FANDOM

StarszaWersjaLogo

Starsza wersja loga MSP

Mspbetalogo

Logo wersji "beta"

Stare MSP - tym mianem określa się MSP które trwało od 2009 roku (rok stworzenia pierwszego serwera MSP, w Danii, przez Clausa Jensena) do sierpnia 2011 roku. Wtedy została wprowadzona pierwsza aktualizacja gry (powstanie tzw. ​Różowego i Średniego MSP​).

Ciekawostki

  • Oprócz Zwierzaków i Boonies można było posiadać roślinkę, ale zostały one wycofane. Jednak nadal istnieją osoby, które mają roślinkę w ogrodzie. Są to: Designer, roxi$,  gabrielski, Mileniczka, Emma09041999, EmoPaola, fankalary, Spanielek, Karla007, Gwen, love, Selena3, Eliza Sux i scooby.
  • Nazwy użytkowników, którzy posiadali VIP były podświetlane na czerwono, a nie na żółto.
  • Nie było ograniczeń na forum - można było na nim pisać od 0 poziomu, a tematy można było zakładać bez jakiegokolwiek limitu. Ograniczenia zostały wprowadzone niedługo po powstaniu 10-sek, właśnie z ich powodu - moderacja chciała uniknąć spamu na forum.
  • Chatroomy Park, Centrum Handlowe i Klub MSP kiedyś były dla wszystkich
  • Zakończenie epoki Starego MSP rozpoczęły protesty o jego przywrócenie, które działy się nie tylko na polskim MSP.
  • W sklepie muzycznym nie było piosenek dla VIP, wszystkie były dostępne dla zwykłych użytkowników.
  • Dawniej moderatorów dało się wyszukać w wyszukiwarce znajomych. Można było również do nich napisać.
  • Można było blokować wybrane osoby, które jednak nadal mogły pisać w księdze gości i oglądać nasze filmy.
  • Filmy na konkurs trzeba było robić po angielsku (bez nich film nie mógł on dołączyć do konkursu).  
  • Przy zdobyciu nowego poziomu dostawało się wiadomość od administratora z gratulacjami.
  • Gdy przyszliśmy ze zwierzakiem do pokoju i staliśmy w miejscu wystarczająco długo, robił on kupkę.
  • Jeśli posiadasz artbooki stworzone w starszym systemie, to gdy spróbujesz je edytować, pojawi się stare menu, a nie to nowe.
  • Dawniej istniało Brazylijskie MSP.
  • Kiedyś kolor plakietek "celeb" był czerwony, dziś jest koloru różowego z nutką fioletu.
  • Kiedyś był inny wygląd plakietki VIP
  • Jest wiele mitów na temat Starego MSP. Najsławnwi o tym, że Miejszy z nich móSP zostało shackowane przez hackerów bo wpuścili na niego Trojana. Jest to mit, ponieważ Moderatorzy zauważyli, że w MSP zaczęło grać więcej dzieci i postanowili je zedytować..
  • Aktulanie na starych artbookach jest błąd, który powoduje że pasek jest przeżroczysty a nie jak kiedyś (czarno-szary)
  • Gdy wejdziemy w film użytkowniczki !BeOk i klikniemy na jej profilu w jej ulubiony film to znajdziemy moderatorów. Taki film posiadał również As98101.
  • Gdy sie pojawaiał napis ,,Ubieraj sie w różne stroje" pojawaiły się animacje Look- no head (Bez VIP 500 SC) , Yell (Bez VIP 500 SC) I Talk (dostępna dla wszystkich)

Galeria