FANDOM

Ta strona może zawierać przestarzałe lub niesprawdzone informacje. Jeśli możesz, pomóż je zweryfikować.
Rcmoviestarplanet

Scary MSP - strona główna

Scary MSP (Testowe MSP) - wymyślony przez graczy serwer MSP.

Nóż na msp

Historia

Link do Scary MSP udostępnił użytkownik as98101. Scary MSP zostało stworzone w 2010 roku, w Niemczech lub Stanach Zjednoczonych. Po wejściu w link do owej wersji MSP, na stronie głównej widnieje logo firmy CEOP, oraz obrazek "Safer Internet Day 2014". Charakterystyczne też są MovieStar często ubrane w unikaty. Scary MSP nie jest straszne, użytkownicy zaczęli nazywać je strasznym ze względu na wiele zmian wprowadzonych na ''podrobionej'' wersji gry. Szukając w internecie informacji na ten temat natkniemy się jedynie na krwawe animacje, które przez angielskich użytkowników nazwane zostały "strasznymi". Jednak tak naprawdę Scary MSP może być stroną testową MSP, lecz moderatorzy twierdzą, że nie oni zrobili Scary MSP i nie chcą o nim słyszeć. Użytkownicy twierdzą, że linkiem do Scary MSP jest www.rc.moviestarplanet.com i rc.devmsp.io, , lecz jednak na Google Chrome pokazuje, że ta strona jest niezabezpieczona i lepiej na nią nie wchodzić bo "Hakerzy mogą wykraść dane" co nie jest prawdą.

Scary MSP już nie działa, nie da się nawet wejść na stronę główną.

Ciekawostki

  • We wiosnę 2015 pojawiły się pierwsze plotki o Scary MSP.
  • Niektórzy uważają, że owa strona została stworzona przez firmę CEOP oraz Safer Internet Day.
  • Istnieje bardzo dużo filmików o Scary MSP i większość z nich jest polskich.
  • Jeśli wejdziemy tydzień przed nowym pakietem VIP, to zobaczymy go wcześniej.
  • W marcu 2017 roku dało się jeszcze wejść na Scary MSP.
  • Najczęściej linki Scary MSP są blokowane i pisze,że strona nie jest prywatna.
  • Większość stron prowadzących do Scary MSP to inne linki do zagranicznych serwerów MSP.
  • Niektórzy twierdzą że nowy link do Scary MSP (na tej stronie pokazuje nowe VIPy na rok co jest bardzo dziwne) i ten link to http://rc.devmsp.io
  • Niektórzy mówią że na Scary MSP można dostać trojana.