FANDOM

Ta strona może zawierać przestarzałe lub niesprawdzone informacje. Jeśli możesz, pomóż je zweryfikować.

Bitwa przeciwko reklamowaniem rozpoczęła się 2014 roku. Rozpoczął ją prawdopodobne Dirk.

Historia

Dirk reklamy.png
Bitwę tą rozpoczął prawdopodobnie Dirk pisząc w statusie, że za reklamy blokuje. Niektóre moviestars zaczęły się z nim zgadzać, bo kiedyś w Księdze gości, pisało się jakie dana moviestar ma np. filmy, a teraz to często są m.in. reklamy (głównie to u sławnych moviestar). Ta sprzeczka trwa do dzisiaj.

Niskie kontra wysokie lvl

Często to właśnie jakieś 10 lvl reklamują się w czyjejś księdze gości. Dlatego nie mało osób twierdzi że ta bitwa jest w stylu ,,niskie kontra wysokie lvl", chociaż tak naprawdę nie chodzi o to kto jaki ma lvl, ale czy się reklamuje w czyjejś Księdze gości.

Ciekawostki

  • Theyla napisała, że przez reklamy w Księdze gości będzie zgłaszać, dlatego mało osób się u niej reklamuje (co ciekawsze jest dziewczyną Dirka).
  • Gdy Dirk zaczął sprzeciwiać się przeciwko reklamom w czyjejś księdze gości, to pewna moviestar stworzyła chwilowo znany film ,,Jak być w TOP?" gdzie było powiedziane że można się reklamować w czyjejś księdze gości.
  • Reklamowane się cudzej księdze gości nie jest do końca dobre.

Zobacz także

Więcej z Fandomu

Losowa wiki