FANDOM

Tygodnie unikatów - Co rok odbywa się tydzień unikatów. Do tej pory odbyło się osiem takich tygodni, opisane są one poniżej. Było to osiem tygodni, w których MovieStar wydały rekordową ilość StarCoins. Wszyscy chcieli mieć ich jak najwięcej. Niektórzy użytkownicy buntują się przeciw tygodniom unikatów, ponieważ ich kolekcja na tym cierpi i bardzo cenne unikaty tracą na wartości, a druga część cieszy się ponieważ może kupić unikaty, których nie mieli jak zdobyć.

Pierwszy tydzień

Pierwszy tydzień trwał podczas konkursu Rockin' Retro w 2013 roku - właściwie nic nowego się nie pojawiło podczas tego konkursu. W tym czasie można było zakupić niektóre z unikatów, a były one w zaskakująco niskiej cenie. Po zakończeniu tygodnia unikatów, te ponownie zniknęły ze sklepów, jednak nie zniknęły z szaf właścicieli. Moderatorzy zapowiadali, że to nie jest ostatni taki tydzień.

Drugi tydzień

Tydzień ten powtórzył się też w 2014 roku. Nazywa się Retro Rarez. Trwał on od 18 września do 25 września 2014. Pierwszy tydzień unikatów różni się od tego z 2013 tym, że podczas tygodnia unikatów z 2014 roku przywrócono więcej unikatów, a co najważniejsze - jest więcej tych rzadszych, na przykład serduszko, które jest jednym z najrzadszych unikatów na całym MSP. Ale wbrew oczekiwaniom niektórych MovieStars, nie pojawił się wąż na nogę.

Trzeci tydzień

Ten tydzień trwał od 24 września 2015 roku do 1 października. Nazwano go Rare Week. W tym roku pojawiło się dużo nowych unikatów, nie dostępnych w poprzednich tygodniach. Niestety, w tym roku już nie było popularnych tatuaży Ying-Yang. Lecz pozostało serce Mom czy syrena na rękę. Co ciekawe, w tym konkursie w rzeczach dodano puchary za wygraną w konkursie Artbook. Nie wiadomo czy to było zamierzone czy może to zwykły błąd gry.

Czwarty tydzień

Ten tydzień trwał od 7 kwietnia 2016 roku do 14 kwietnia. Nazywa się Spring Rares. W tym roku pojawiło się dużo nowych unikatów, m. in. Ying-Yang i Skull Fake Tattoo. Ceny niektórych unikatów zostały podwyższone.

Piąty tydzień

Rozpoczął się 22 września, a zakończył się 28 września 2016 roku. Nazywał się Rares! Fall' 16. Po raz pierwszy pojawił się w nim tatuaż Rose Sticker, Wprowadzono wiele nowych unikatów. Przywrócono m. in. Mermaid Fake Tattoo, Hearts Fake Tattoo, Princess Toes, czy Uptown Girl. Większość unikatów podlega cenie 100 - 350 StarCoins, jednak niektóre kosztują nawet do 950 SC, a inne od 2 do 5 Diamonds. Także, na MSP podczas tygodnia unikatów, było tło starego MSP (z 2009-2011 roku).

Szósty tydzień

Rozpoczął się 24 maja, a zakończył się 1 czerwca. Nazywa się Spring Rares 2017. Moderatorzy dodali do niego cenne unikaty. Nawet pierwsze spodnie jakie były na MSP oraz niejedne włosy "z Painta". Również dodano kitkę z sylwestra,którą możemy do dziś zakupić, włosy robo z vipa, węża na nogę i wiele innych cennych unikatów.

Siódmy tydzień

Siódmy tydzień rozpoczął się 21 września i zakończył się 28. Nosi nazwę September Rares. Tak jak w szóstym tygodniu dodane zostały do niego dosyć cenne unikaty. Między innymi maska sugar skull (maska była dużej wartości) czy koczki z vipa halloween, porządane przez większość użytkowniczek kolekcjonujących unikaty. Nie zabrakło także maski sugar, sukienki ognistej, sukienek z vipa,włosów Marilyn Monroe, starych kolorowych okularów, bluzki vampire girl i bluzki team Edward. Niektórzy uważają że to jeden z najlepszych tygodni unikatów w dziejach MSP. Ale są takie osoby które się z tego tygodnia nie cieszą, ponieważ płacili masę pieniędzy za VIPy bo spodobała im się rzecz w tym VIPie, a później okazuje się że można to kupić za kilkaset SC przez tydzień w sklepie. 27 września do sklepu zostały dodane nowe unikaty, koczki zostały usunięte prawdopodobnie przez przypadek, ponieważ w nowościach jest ich zdjęcie.

Ósmy tydzień

Trwał on od 14 grudnia do 21 grudnia. Był to pierwszy świąteczny tydzień unikatów. Nazywał się Xmas Rares. Było tam wiele cennych unikatów. Oprócz wielu cennych unikatów dodano również spodnie, które nosiła Samantha.

Ciekawostki

  • Jeśli dodałeś jakieś unikaty do listy życzeń, to po zniknięciu ze sklepów już ich tam nie ma,
  • Moderatorzy usunęli unikaty bo miały błędy i były niedopracowane, ale okazało się, że gracze chcą ich powrotu,
  • W trzecim tygodniu unikatów Hearts Fake Tattoo były dodane w trakcie konkursu tylko na 1 miejsce w TOP,
  • W czwartym tygodniu unikatów Soft Party Curls Był dodany 3 dni przed zakończeniem tygodnia,
  • Tatuaż Rose Sticker dotąd prawdopodobnie bardzo mało znany użytkownikom, pojawił się po raz pierwszy 5 tygodnia unikatów,
  • Oprócz unikatów ze Starego MSP przywracane są również te ze świeższą grafiką, usunięte prawdopodobnie przez małe zainteresowanie nimi lub pochodzące z różnych bonusów, np. VIP,
  • W piątym tygodniu unikatów można zauważyć w tłach tło Starego MSP i kosztowało 250 sc,
  • W jednym z tygodni unikatów ostatniego dnia około 19 w sklepach pojawił się wąż na nogę,
  • Szósty tydzień unikatów jako pierwszy w historii odbył się w środę,
  • Gdy wejdziemy w profile moderatorów a dokładniej w szafę możemy zobaczyć u nich bardzo dużo unikatów,
  • W szóstym tygodniu moderatorzy prawdopodobnie przez przypadek przecenili niektóre ubrania z top na 30 starcoins oraz 1 diament, ponieważ motyw o tych przecenach pojawił się dopiero w czerwcu[Basic Spree]
  • W 2016 roku w ciągu roku pojawiły się 2 tygodnie unikatów (w wiosnę i na jesień)
  • W 2017 roku na jesiennym tygodniu unikatów w sklepie z animacjami pojawiły się usunięte (zakazane) animacje, a w sklepie z boonie - tylko jeden stary boonie koloru białego.
  • Również w 2017 roku odbyły się aż 3 tygodnie unikatów (bardzo dużo unikatów straciło wartość)

Galeria

Wydarzenia
Zakończone Przekręt OlonioniBłąd Design StudioDzień ModeratoraDzień darmowych lookówDzień dziecka 2017Dzień łysoliHiszpańska BitwaI bitwa o IrlandięII bitwa o IrlandięI wielka awaria MSPII wielka awaria MSPNieporozumienie Polski z TurcjąPowiadomieniaWirus 25 Czerwca
Trwające Tygodnie unikatówHistoria ZmianWojna o 10-sekWalka z reklamowaniem się w Księdze gościBłąd z prezentami