Fandom

MovieStarPlanet Wiki

Scary Msp

382strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze37 Udostępnij
Rcmoviestarplanet.png

Scary MSP - strona główna

Scarymspnowe.PNG

Nowe "Scary" MSP

Nowescarymsp22.PNG

Nowe "Scary" MSP (bez zaznaczania niczego)

Scary MSP to wymyślony przez graczy serwer MSP.

Nóż na msp.JPG

Historia

Scary MSP zostało stworzone w 2010 roku, w Niemczech lub Stanach Zjednoczonych. Po wejściu w link do owej wersji MSP, na stronie głównej widnieje logo firmy CEOP, oraz obrazek "Safer Internet Day 2015". Charakterystyczne też są MovieStar często ubrane w unikaty. Scary MSP nie jest straszne, użytkownicy zaczęli nazywać je strasznym ze względu na wiele zmian wprowadzonych na ''podrobionej'' wersji gry. Szukając w internecie informacji na ten temat natkniemy się jedynie na krwawe animacje, które przez angielskich użytkowników nazwane zostały "strasznymi". Jednak tak naprawdę Scary MSP może być stroną testową MSP, ale moderatorzy MSP twierdzą, że nie oni zrobili Scary MSP i nie chcą o nim słyszeć. Użytkownicy twierdzą, że linkiem do Scary MSP jest www.rc.moviestarplanet.com, lecz jednak na Google Chrome pokazuje, że ta strona jest niezabezpieczona i lepiej na nią nie wchodzić bo "Hakerzy mogą wykraść dane".

Ciekawostki.

  • Czasami na stronie głównej można zobaczyć chłopaka z dziewczęcą twarzą i ubraniami (czasami są też MS w unikatach).
  • Można kupić unikaty (nawet bardzo rzadkie).
  • We wiosnę 2015 pojawiły się pierwsze plotki o Scary MSP.
  • Niektórzy uważają, że owa strona została stworzona przez firmę CEOP oraz Safer Internet Day.
  • Największy poziom na Scary MSP to 101.
  • Istnieje bardzo dużo filmików o Scary MSP i jest większość jest polskie.
  • Jeśli wejdziemy tydzień przed nowym pakietem VIP, to zobaczymy go wcześniej.
  • W marcu 2017 roku dało się jeszcze wejść na Scary MSP (teraz nie).
  • Najczęściej linki Scary MSP są blokowane i pisze,że strona nie jest prywatna.
  • Większość stron prowadzących do Scary MSP to inne linki do zagranicznych serwerów MSP.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki