyczajnie ich, nadużywają. Użytkownicy z biegiem czasu coraz bardziej mają ich dość.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki