FANDOM

Tar Mairon – MovieStar grająca od lipca 2016 roku. Aktualnie ma 97 level. Poprzednim jej kontem był bardzo zawiedziony Aloise. Następnie założyła Sauron Mairon, lecz konto zostało zablokowane 7 lipca 2016 roku. Krążą też plotki, że Tar Mairon i Król Shymon to konta tej samej osoby, między innymi dlatego, że zarówno Sauron Mairon, jak i 1szymon102 zostali zbanowani niemal w tym samym czasie. Prawdopodobnie powodem blokady był wspólny blog. Tworzy dużo filmów oraz artbooków, które dają jej sporą ilość fame. Miała kanał na Youtube, jednak usunęła wszystkie filmy. Były tam filmy wyjaśniające wszystkie skandale związane z nią i Królem Shymonem. Tar oskarżana jest o włamanie się na konto YouTuberki Aɴɪᴍᴀ Uᴢᴜᴍᴀᴋɪ (teraz nekoyek), jednak nie ma na to dowodów.

Ciekawostki

  • Jest uzdolniona plastycznie. Czasem wstawia swoje prace na profil.
  • Dużo osób uważa, że używa hacków z powodu szybkiego zdobywania fame i nowych leveli.
  • Jest dość uparta i zawsze stawia na swoim.
  • Na jednym z odcinków na YouTube pokazała swoją twarz (film został usunięty i aktualnie kanał nie zawiera treści).
  • Jest depresyjna i lubi filozofować.
  • Przyjaźni się z Królem Shymonem.
  • Nazwa użytkowniczki pochodzi z języka Sindarińskiego. Oparta jest również na Harrym Poterze.
  • Kolekcjonuje unikaty.
  • Jest bardzo miłą osobą.
  • Lubi rzeczy związane z piekłem i mrocznymi motywami, co widać po jej pokoju na MSP.
  • Mówiąc delikatnie, nie przepada za juną13.
  • Bardzo często zmienia osoby w serduszku.
  • Dotąd nie opublikowała żadnego swojego projektu.
  • Jej imię to Julia.
  • Przez większość czasu chodzi w jednych włosach i są to białe włosy Australian.
  • Tar Mairon wystąpiła w gazetce MSP nr. 1/18
  • Zawsze ubiera się dosyć mrocznie.

Galeria

MovieStars
Inne
Grający od 2011
Grający od 2012
Grający od 2013
Grający od 2014
Grający od 2015
Grający od 2016
CavmelLadyPrada!Mondye!Myrna beesbottomTar MaironYassminelMorvinka
Grający od 2017
Grający od 2018