FANDOM

TopZuza24 - MovieStar z obecnie 23 levelem. Znana z bycia pół-Wiechą. Posiada judge, a w pokoju ma 10 zwierzaków. Gdy ma VIP, co się rzadko zdarza może mieć też celeb. W lipcu 2016 oficjalnie "zawiesiła" swoją działalność na MSP i przeniosła się na inne konto, wcześniej założone specjalnie, by odgrywało rolę w serialu Czas Dusz - Baalat.

Filmografia

Qwerty.png
Czas Dusz - 4 częściowa seria, opowiadająca o 2 demonach które zeszły na ziemię. Ich dwoma pierwszymi ofiarami są Lucas i Megan. O demonach dowiadują się wielu ciekawych rzeczy. Mają zamiar to wykorzystać do pokonania ich. Czy im się to uda?

This Is HALLOWEEN -  1-częściowy film opowiadający o 3 dziewczynkach które zbierają cukierki w halloween. jedna z nich pokazuje reszcie bardzo ciekawy dom...

Angels Never Die -  Ukazała się dopiero jedna część. Film na podstawie filmu na youtube. Opowiada o buncie aniołów stróży.

Przyjaciółka z Kosmosu - Komedia, przygodowy. Dziewczyna mieszkała najpierw na hawajach. Z nich wyleciała na księżyc. Niestety z niego spadła, a na nim zostawiła 2 miliony zł i 2 grosze. Pierwsze co robi po wejściu do domu nowej przyjaciółki? Musi nadrobić level na grze. Czy uda jej się wrócić?

Legenda o Kolorowych Żulach -  Komedia, w której 2 siostry znajdują siedzibę "Kolorowych".

Marzenie Mojej Mamy - Historia 13-letniej Naomi, której mama pragnie by ta została modelką i wbrew jej woli posyła na różne castingi i konkursy "małej miss". Do tej pory ukazał się tylko jeden odcinek.

Zawiesiła swoją działalność filmową, powodem jest brak czasu oraz oglądalności - większość ludzi ogląda już tylko 10 sek.

Historia

Cała przygoda z msp zaczęła się w marcu 2011 roku na nieistniejącym już koncie. Po paromiesięcznej przerwie zatęskniła za msp. Nick wziął się ze stardoll, Zuza24 było zajęte, więc strona podpowiedziała inny nick: TopZuza24. Konto zostało założone 12 czerwca 2012 roku.W wakacje 2012 stworzyła temat z grą na forum, gdzie każdy wcielił sie w postać ucznia Hogwartu, "Hogwart ^^" Temat był na pierwszych stronach aż do paru dni po powstaniu tego forum, które dobrze już znacie. W Halloween 2013 została pół-wiechą-miss (Podgatunek wiech) razem z nataliforever. Od 2014 nie robi już jak zawsze, filmów przygodowych i komedii, teraz robi seriale, czasem dramaty. Przez cały 2015 głównie przesiadywała na forum oraz tworzyła looki i artbooki. We wrześniu stała się bardziej rozpoznawalna dzięki blogowi którego prowadziła z koleżanką z gry, na którym publikowała eksperymenty społeczne robione ma użytkownikach MSP. Od stycznia 2016r. grała coraz rzadziej, aż 3 lipca 2016 opublikowała artbooka z wyjaśnieniami całej tej sytuacji i ogłosiła, że przestaje grać i zawiesza swoją działalność na MSP, ponieważ po prawie 6 latach gry znudziła jej się oraz coraz bardziej po MSP rozpowszechnia się "rak". Zapowiedziała, że w roku szkolnym będzie się pojawiać, gdy nie ma co robić na lekcjach informatyki (np. gdy skończy zadaną pracę).

Bycie wiechą

MSP PJEŁGNA 3.png

Jedno z wiech-przebrań - "Baśka"

Pół-wiechą-miss, czyli niezbyt wrednym i bardziej kolorowym gatunkiem wiech  zaczęła być w Halloween 2013. Jej wiech-imię to Krzychu Jadźka Kulofa-Wiech. Czasem ma pseudonim Baśka. Niektórzy uważają, że to jej 3 imię ale to kłamstwo. Na wiech-top model ukazuje się jako "DŻOANA" (Parodia Joanny Krupy). Nagrodą w nim jest tutuł "MISS WIECH" i dołączenie do Dynastii Wiech.  Całe te bycie wiechą jest dla żartów, ale i tak ktoś się zawsze do tego przyczepia.

Kontrowersje

TopZuza24 była kiedyś znana z małej afery o to, że jest niby Babcią Lidią. Dostała na pocztę wiele wyzwisk. Wszystko zaczęło się od tego, że skopiowała odpowiedź na ask.fm Lidii o tym, że przyznaje się do bycia bardzo znaną kiedyś Amiye na forum. Niektórzy źle zrozumieli, myśleli, że to ona jest tą babcią.

Ciekawostki

  • Filmy tworzy tylko gdy ma wenę oraz czas - dlatego rekordowa przerwa między jednym odcinkiem serialu a drugim to 6 miesięcy. Obecnie zawiesiła działalność filmową.
  • Nie pisze scenariuszy ani nie układa sobie w głowie planu filmu z wyprzedzeniem - wymyślanie wszystkiego podczas tworzenia filmu wychodzi jej najlepiej.
  • W 2012 oraz 2013 miała wiele pomysłów na filmy. Większość próbowała zrealizować, ale później i tak albo nie dokańczała ich albo nie chciała ich publikować.
  • TopZuza24, a dokładniej jej twarz została pokazana w jednym z pierwszych numerów magazynu MSP. Dokładniej w tutorialu jak używać Fame Magazine w autografach.
  • Teamedward.png
    Jako jedna z jedynych na polskim MSP posiada unikatową bluzkę z konkursu o serii Zmierzch, Team Edward w białej wersji kolorystycznej. Odkupiła ją, gdy jeszcze było to możliwe, od moderatora w 2011 roku na nieistniejącym już koncie, klaudia 340

. Kosztowała 350 sc, była VIP. Gdy wejdziemy na jej profil kiedy ma ją ubraną, często jej nie widać.

  • W swoim mspowym życiu zdobyła łącznie 147 tys starcoins.
  • Jej najbardziej oglądanym filmem jest "Przyjaciółka z kosmosu odc.1" - ma na chwilę obecną aż 175 wyświetleń,
  • Artbook autorstwa TopZuzy z największą liczbą love it to "Jadłeś kiedyś bagietkę?". Ma obecnie 367 love its!
  • A jeśli chodzi o looks, jej najbardziej lubianymi są na remisie "Dzień bezpiecznego internetu 2014" - 22 love its, ";-; VIP" - 22 love its, 2 zakupy.
  • W pokoju ma obecnie 572 love its.
  • Posiada ponad 10 zwierzaków,w tym bonsters.
  • Posiada unikat, który prawdopodobnie nikt z grających już nie posiada - białą bluzkę z krótkim rękawem z napisem "Team Edward", chociaż nigdy nie czytała Zmierzchu. Po prostu jej się spodobała.
  • Wcześniej pracowała na tej wikii jako Rollback, jednak 12 maja 2015 roku została awansowana na Administratorkę.
  • Rzadko wchodzi na MSP.
  • Obecnie gra na koncie Baalat

Więcej z Fandomu

Losowa wiki