FANDOM

Diamonds (pl. Diamenty) to płatna, wirtualna waluta na MSP, którą wprowadzono 18 lipca 2012r.

Można je zdobyć na 3 sposoby:

Diamond
  • Kupić VIPa
  • Wygrać w grze
  • Po kupnie VIPa, zakupić pakiet brązowy srebrny złoty oraz Diamond

Razem z diamentami na MSP wprowadzono specjalny sklep z rzeczami za ta walutę. Oprócz ubrań, przedmiotów i animacji, znajdują się tam również specjalne opcje, dostępne jedynie za diamenty.

Funkcje

Koło Fame

Można nim zakręcić za 4 diamenty. W zamian można wygrać od 1000 do 10000 punktów fame.

Status Diamond

Można go wysłać za 1 diament. Wpisujemy w niego tekst tak samo jak w normalnym CTR, jednak nasi znajomi widzą przez 20 sekund status w specjalnym, diamentowym obramowaniu. Za wysłanie odpowiedniej ilości statusów diamonds możemy otrzymać nagrody.

Fame Booster

Można go użyć za 5 diamentów. Dzięki niemu dostajemy dwa razy więcej Fame przez godzinę.

Szalone Zakupy

Mozna je kupić za 25 diamentów. Dzięki nim przez godzinę rzeczy w sklepach (za StarCoins ) są o połowę tańsze! 

Profil Diamonds

Można go kupić za 15 diamentów. Nasz profil zostanie wyróżniony specjalnym obramowaniem przez tydzień.

Natychmiastowe rośnięcie

Za opłatą określonej liczby diamentów (to zależy od poziomu zwierzaka, maksymalnie 16 diamentów) możemy sprawić, że nasz Zwierzak urośnie i od razu zdobędzie wyższy poziom (Ważne: zwierzak nie zmienia poziomu, tylko rośnie).

Zmień swojego zwierzaka

Jeśli nie podoba ci wygląd twojego zwierzaka, za 6 diamentów możesz go zmienić

Nie można zamieniać zwierzaka na Boonie i odwrotnie, ale można zamieniać np. psa na lisa, dobrego boonie na złego boonie Jeśli nie nie podoba nam się aktualnie wygenerowany zwierzak, możemy kliknąć „Dalej” A jeśli przez przypadek pominiemy ciekawy wygląd, możemy się cofnąć.

Specjalne Pozdrowienie

Za 15 diamentów możesz sprawić radość sobie i przyjacielowi. Gdy wyślesz komuś pozdrowienie, oboje; otrzymujecie 3500 fame i 500 SC.

Diamond Ride

W chatroomach , na prawo od chatu, znajduje się przycisk SC. Gdy na niego klikniemy, za 15 diamentów możemy wysłać zrobienia Diamond Ride w chatroomie i wtedy osoby przebywające w chatroomie zdobywają 1000 StarCoins (z nami włącznie). Nasi znajomi otrzymają wtedy powiadomienie o wydarzeniu i mogą się dołączyć.

Galeria

Ciekawostki

  • Rzeczy kupionych za diamenty można się pozbyć się z szafy, można je oddać znajomym używając triku.
  • W marcu 2018 roku pojawił się błąd, który wykorzystało wielu graczy. Przy zakupie ubrań/rzeczy za diamenty, po chwili zostały one nam przywrócone. Inne rzeczy (np. animacje czy przedmioty ze sklepu Diamond) działały normalnie.