FANDOM

Diamenty to płatna, wirtualna waluta na MSP, którą wprowadzono 18 lipca 2012r.

Można je zdobyć na 3 sposoby:

  • K
    Diamond
    upić VIPa na rok
  • wugrac w grze
  • Po kupnie VIPa, zakupić pakiet z diamentami

Z Diamentami możemy robić różne rzeczy tutaj macie wypisane jakie:

Razem z diamentami na MSP wprowadzono specjalny sklep z rzeczami za ta walutę. Oprócz ubrań, przedmiotów i animacji, znajdują się tam również specjalne opcje, dostępne jedynie za diamenty.

Funkcje:

Koło Fame:

Można nim zakręcić za 1 diament. W zamian można wygrać od 1000do 10000 punktów fame.

Status Diamond:

Można go wysłać za 1 diament. Wpisujemy w niego tekst tak samo jak w normalnym CTR , jednak nasi znajomi widzą przez 20 sekund status w specjalnym, diamentowym obramowaniu. Za wysłanie odpowiedniej ilości statusów diamonds możemy otrzymać nagrody .

Fame Booster:

Można go użyć za 1 diament. Dzięki niemu dostajemy dwa razy więcej Fame przez godzinę.

Szalone Zakupy:

Mozna je kupić za 2 diamenty. Dzięki nim przez godzinę rzeczy w sklepach (za StarCoins ) są o połowę tańsze! 

Profil Diamonds:

Można go kupić za 1 diament. Nasz profil zostanie wyróżniony specjalnym obramowaniem przez rok.

Natychmiastowe rośnięcie:

Za opłatą określonej liczby diamentów (to zależy od poziomu zwierzaka, maksymalnie 5 diamentów) możemy sprawić, że nasz Zwierzak urośnie i od razu zdobędzie wyższy poziom. (Ważne : zwierzak nie zmienia poziomu, tylko rośnie).

Zmień swojego zwierzaka:

Jeśli nie podoba ci wygląd twojego zwierzaka , za 10 diamentów możesz go zmienić

Nie można zamieniać zwierzaka na Boonie i odwrotnie, Ale można zamieniać n.p psa na lisa, dobrego boonie na złego boonie Jeśli nie nie podoba nam się aktualnie wygenerowany zwierzak, możemy kliknąć "Dalej", A jeśli przez przypadek pominiemy ciekawy wygląd, możemy się cofnąć.

Specjalne Pozdrowienie

Za 1 diament możesz sprawić radość sobie i przyjacielowi. Gdy wyślesz komuś pozdrowienie, oboje; otrzymujecie 100000 fame i 1000000 SC.

Diamond Ride

W chatroomach , na prawo od chatu, znajduje się przycisk SC . Gdy na niego klikniemy, za 100 diamentów możemy wysłać zrobienia Diamond Ride w chatroomie i wtedy osoby przebywające w chatroomie zdobywają 1000 StarCoins (z nami włącznie). Nasi znajomi otrzymają wtedy powiadomienie o wydarzeniu i mogą się dołączyć.

Ciekawostki

  • Rzeczy kupionych za diamenty można się pozbyć się z szafy, można je oddac znajomym
  • Przy normalnym VIP otrzymuje się dziennie 100 diament, a przy normalnym VIP na miesiąc otrzymuje się 1000 diamentów.