FANDOM

Szenzii@ - moviestar z 18 poziomem grająca od września 2012 roku [1]. Zalicza sama siebie do początków pokolenia 10-sek, co jednak do końca prawdą nie jest. Posiadaczka sześciorga zwierząt: (unikatowych) Brokuła, Kapsla Zacnego, Neville'a Longbottom'a i Kasi Perry oraz (nieunikatowych) Percy'ego Weasley'a, Ginny Weasley i Luny Lovegood. Znana purystka językowa, potrafiąca wytykać nawet kosmetyczne błędy (za co wielokrotnie była zgłaszana).

Szenzii odeszła już z moviestar zostawiając konto dawnej przyjaciółce (kiedyś Klodin Wulf @, teraz VENTONI), by czasem na nie zaglądała.

Pochodzenie nicku

Kiedy Szenzii zaczęła grać, była [2] wielką fanką serialu animowanego Pingwiny z Madagaskaru. Tworzyła własne postacie i jedną z nich była Szenzii de Zilii. Po wymyśleniu jej "Szenzii" zostało jej pseudonimem praktycznie wszędzie. Na MSP również postanowiła się tak nazwać. Jednak chciała się jakoś „wyróżniać", dlatego nazwała się Szenzii de Zilii @$!@@@  . Na drugi dzień jednak straciła hasło do konta i założyła nowe. 

Postanowiła wybrać „normalną" nazwę użytkownika i, sugerując się swoją koleżanką, która ówcześnie nazywała się Klodin Wulf @, do imienia swojej wymyślonej postaci, dodała po prostu znaczek „@", co w rezultacie dało łatwy do zapamiętania nick Szenzii@. 

Historia

Szenzii@1.png

Na początku.

Dziewczyna nie miała łatwych początków - ledwie rozpoczynała trzecią klasę podstawówki i miała potworne problemy z ortografią. 

Miała również fazę na kolor fioletowy - WSZYSTKO miało być fioletowe (co nie zawsze wyglądało dobrze). Przy tworzeniu postaci wybrała również usta z uśmiechem, co strasznie obrzydzało jej MS. 

Miała problem ze znalezieniem przyjaciół oraz zarabianiem SC i Fame. Dosyć często z tego powodu grywała w Quiz, dzięki czemu udało jej się wyuczyć większości odpowiedzi na pamięć. Była wielokrotnie wyzywana z powodu wyglądu.

Pomagała jej koleżanka Klodin Wulf @, którą zna w realu, trzymały się razem i pomagały sobie. 

Lata 2011 - 2012

Szenzii@2.png

To były już dla niej lepsze czasy - była starsza, jej ortografia była coraz lepsza i „zadomowiła się na MSP" (a przynajmniej tak twierdziła). Starała się pomagać wszystkim, jednak nikt nie przyjął jej pomocy, twierdząc, ze „ona chce ukraść konta!". Kupiła psa, którym troskliwie się opiekowała, choć fundusze nie zawsze jej na to pozwalały. 

Z czasem uzbierała kilka SC i z fioletowego stylu przestawiła się na czarno - biało - różowy. Komplet prezentowany na look-u obok był najdłużej noszonym przez nią kompletem - ponad pół roku! Próbowała za wszelką cenę zdobyć SC na każdy możliwy sposób. Top model, filmy.... 

Pewnego dnia, po kilku godzinach lagów i płaczu, obejrzała 100 10-sek i zdobyła 1000 SC, które przeznaczyła na... psa [3]

2012 - 2013 

Szenzii jest już (prawie) mistrzynią ortografii, jej seria pt. SLENDER!!! - Ginące dzieci! zyskuje zadziwiający sukces, „chodzi" ze swoją najlepszą przyjaciółką - dziewczyną i bawi się ze swoimi znajomymi z realu. I 

Szenzii@3.png

nadchodzi ten felerny dzień w jej karierze. We współpracy, tej radości, którą czerpała z gry i dumy, że bez VIP-a zyskała, jak na tamte czasy, wysoki level i po wszystkich trudnych zajściach, które, niestety, dopiero były początkiem serii okropnych przydarzeń, stało się to... 

Jej przyjaciółka została VIP-em (zwykłym, gdyż wtedy innych nie było) pierwsza... szybciej zyska level... love it na pokoju i artach... obejrzenia na filmach... pierwsza kupi te ciuchy, o których spekulowały i robiły zdjęcia w sklepie, jakby w nich wyglądy... kupi usta VIP... będzie mieć kasę... kupi te animki... PIERWSZA!!! Mimo zazdrości Szenzii cieszyła się, a przynajmniej próbowała się cieszyć, szczęściem koleżanki. Jednak albo jedna, albo druga zaczęła gwiazdorzyć. Kłótnia. Najka dostaje VIP-a na trzy miesiące. Okropna kłótnia! 

Po pewnym czasie pogodziły się jednak. Głupio im teraz. Konto koleżanki zostało skradzione. Odzyskane później. Po odzyskaniu konta Szenzii szczerze cieszyła się szczęściem przyjaciółki. 

2013 - 2014

Jej przyjaciółka zakończyła grę na MSP. Szenzii po pewnym czasie zrobiła to samo (nie było z kim konkurować), ale oddało konto koleżance. 

Po kilku miesiącach przyjaciółka obwieściła jej o swoim nowym koncie. Szenzii postanowiła sprawdzić, jak wygląda i co na nim pisze. Kiedy weszła na swe konto jej wszystkie ubrania były przesłane na konto dziewczyny, której podarowała konto oraz jej znajomych (na przesłane konto zostało stracone hasło, a innych osób nie było po co pytać, więc większość przepadła). Po „znajomości" udało jej się odzyskać kilka rzeczy.

Szenzii@4.png

Po pierwszym VIP-ie

Znów rozpoczęła grę, nie umiała zerwać z MSP. Nie była to jednak konkurencja - będąc dojrzalsza spotkała wielu ludzi o podobnych zainteresowaniach i jej postać wyglądała coraz lepiej...

2014 - do teraz...

W 2014 roku pierwszy raz została VIP-em (zwykłym na tydzień). Od razu wydała 700 SC w Klinice Piękna, a pozstałe 300 przeznaczyła na... okulary. Aktualnie Szenzii zajmuje się tworzeniem teledysków, poprawianiem każdego możliwego błędu, narzekaniem na wszystko i próbami rozwiązywania konfliktów na forum, czy komentarzach. Pisze z przyjaciółkami oraz wirtualnymi znajomymi.

Styl

Szenzii, w sumie, jakby podsumować jej całą karierę miała trzy style:

  • BIAŁO-RÓŻOWY
    Szenzii@6.png

    Katy Perry

  • WEASLEY - aktualny. Pojawił się u niej, kiedy zaczęła czytać serię Harry Potter stała się wielką fanką jednego z Weasley'ów. Od tamtej pory nosi ZAWSZE rude włosy i czarne okulary (wyjątki stanowiły stylizacje na jej ulubionę wokalistkę - Katy Perry, jednak w żadnej nie wytrzymała dłużej, niż 15 minut). Od kilku miesięcy, z jej CTR-u nie znika napis ,,♥Percy Weasley♥". Kiedy tylko pojawiły się ubrania, przypominające szaty Hogwartu, zaczął się szał pał. CTR w stylu (z nie znikającym powyższym napisem): JESTĘ PREFEKTĘ! (PREFEKTĘ jak i PREFEKTEM kratkowało, co wprawiło ją w oburzenie) lub RAVENCLAW EVER!!!

Filmografia

  • Super impra na plaży! -pierwszy najgorszy, jednoodcinkowy (na szczęście) film pełem błędów ortograficznych. O czym? O niczym w zasadzie.
  • Apelacja do modów MSP - koszmarna pisownia i nierealne prośby.
  • Apelacja do modów MSP II - -||-
  • Film pożegnalny - dziewczyna odchodzi z MSP, bo tego nie zrobić. 
  • Zdaniem Szenzii -prawdopodobnie istnieje szansa na kontynuację serii! Oparty na serialu Zdaniem Freda serial pokazuje życie lekko stukniętej dziewczyny.
  • Kaśka i Baśka - Niedokończona (na szczęście widzów) seria. Kaśka i Baśka to dwie przyjaciółki, które podróżują po świecie. W rolę Kaśki wcieliła się sama Szenzii@, a w rolę Baśki - Klodin Wulf @. Kolejny a-ortograficzny film. Być może zostanie dokończony/zrobiony od nowa, ale Szenzii nic nie obiecuje.
  • Chancer i ja - dwie dziewczyny jadą autem. Jedna z nich ma całkowicie uzależniona od swego psa - Chancera. Druga pyta ją, skąd właściwie ma psa, a ta tłumaczy jej, że to jej dawna miłość Marek, podarował jej psa, gdy sie przeprowadzał. 
  • SLENDER!!! - Ginące dzieci!*po epoce kratek: SLENDER!!! - ******* dzieci! - najbardziej kasowa produkcja dziewczyny. Zdobyła na dwóch częściach najwięcej gwiazdek i SC ze wszystkich filmów. Mimo tytułu, film jest bardziej komedią. Posiada, póki co, dwa odcinki.     Dwie siostry zostają same w domu. Podczas, gdy młodsza śpi, starsza wybiera sie na poszukiwanie SlenderMana. Nie wraca. Druga postanawia jej szukać...
  • Katy Perry: Part of me - serial liczy, na razie, dwa odcinki. Opowieść, z wymyśloną przez Szenzii fabułą, o jej ulubionej piosenkarce - Katy Perry. Co chwila zmieniają się w niej aktorzy. 

Przypisy

  1. Choć sama twierdzi, że zaczęła w 2011
  2. I jest nadal
  3. Tak, kolejnego

Więcej z Fandomu

Losowa wiki