FANDOM

Ta strona może zawierać przestarzałe lub niesprawdzone informacje. Jeśli możesz, pomóż je zweryfikować.

Walka z reklamowaniem się w księdze gości – została zaczęta w 2014 roku prawdopodobnie przez Dirka wraz z Theylą.

Historia

Dirk reklamy
Bitwę tą rozpoczął prawdopodobnie Dirk pisząc w statusie, że za reklamy blokuje. Niektóre MovieStars zaczęły się z nim zgadzać, bo w księgach gości sławniejszych użytkowników przeważały reklamy, a nie wpisy, do których opcja ta była przeznaczona, np. opinie na temat filmów. Ta sprzeczka trwa do dzisiaj.

Niskie kontra wysokie lvl

Często to właśnie osoby z niskim levelem reklamują się w czyjejś księdze gości, dlatego wiele osób twierdzi że ta bitwa jest w stylu „niskie kontra wysokie lvl”, chociaż tak naprawdę nie chodzi o czyjś level, tylko o jego zachowanie.

Ciekawostki

  • Theyla napisała, że przez reklamy w Księdze gości będzie zgłaszać, dlatego mało osób się u niej reklamuje.
  • Gdy Dirk zaczął sprzeciwiać się przeciwko reklamom w czyjejś księdze gości, to pewna moviestar stworzyła znany film „Jak być w TOP?” gdzie było powiedziane, że można się reklamować w czyjejś księdze gości.

Zobacz także

Wydarzenia
Zakończone Przekręt OlonioniBłąd Design StudioDzień ModeratoraDzień darmowych lookówDzień dziecka 2017Dzień łysoliHiszpańska BitwaI bitwa o IrlandięII bitwa o IrlandięI wielka awaria MSPII wielka awaria MSPNieporozumienie Polski z TurcjąPowiadomieniaWirus 25 Czerwca
Trwające Tygodnie unikatówHistoria ZmianWojna o 10-sekWalka z reklamowaniem się w Księdze gościBłąd z prezentamiSekStarPlanetAfera o zakładkę