FANDOM

Strefa zakupów.png
Sklepy to "dzielnica" na MSP, gdzie można zakupić nowe rzeczy. Możemy także zmienić w niej swój wygląd, kupić tła muzykę czy animację potrzebne do filmów. Zaraz po mieście filmów ta dzielnica jest jedną z najbardziej popularnych na MovieStarPlanet i potrzebnych.

Rodzaje sklepów

Odzieżowe

Odzież.PNG

Tutaj możemy zakupić ubrania dla swoich moviestars. Podczas każdego konkursu to właśnie tutaj jest dodawane najwięcej rzeczy. Możemy tutaj zakupić sukienki, buty, spódnice, akcesoria itp. Bez problemu możemy tutaj skompletować stroje potrzebne do filmów. Znajdziemy tu nie tylko piękne sukienki, ale jeśli ktoś chciałby kubić sobie blizny na twarzy, to z pewnością nie będzie miał problemu ze znalezieniem tego w tym sklepie. Od niedawna możemy zapraszać znajomych, aby zrobili zakupy z nami

Klinika Piękna

Klinika Piękna.PNG

Nie jest to typowy sklep, można powiedzieć, że jest to taki salon stylistyczny. Możemy w nim zakupić sobie nowe oczy, nowe usta nowy nos, a także możemy dowolnie zmieniać cienie do powiek. Dostępne jest także wiele odcieni skóry. W klinice piękna dowolnie zmieniamy naszą MovieStar. Stwarzane są tutaj prawdziwe piękności, postacie do filmów itp. Jednak jeśli macie na sobie jakieś okulary, maskę na twarzy i wybieracie się do kliniki piękna to radzimy je zdjąć, bo nie będzie to możliwe, kiedy znajdziemy się w samej klinice piękna.

Rzeczy.PNG

Rekwizytowy (rzeczy)

Sklep w którym można kupić wiele rzeczy, które są nam potrzebne do filmów. Kupimy w. nim także meble, którymi przyozdobimy nasz pokój. Zakupimy tutaj także roślinki lub meble ogrodowe. Znajdziemy tutaj także różne rzeczy dla naszych zwierzaków.

Animacje.PNG

Z animacjami

Kupujemy w nim animacje wykorzystywane w późniejszym czasie do filmów, albo do statusów. Animacji tych jest na tyle dużo, że każdy znajdzie tu coś dla siebie, albo coś czego wymaga dana rola.

Tła.PNG

Tła

W tym sklepie nie możemy zakupić nic oprócz teł wykorzystywanych w naszych filmach albo w artbookach. Tła są podzielone na kilka kategorii. 

Muzyka.PNG

Muzyczny

Sklep, w którym kupujemy muzykę do filmów. Przed zmianami, wszystkie utwory były dostępne także dla nie-vipów. Obecnie wszystkie muzyki możemy zakupić po 200SC.

Sklep Diamond.PNG

Sklep Diamond

Tutaj możemy znaleźć ubrania, animacje oraz rzeczy za diamenty. Poza tym możemy także skorzystać z koła fame, napisać status diamond, kupić tzw. Fame Booster, kupić zniżkę na wszystkie ubrania ze sklepu, zrobić sobie profil diamond (trwa przez tydzień), sprawić, że twój zwierzak urośnie, wymienić swojego zwierzaka na innego oraz wysłać wybranej osobie tzw. specjalne pozdrowienie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki