Fandom

MovieStarPlanet Wiki

Tygodnie unikatów

385stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze177 Udostępnij

Tygodnie unikatów - Co rok odbywa się tydzień unikatów. Do tej pory odbyło się pięć takich tygodni, opisane są one poniżej. Były to cztery tygodnie, w których MovieStar wydały rekordową ilość StarCoins. Wszyscy chcieli mieć ich jak najwięcej. Niektórzy użytkownicy buntują się przeciw tygodniom unikatów, ponieważ ich kolekcja na tym cierpi, a druga część cieszy się ponieważ może kupić unikaty, których nie mieli jak zdobyć.

Pierwszy tydzień

Pierwszy tydzień trwał podczas konkursu Rockin' Retro w 2013 roku - właściwie nic nowego się nie pojawiło podczas tego konkursu. W tym czasie można było zakupić niektóre z unikatów, a były one w zaskakująco niskiej cenie. Po zakończeniu tygodnia unikatów, te ponownie zniknęły ze sklepów, jednak nie zniknęły z szaf właścicieli. Moderatorzy zapowiadali, że to nie jest ostatni taki tydzień.

Drugi tydzień

Tydzień ten powtórzył się też w 2014 roku. Nazywa się Retro Rarez. Trwał on od 18 września do 25 września 2014. Pierwszy tydzień unikatów różni się od tego z 2013 tym, że podczas tygodnia unikatów z 2014 roku przywrócono więcej unikatów, a co najważniejsze - jest więcej tych rzadszych, na przykład serduszko, które jest jednym z najrzadszych unikatów na całym MSP. Ale wbrew oczekiwaniom niektórych MovieStars, nie pojawił się wąż na nogę.

Trzeci tydzień

Ten tydzień trwał od 24 września 2015 roku do 1 października. Nazwano go Rare Week. W tym roku pojawiło się dużo "nowych" unikatów, nie dostępnych w poprzednich tygodniach. Niestety, w tym roku już nie było popularnych tatuaży Ying-Yang. Lecz pozostało serce "Mom" czy syrena na rękę. Co ciekawe, w tym konkursie w rzeczach dodano puchary za wygraną w konkursie Artbook. Nie wiadomo czy to było zamierzone czy może to zwykły błąd gry.

Czwarty tydzień

Ten tydzień trwał od 7 kwietnia 2016 roku do 14 kwietnia. Nazywa się Spring Rares . W tym roku pojawiło się dużo nowych unikatów, m. in. Ying-Yang i Skull Fake Tattoo. Ceny niektórych unikatów zostały podwyższone. W tym tygodniu nie pojawiło sie Hearts fake Tattoo i gwiazdki na rękę.

Piąty tydzień

Rozpoczął się 22 września, a zakończył się 28 września 2016 roku. Nazywał się Rares! Fall' 16. Po raz pierwszy pojawił się w nim tatuaż 'Rose Sticker', Wprowadzono wiele nowych unikatów. Przywrócono m. in. 'Mermaid Fake Tattoo', 'Hearts Fake Tattoo', 'Princess Toes', czy 'Uptown Girl'. Większość unikatów podlega cenie 100 - 350 StarCoins, jednak niektóre kosztują nawet do 950 SC, a inne od 2 do 5 Diamonds. Także, na MSP podczas tygodnia unikatów, było tło starego MSP (z 2009-2011 roku).

Szósty tydzień

Rozpoczął się 24 maja, a zakończy się 1 czerwca. Nazywa się Spring Rares 2017. Moderatorzy dodali do niego cenne unikaty. Nawet pierwsze spodnie jakie były na MSP oraz włosy "z Painta". Równiez dodali kitkę z sylwestra, włosy robotic z vipa na rok i wiele innych cennych unikatów. Nie ma w nim serc na nogę.

Ciekawostki

  • Jeśli dodałeś jakieś unikaty do listy życzeń, to po zniknięciu ze sklepów, już ich tam nie ma.
  • Wiele osób tworzyło filmy, by zarobić na unikaty.
  • Moderatorzy usunęli unikaty bo miały błędy i były niedopracowanie, ale okazało się, że gracze chcą ich powrotu.
  • W trzecim tygodniu unikatów Hearts Fake Tattoo były dodane w trakcie konkursu na 1 miejsce w TOP.
  • W czwartym tygodniu unikatów Soft Party Curls Był dodany 3 dni przed zakończeniem tygodnia.
  • Tatuaż 'Rose Sticker' dotąd prawdopodobnie bardzo mało znany użytkownikom, pojawił się po raz pierwszy 5 tygodnia unikatów.
  • Oprócz unikatów ze Starego MSP, przywracane są również te ze świeższą grafiką, usunięte prawdopodobnie przez małe zainteresowanie nimi lub pochodzące z różnych bonusów, np. VIP.
  • W piątym tygodniu unikatów można zauważyć w tłach tło Starego MSP i kosztowało 250sc.
  • W jednym z tygodni unikatów ostatniego dnia około 19 w sklepach pojawił się wąż na nogę.
  • Szósty tydzień unikatów jako pierwszy w historii odbył się w środę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki