FANDOM

Do msp

Yukiodine - moviestar posiadająca stare oczy.

Stare oczy - oczy, które dostępne były do grudnia 2013 roku w klinice piękna (do 9 marca 2015 roku, kiedy tworzyliśmy nowego użytkownika). Od obecnych różniły się przede wszystkim tym, że nie ruszały się. Miały również minimalnie inny kształt lub kolorystykę. Jedne z nich, które wiele osób uważało za nienaturalne bądź "mangowe" (ponieważ były one duże i kwadratowe) są już całkowicie unikalne, ponieważ nie ma nawet ich mrugającej wersji.

Historia

Do msp 2

Znana moviestar, AnanaseQ, również posiada stare oczy.

Stare oczy były od początku MovieStarPlanet. Początkowo wyróżniające się, nienaturalne oczy (o których wspomniane było już wcześniej) były bardzo popularne i wiele nowych użytkowniczek je wybierało. Oczy te były z nami do 2014 roku, kiedy zaktualizowano klinikę piękna. Nowe, ruszające się oczy wzbudziło w wielu graczach oburzenie, jednak niektórym podobają się one bardziej niż stare (głownie przez to, że samemu można wybierać makijaż, podczas gdy w starej klinice piękna do każdej pary oczu make-up był już przydzielony). Po aktualizacji kliniki jedynym sposobem na zyskanie starych oczu było założenie nowego konta. W marcu 2015 zaktualizowano początkowe ubrania dla nowych użytkowników, a razem z tym zmienili oczy na nowe. Niektórzy zdecydowali się nawet do pobrania programu Charles, w którym dzięki zmianie kodu swoich oczu, można było zyskać starą wersję. Około lutego / marca 2017 roku moderatorzy wykryli program w grze i zablokowali. Obecnie nie ma już sposobu na ich zdobycie.

Galeria

Ciekawostki

  • Stare oczy dostępne były od początku MovieStarPlanet do 9 marca 2015 roku, teraz nie ma sposobu na ich uzyskanie,
  • Wiele starych użytkowników, którzy założyli konta dawno temu i przestali grać, najczęściej są w posiadaniu starych oczu,
  • Wiele użytkowników zbuntowało się, kiedy zaktualizowano klinikę piękna.
  • Wraz z nowymi oczami przyszła opcja samodzielnego wybierania makijażu do oczu.
  • Co ciekawe, w chatroomach i grach stare oczy mrugają (jednak nie patrzą w prawo co jakiś czas).
  • Wciąż trwają bunty o powrót unikatowych oczu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki