FANDOM

Stare MSP (Stara grafika) - tym mianem określa się MSP które trwało od 2009 roku (rok stworzenia pierwszego serwera MSP, w Danii, przez Clausa Jensena) do sierpnia 2011 roku. Wtedy została wprowadzona pierwsza aktualizacja gry (powstanie tzw. ​Różowego i Średniego MSP​).

Ciekawostki:

  • Oprócz Zwierzaków i Boonies można było posiadać roślinkę, ale zostały one wycofane. Jednak nadal istnieją osoby, które mają roślinkę w ogrodzie. Są to: Designer, roxi$,  gabrielski, Mileniczka, Emma09041999, EmoPaola, fankalary, Spanielek, Karla007, Gwen, love, Selena3, Eliza Sux i scooby.
  • U niektórych osób można spotkać stare boonie np. u użytkownika scooby. U pokoju scoobiego mogliśmy znaleźć aż 4 stare zwierzaki.
  • Nazwy użytkowników, którzy posiadali VIP były podświetlane na czerwono, a nie na żółto.
  • Nie było ograniczeń na forum - można było na nim pisać od 0 poziomu, a tematy można było zakładać bez jakiegokolwiek limitu. Ograniczenia zostały wprowadzone niedługo po powstaniu 10-sek, właśnie z ich powodu - moderacja chciała uniknąć spamu na forum.
  • Chatroomy Park, Centrum Handlowe i Klub MSP kiedyś były dla wszystkich
  • Zakończenie epoki Starego MSP rozpoczęły protesty o jego przywrócenie, które działy się nie tylko na polskim MSP.
  • W sklepie muzycznym nie było piosenek dla VIP, wszystkie były dostępne dla zwykłych użytkowników.
  • Dawniej moderatorów dało się wyszukać w wyszukiwarce znajomych. Można było również do nich napisać.
  • Wiele rzeczy ze Starego MovieStarPlanet zostało wycofane z obecnego MSP. Można było blokować wybrane osoby, które jednak nadal mogły pisać w księdze gości i oglądać nasze filmy.
  • Filmy na konkurs trzeba było robić po angielsku (bez nich film nie mógł dołączyć do konkursu).  
  • Przy zdobyciu nowego poziomu dostawało się wiadomość od administratora z gratulacjami.
  • Gdy przyszliśmy ze zwierzakiem do pokoju i staliśmy w miejscu wystarczająco długo, robił on kupkę.
  • Istnieje link do starego MSP, lecz niestety nie można się zalogować. Link ten ma też trojana.
  • Jeśli posiadasz artbooki stworzone w starszym systemie, to gdy spróbujesz je edytować, pojawi się stare menu, a nie to nowe.
  • Czasem pojawia się plotka o rzekomym powrocie starej grafiki.
  • W piątym tygodniu unikatów można w tłach zauważyć tło Starego MSP
  • Kiedyś istniało Brazylijskie MSP. Usunął je prawdopodobnie 10 letni chłopiec grający w MSP, ponieważ rzuciła go dziewczyna. Tak się wkurzył, że z pomocą swojego starszego brata wpuścił na MSP wirusa. Moderatorzy nie przywrócili Brazylijskiego serwera gry, i do dziś nie wiadomo czy to co, o czym pisano, jest prawdą.
  • Kiedyś kolor plakietek "celeb" był czerwony, dziś jest koloru różowego z nutką fioletowego.
  • Kiedyś był inny wygląd plakietki VIP
  • Dawniej był tylko jeden rodzaj VIP, a nie jak teraz 3, czyli Star VIP, Elite VIP i Normalny VIP. VIP był także tańszy.
  • Jest wiele mitów na temat Starego MSP. Najsławniejszy z nich mówi o tym, że MSP zostało shackowane przez hackerów bo wpuścili na niego Trojana. Jest to mit, ponieważ Moderatorzy zauważyli, że w MSP zaczęło grać więcej dzieci i postanowili je zedytować.
  • Pixi była Samanthą. Powstał mit o tym,że Pixi shackowała Samanthę.
  • Casting po jednych z wielu został usunięty, ponieważ wielu użytkowników wchodziło tylko po to, by spotkać się z Samanthą
  • Dawniej pakiety VIP były tańsze - VIP na 1 tydzień kosztował 7.38 zł, 2 tygodnie 11.07zł a VIP na miesiąc 23,37zł.
  • Aktulanie na starych artbookach jest błąd, który powoduje że pasek jest przeżroczysty a nie jak kiedyś (czarno-szary)
  • Wiele konkursów ze starej grafiki możemy znależć w sklepie
  • Były też za napisanie słów np. masło,hasło,czekolada itp.
  • Gdy wejdziemy w film użytkowniczki !BeOk i klikniemy na jej profilu w jej ulubiony film to znajdziemy moderatorów.
  • Gdy w wyszukiwarce znajomych wpiszemy $scooby$ i klikniemy w jego profil to ma on Clausa w najlepszych przyjacielach.
  • Gdy wejdziemy w użytkowniczkę Lorca to posiada ona moderatorkę w najlepszych przyjaciołach.

Galeria

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Stare MSP

Więcej z Fandomu

Losowa wiki