FANDOM

MSP od 2011 roku przeszło wiele zmian. Sporo rzeczy zostało dodanych, ale również wiele usunięto. Poniżej znajduje się spis rzeczy, których już nie ma (lub których nie było przez jakiś czas).

Trwale usunięte z gry

Roślinki na Starym moviestarplanet, oprócz boonies i zwierzaków, można było kupić również roślinkę. Za podlewanie jej otrzymywało się sc i fame. Przyczyna ich usunięcia nie jest znana. U niektórych osób roślinki się zachowały i można je obejrzeć w ich ogrodzie. Oto 17 z nich:

  • Designer
  • roxi$
  • gabrielski
  • Mileniczka
  • Adrianna
  • Emma09041999
  • EmoPaola
  • fankalary
  • Spanielek
  • Karla007
  • Gwen
  • love
  • Selena3
  • Eliza Sux*
  • kamila1101
  • scooby'   
  • claus (założyciel MSP)

Nieodpowiednie animacje

Niektóre animacje zostały uznane za nieodpowiednie dla MovieStarPlanet i usunięte. Były to między innymi krwawe animacje, jak np. z piłą łańcuchową (Chainsaw!),rozpad ciała (Body Exlodion), albo Blood in the floor oraz z osobą pokazującą środkowy palec. W 2013 roku usunięta (a właściwie zmieniona na animację z patelnią) została też animacja z nożem. 

Ciekawostki

  • Niektórzy użytkownicy, np. Krwawa208, Morin*, Mindy i wiele innych, posiadają filmy, w których występują stare animacje.
  • Niektóre usunięte animacje zostały przywrócone na siódmy tydzień unikatów

Chatroomy

Istniały kiedyś dwa inne chatroomy, oprócz tych które posiadamy aktualnie. Były to "Szkoła" i "Kino". Szkołę zastąpił "Tematyczny Chatroom". Oby dwa są usunięte na stałe.

DoWiki1

Kino

Szkoła

Szkoła

Samantha, Sam, chłopak powitalny i dziewczyna powitalna.

W 2015r. MSP wprowadziło dwie nowe postacie - Pixi oraz Zaca . Początkowo informowali oni jedynie o nowościach i zastąpili powitalną parę. Jednak po jakimś czasie Pixi pojawiła się w Castingu zamiast Samanthy, a potem zastąpiła ją w filmach, tak samo jak Zac Sama.

Ubrania

Unikaty

Unikaty na obrazku: Naszyjnik (łatwo zauważyć), spódniczka , tatuaż z sercami, gwiazdki na rękę, kwiatek we włosach, balerinki, smok na nogę (wszystko oprócz smoka na nogę można było kupić w dniach 7-14.11.2013)

Liczba osób online

W 2011 roku, kiedy na MovieStarPlanet nie było aż tak wielu użytkowników, w lewym górnym rogu, obok loga, pojawiała się ilość osób aktualnie zalogowanych. Opcja ta została usunięta w kwietniu, gdy gra zdobyła większą popularność, z powodu spowolnienia serwera ("zacinania się").
Wikia 10

Liczba osób online

Animacje od poziomu

W starym sklepie z animacjami była dosyć ciekawa opcja - kilka animacji można było zakupić dopiero od odpowiedniego poziomu. Zostało to zlikwidowane wraz ze zmianą wyglądu sklepu.

Chwilowo usunięte z gry

Casting w 2011 roku

Casting był jedyną grą na MSP. Jednak pewnego dnia został nagle usunięty, co spowodowało oburzenie wśród użytkowników. Jakiś czas później, Casting powrócił na MSP, a wraz z nim wprowadzono inne gry.

25 lutego 2016r. z niewiadomych przyczyn Casting został usunięty po raz drugi. Niedawno znowu został dodany.

Koło fortuny

Po Błędzie Koła Fortuny w grudniu 2011 roku  moderatorzy usunęli je na jakiś czas, żeby naprawić błąd i je dopracować.

Ciekawostki

  • Czasami na stronie głównej postacie wykonują wycofane animacje.
  • Kiedyś z niewiadomych przyczyn została wycofana plakietka Celeb przy profilu naszej MovieStar.
Krwawa animka

MovieStar wykonująca wycofaną animację