FANDOM

TopZuza24 – MovieStar z obecnie 23 levelem. Znana z bycia pół-Wiechą. Posiada judge, a w pokoju ma 10 zwierzaków. Gdy ma VIP, co się rzadko zdarza, może mieć też celeb.

Filmografia

Qwerty
Czas Dusz  czteroczęściowa seria, opowiadająca o dwóch demonach które zeszły na ziemię. Ich pierwszymi ofiarami są Lucas i Megan, którzy dowiadują się wielu ciekawych rzeczy o demonach. Mają zamiar to wykorzystać do pokonania ich. Czy im się to uda?

This Is HALLOWEEN – jednoczęściowy film opowiadający o trzech dziewczynkach które zbierają cukierki w Halloween. Jedna z nich pokazuje reszcie bardzo ciekawy dom...

Angels Never Die  ukazała się dopiero jedna część. Film na podstawie filmu na youtube. Opowiada o buncie aniołów stróży.

Przyjaciółka z Kosmosu  komedia, przygodowy. Opowiada o dziewczynie, która mieszkała najpierw na hawajach, a z nich wyleciała na księżyc. Niestety z niego spadła, a na nim zostawiła 2 miliony złotych i 2 grosze. Pierwsze co robi po wejściu do domu nowej przyjaciółki? Musi nadrobić level na grze. Czy uda jej się wrócić?

Legenda o Kolorowych Żulach  komedia, w której 2 siostry znajdują siedzibę „Kolorowych”.

Marzenie Mojej Mamy – historia 13-letniej Naomi, której mama pragnie by ta została modelką i wbrew jej woli posyła na różne castingi i konkursy małej miss. Do tej pory ukazał się tylko jeden odcinek.

Zawiesiła swoją działalność filmową, powodem jest brak czasu oraz oglądalności.

Historia

Cała przygoda z msp zaczęła się w marcu 2011 roku na nieistniejącym już koncie. Po paromiesięcznej przerwie zatęskniła za msp. Nick wziął się ze stardoll, jednak Zuza24 było zajęte, więc strona podpowiedziała inny nick: TopZuza24. Konto zostało założone 12 czerwca 2012 roku. W wakacje 2012 stworzyła temat z grą na forum, gdzie każdy wcielił sie w postać ucznia Hogwartu, Hogwart ^^ Temat był na pierwszych stronach aż do paru dni po powstaniu tego forum. W Halloween 2013 została pół-wiechą-miss (Podgatunek wiech) razem z nataliforever. Od 2014 nie robi już jak zawsze, filmów przygodowych i komedii, teraz robi seriale, czasem dramaty. Przez cały 2015 głównie przesiadywała na forum oraz tworzyła looki i artbooki. We wrześniu stała się bardziej rozpoznawalna dzięki blogowi którego prowadziła z koleżanką z gry, na którym publikowała eksperymenty społeczne robione ma użytkownikach MSP. Od stycznia 2016 roku grała coraz rzadziej, aż 3 lipca 2016 opublikowała artbooka z wyjaśnieniami całej tej sytuacji i ogłosiła, że przestaje grać i zawiesza swoją działalność na MSP, ponieważ po prawie 6 latach gry znudziła jej się oraz coraz bardziej po MSP rozpowszechnia się rak. Zapowiedziała, że w roku szkolnym będzie się pojawiać, gdy nie ma co robić na lekcjach informatyki (np. gdy skończy zadaną pracę).

Bycie wiechą

MSP PJEŁGNA 3

Jedno z wiech-przebrań - "Baśka"

Pół-wiechą-miss, czyli niezbyt wrednym i bardziej kolorowym gatunkiem wiech zaczęła być w Halloween 2013. Jej wiech-imię to Krzychu Jadźka Kulofa-Wiech. Czasem ma pseudonim Baśka. Niektórzy uważają, że to jej trzecie imię, ale to kłamstwo. Na wiech-top model ukazuje się jako „DŻOANA” (Parodia Joanny Krupy). Nagrodą w nim jest tutuł MISS WIECH i dołączenie do Dynastii Wiech.

