FANDOM

Tygodnie unikatów - Co rok odbywa się tydzień unikatów. Do tej pory odbyło się siedem takich tygodni, opisane są one poniżej. Było to sześć tygodni, w których MovieStar wydały rekordową ilość StarCoins. Wszyscy chcieli mieć ich jak najwięcej. Niektórzy użytkownicy buntują się przeciw tygodniom unikatów, ponieważ ich kolekcja na tym cierpi i bardzo cenne unikaty tracą na wartości , a druga część cieszy się ponieważ może kupić unikaty, których nie mieli jak zdobyć.

Pierwszy tydzień

Pierwszy tydzień trwał podczas konkursu Rockin' Retro w 2013 roku - właściwie nic nowego się nie pojawiło podczas tego konkursu. W tym czasie można było zakupić niektóre z unikatów, a były one w zaskakująco niskiej cenie. Po zakończeniu tygodnia unikatów, te ponownie zniknęły ze sklepów, jednak nie zniknęły z szaf właścicieli. Moderatorzy zapowiadali, że to nie jest ostatni taki tydzień.

Drugi tydzień

Tydzień ten powtórzył się też w 2014 roku. Nazywa się Retro Rarez. Trwał on od 18 września do 25 września 2014. Pierwszy tydzień unikatów różni się od tego z 2013 tym, że podczas tygodnia unikatów z 2014 roku przywrócono więcej unikatów, a co najważniejsze - jest więcej tych rzadszych, na przykład serduszko, które jest jednym z najrzadszych unikatów na całym MSP. Ale wbrew oczekiwaniom niektórych MovieStars, nie pojawił się wąż na nogę.

Trzeci tydzień

Ten tydzień trwał od 24 września 2015 roku do 1 października. Nazwano go Rare Week. W tym roku pojawiło się dużo nowych unikatów, nie dostępnych w poprzednich tygodniach. Niestety, w tym roku już nie było popularnych tatuaży Ying-Yang. Lecz pozostało serce Mom czy syrena na rękę. Co ciekawe, w tym konkursie w rzeczach dodano puchary za wygraną w konkursie Artbook. Nie wiadomo czy to było zamierzone czy może to zwykły błąd gry.

Czwarty tydzień

Ten tydzień trwał od 7 kwietnia 2016 roku do 14 kwietnia. Nazywa się Spring Rares . W tym roku pojawiło się dużo nowych unikatów, m. in. Ying-Yang i Skull Fake Tattoo. Ceny niektórych unikatów zostały podwyższone.

Piąty tydzień

Rozpoczął się 22 września, a zakończył się 28 września 2016 roku. Nazywał się Rares! Fall' 16. Po raz pierwszy pojawił się w nim tatuaż Rose Sticker, Wprowadzono wiele nowych unikatów. Przywrócono m. in. Mermaid Fake Tattoo, Hearts Fake Tattoo, Princess Toes, czy Uptown Girl. Większość unikatów podlega cenie 100 - 350 StarCoins, jednak niektóre kosztują nawet do 950 SC, a inne od 2 do 5 Diamonds. Także, na MSP podczas tygodnia unikatów, było tło starego MSP (z 2009-2011 roku).

Szósty tydzień

Rozpoczął się 24 maja, a zakończył się 1 czerwca. Nazywa się Spring Rares 2017. Moderatorzy dodali do niego cenne unikaty. Nawet pierwsze spodnie jakie były na MSP oraz niejedne włosy babci "z Painta". Również dodano kitkę z sylwestra, włosy robo z VIPa na rok, węża na nogę i wiele innych cennych unikatów.

Siódmy tydzień

  • 1 strona
  • 2 strona
  • 3 strona
  • 4 strona
  • 5 strona
Siódmy tydzień rozpoczął się 21 września i zakończył się 28. Nosi nazwę September Rares 2017. Tak jak w szóstym tygodniu dodane zostały do niego dosyć cenne unikaty. Między innymi maska sugar skull (maska była dużej wartości) czy koczki z vipa halloween, porządane przez większość użytkowniczek kolekcjonujących unikaty. Nie zabrakło także włosów z vipa sugar, sukienki ognistej, sukni z vipa w którym były koki, włosów Marilyn Monroe, starych kolorowych okularów, bluzki vampire girl i bluzki team Edward. Niektórzy uważają że to jeden z najlepszych tygodni unikatów w dziejach MSP. Ale są takie osoby które się z tego tygodnia nie cieszą, ponieważ płacili masę pieniędzy za VIPy bo spodobała im się rzecz w tym VIPie, a później okazuje się że można to kupić za kilkaset SC przez tydzień w sklepie. 27 września do sklepu zostały dodane nowe unikaty, koczki zostały usunięte prawdopodobnie przez przypadek, ponieważ w nowościach jest ich zdjęcie.

Ciekawostki

  • Jeśli dodałeś jakieś unikaty do listy życzeń, to po zniknięciu ze sklepów już ich tam nie ma,
  • Moderatorzy usunęli unikaty bo miały błędy i były niedopracowane, ale okazało się, że gracze chcą ich powrotu,
  • W trzecim tygodniu unikatów Hearts Fake Tattoo były dodane w trakcie konkursu tylko na 1 miejsce w TOP,
  • W czwartym tygodniu unikatów Soft Party Curls Był dodany 3 dni przed zakończeniem tygodnia,
  • Tatuaż Rose Sticker dotąd prawdopodobnie bardzo mało znany użytkownikom, pojawił się po raz pierwszy 5 tygodnia unikatów,
  • Oprócz unikatów ze Starego MSP przywracane są również te ze świeższą grafiką, usunięte prawdopodobnie przez małe zainteresowanie nimi lub pochodzące z różnych bonusów, np. VIP,
  • W piątym tygodniu unikatów można zauważyć w tłach tło Starego MSP i kosztowało 250 sc,
  • W jednym z tygodni unikatów ostatniego dnia około 19 w sklepach pojawił się wąż na nogę,
  • Szósty tydzień unikatów jako pierwszy w historii odbył się w środę,
  • Gdy wejdziemy w profile moderatorów a dokładniej w szafę możemy zobaczyć u nich bardzo dużo unikatów,
  • W szóstym tygodniu moderatorzy prawdopodobnie przez przypadek przecenili niektóre ubrania z top na 30 starcoins oraz 1 diament, ponieważ motyw o tych przecenach pojawił się dopiero w czerwcu[Basic Spree]
  • W 2016 roku w ciągu roku pojawiły się 2 tygodnie unikatów (w wiosnę i na jesień) a w 2017 również pojawił się w wiosnę i w jesień.
  • W 2017 roku na jesiennym tygodniu unikatów w sklepie z animacjami pojawiły się usunięte (zakazane) animacje, a w sklepie z boonie - tylko jeden stary boonie koloru białego.