FANDOM

TopZuza24 – MovieStar z obecnie 23 levelem. Znana z bycia pół-Wiechą. Posiada judge, a w pokoju ma 10 zwierzaków. Gdy ma VIP, co się rzadko zdarza, może mieć też celeb.

Filmografia

Qwerty
Czas Dusz  czteroczęściowa seria, opowiadająca o dwóch demonach które zeszły na ziemię. Ich pierwszymi ofiarami są Lucas i Megan, którzy dowiadują się wielu ciekawych rzeczy o demonach. Mają zamiar to wykorzystać do pokonania ich. Czy im się to uda?

This Is HALLOWEEN – jednoczęściowy film opowiadający o trzech dziewczynkach które zbierają cukierki w Halloween. Jedna z nich pokazuje reszcie bardzo ciekawy dom...

Angels Never Die  ukazała się dopiero jedna część. Film na podstawie filmu na youtube. Opowiada o buncie aniołów stróży.

Przyjaciółka z Kosmosu  komedia, przygodowy. Opowiada o dziewczynie, która mieszkała najpierw na hawajach, a z nich wyleciała na księżyc. Niestety z niego spadła, a na nim zostawiła 2 miliony złotych i 2 grosze. Pierwsze co robi po wejściu do domu nowej przyjaciółki? Musi nadrobić level na grze. Czy uda jej się wrócić?

Legenda o Kolorowych Żulach  komedia, w której 2 siostry znajdują siedzibę „Kolorowych”.

Marzenie Mojej Mamy – historia 13-letniej Naomi, której mama pragnie by ta została modelką i wbrew jej woli posyła na różne castingi i konkursy małej miss. Do tej pory ukazał się tylko jeden odcinek.

Zawiesiła swoją działalność filmową, powodem jest brak czasu oraz oglądalności.

Historia

Cała przygoda z msp zaczęła się w marcu 2011 roku na nieistniejącym już koncie. Po paromiesięcznej przerwie zatęskniła za msp. Nick wziął się ze stardoll, jednak Zuza24 było zajęte, więc strona podpowiedziała inny nick: TopZuza24. Konto zostało założone 12 czerwca 2012 roku. W wakacje 2012 stworzyła temat z grą na forum, gdzie każdy wcielił sie w postać ucznia Hogwartu, Hogwart ^^ Temat był na pierwszych stronach aż do paru dni po powstaniu tego forum. W Halloween 2013 została pół-wiechą-miss (Podgatunek wiech) razem z nataliforever. Od 2014 nie robi już jak zawsze, filmów przygodowych i komedii, teraz robi seriale, czasem dramaty. Przez cały 2015 głównie przesiadywała na forum oraz tworzyła looki i artbooki. We wrześniu stała się bardziej rozpoznawalna dzięki blogowi którego prowadziła z koleżanką z gry, na którym publikowała eksperymenty społeczne robione ma użytkownikach MSP. Od stycznia 2016 roku grała coraz rzadziej, aż 3 lipca 2016 opublikowała artbooka z wyjaśnieniami całej tej sytuacji i ogłosiła, że przestaje grać i zawiesza swoją działalność na MSP, ponieważ po prawie 6 latach gry znudziła jej się oraz coraz bardziej po MSP rozpowszechnia się rak. Zapowiedziała, że w roku szkolnym będzie się pojawiać, gdy nie ma co robić na lekcjach informatyki (np. gdy skończy zadaną pracę).

Bycie wiechą

MSP PJEŁGNA 3

Jedno z wiech-przebrań - "Baśka"

Pół-wiechą-miss, czyli niezbyt wrednym i bardziej kolorowym gatunkiem wiech zaczęła być w Halloween 2013. Jej wiech-imię to Krzychu Jadźka Kulofa-Wiech. Czasem ma pseudonim Baśka. Niektórzy uważają, że to jej trzecie imię, ale to kłamstwo. Na wiech-top model ukazuje się jako „DŻOANA” (Parodia Joanny Krupy). Nagrodą w nim jest tutuł MISS WIECH i dołączenie do Dynastii Wiech.

Kontrowersje

TopZuza24 była kiedyś znana z małej afery o to, że jest Babcią Lidią. Dostała na pocztę wiele wyzwisk. Wszystko zaczęło się od tego, że skopiowała odpowiedź na ask.fm Lidii o tym, że przyznaje się do bycia bardzo znaną kiedyś Amiye na forum. Niektórzy źle zrozumieli, i myśleli, że to ona jest tą babcią.

Ciekawostki

  • W lipcu 2016 oficjalnie „zawiesiła” swoją działalność na MSP i przeniosła się na inne konto, wcześniej założone specjalnie, by odgrywało rolę w serialu Czas Dusz - Baalat.
  • Filmy tworzy tylko gdy ma wenę oraz czas - dlatego rekordowa przerwa między jednym odcinkiem serialu a drugim to 6 miesięcy. Obecnie zawiesiła działalność filmową.
  • Nie pisze scenariuszy ani nie układa sobie w głowie planu filmu z wyprzedzeniem - wymyślanie wszystkiego podczas tworzenia filmu wychodzi jej najlepiej.
  • W 2012 oraz 2013 miała wiele pomysłów na filmy. Większość próbowała zrealizować, ale później i tak albo nie dokańczała ich albo nie chciała ich publikować.
  • TopZuza24, a dokładniej jej twarz została pokazana w jednym z pierwszych numerów magazynu MSP. Dokładniej w tutorialu jak używać Fame Magazine w autografach.
  • Prawdopodobnie jako jedyna na polskim MSP posiada unikatową bluzkę z konkursu o serii Zmierzch, Team Edward w białej wersji kolorystycznej, chociaż nigdy nie czytała tej serii i po prostu bluzka jej się spodobała. Odkupiła ją, gdy jeszcze było to możliwe od moderatora w 2011 roku na nieistniejącym już koncie, klaudia 340. Kosztowała 350 sc i była VIP. Gdy wejdziemy na jej profil kiedy ma ją założoną, często tej bluzki nie widać.
Teamedward
  • W swoim mspowym życiu zdobyła łącznie 147 tys starcoins.
  • Jej najbardziej oglądanym filmem jest Przyjaciółka z kosmosu odc.1 - ma na chwilę obecną aż 175 wyświetleń,
  • Artbook autorstwa TopZuzy z największą liczbą love it to Jadłeś kiedyś bagietkę?. Ma obecnie 367 love its!
  • A jeśli chodzi o looks, jej najbardziej lubianymi są na remisie Dzień bezpiecznego internetu 2014 - 22 love its, ;-; VIP - 22 love its, 2 zakupy.
  • W pokoju ma obecnie 572 love its.
  • Posiada ponad 10 zwierzaków,w tym bonsters.
  • Wcześniej pracowała na tej wikii jako Rollback, jednak 12 maja 2015 roku została awansowana na Administratorkę.
  • Rzadko wchodzi na MSP.
  • Obecnie gra na koncie Baalat.

MovieStars
Inne
Grający od 2011
Grający od 2012
Grający od 2013
Grający od 2014
Grający od 2015
Grający od 2016
Grający od 2017
Grający od 2018