Kontrowersje

TopZuza24 była kiedyś znana z małej afery o to, że jest Babcią Lidią. Dostała na pocztę wiele wyzwisk. Wszystko zaczęło się od tego, że skopiowała odpowiedź na ask.fm Lidii o tym, że przyznaje się do bycia bardzo znaną kiedyś Amiye na forum. Niektórzy źle zrozumieli, i myśleli, że to ona jest tą babcią.

Ciekawostki

  • W lipcu 2016 oficjalnie „zawiesiła” swoją działalność na MSP i przeniosła się na inne konto, wcześniej założone specjalnie, by odgrywało rolę w serialu Czas Dusz - Baalat.
  • Filmy tworzy tylko gdy ma wenę oraz czas - dlatego rekordowa przerwa między jednym odcinkiem serialu a drugim to 6 miesięcy. Obecnie zawiesiła działalność filmową.
  • Nie pisze scenariuszy ani nie układa sobie w głowie planu filmu z wyprzedzeniem - wymyślanie wszystkiego podczas tworzenia filmu wychodzi jej najlepiej.
  • W 2012 oraz 2013 miała wiele pomysłów na filmy. Większość próbowała zrealizować, ale później i tak albo nie dokańczała ich albo nie chciała ich publikować.
  • TopZuza24, a dokładniej jej twarz została pokazana w jednym z pierwszych numerów magazynu MSP. Dokładniej w tutorialu jak używać Fame Magazine w autografach.
  • Prawdopodobnie jako jedyna na polskim MSP posiada unikatową bluzkę z konkursu o serii Zmierzch, Team Edward w białej wersji kolorystycznej, chociaż nigdy nie czytała tej serii i po prostu bluzka jej się spodobała. Odkupiła ją, gdy jeszcze było to możliwe od moderatora w 2011 roku na nieistniejącym już koncie, klaudia 340. Kosztowała 350 sc i była VIP. Gdy wejdziemy na jej profil kiedy ma ją założoną, często tej bluzki nie widać.
Teamedward
  • W swoim mspowym życiu zdobyła łącznie 147 tys starcoins.
  • Jej najbardziej oglądanym filmem jest Przyjaciółka z kosmosu odc.1 - ma na chwilę obecną aż 175 wyświetleń,
  • Artbook autorstwa TopZuzy z największą liczbą love it to Jadłeś kiedyś bagietkę?. Ma obecnie 367 love its!
  • A jeśli chodzi o looks, jej najbardziej lubianymi są na remisie Dzień bezpiecznego internetu 2014 - 22 love its, ;-; VIP - 22 love its, 2 zakupy.
  • W pokoju ma obecnie 572 love its.
  • Posiada ponad 10 zwierzaków,w tym bonsters.
  • Wcześniej pracowała na tej wikii jako Rollback, jednak 12 maja 2015 roku została awansowana na Administratorkę.
  • Rzadko wchodzi na MSP.
  • Obecnie gra na koncie Baalat.
MovieStars
Inne Pixi StarZac SkyBecca BeatsStarla SkyZeke CassidyRoxy Ramone"Królowe" MSPMultikontaRakiHakerzyModeratorzySponsorzyHolly NovaGatunki dziwnych postaciMovieStarPlanet (Postać)Coco Calloway
Grający od 2011 ALAKINGAAleks(Alekay)1AnanaseQAngelinatoniAs98101Chloe213DirkEmo KotekErika das ModelFrancuz2308FunClub14XHinatagxKurzfilme----Lady Zanetka .Lola1501LolinkassiMarasatekNatalcia200311OlonioniaPoliloliiStar Paulina7Starrr 03Theyla12ola121
Grający od 2012 Adrianna11125ArliKellowMona Liza 1111ntlewPOUPINIETopZuza24Silver ShineSzenzii@
Grający od 2013 ! ! ! Alicja ! ! !Agee100Babcia PetuniaMaksiu20141PonyCatRuda Wieska
Grający od 2014 ! ! ! ALISSA ! ! !SHIN!eeYourAniolek
Grający od 2015 Olive355
Grający od 2016 CavmelLadyPrada!Mondye!Myrna beesbottomTar MaironYassminel
Grający od 2017 IluvatarLethiaaPan Milson