FANDOM

Samantha to jedna z pierwszych postaci stworzonych przez MSP. Dawniej prowadziła Casting (także w chatroomach) oraz można było ją dodać do filmów [(jako Samantha (extra)​]. Jednak 9 marca 2015r. jej rolę na Castingu przejęła Pixi Star, a administracja usunęła możliwość dodawania Samanthy do filmów.

Na angielskim MSP Samantha wygląda zupełnie inaczej niż u nas i dlatego pojawiła się tam teoria, że Pixi Star zhakowała Samanthę (a przynajmniej, że administracja chce, żebyśmy tak myśleli, aby mogli ją spokojnie usunąć z MSP). Krążą plotki że Pixi jest hackiem który shackował Samanthe (extra). Niektórzy użytkownicy nie potrafią się "pogodzić" z odejściem Samanthy.

Ciekawostki:

  • Kiedyś, gdy obejrzeliśmy film z Samanthą, mogliśmy podejrzeć jej profil jako Samantha (extra). Aktualnie, nawet gdy Samantha występuje w filmie, w aktorach pojawia się Pixi Star.
  • Na niemieckim MSP, Samantha miała inną twarz, a także więcej animacji, ubrań itp.
  • Spodnie Samanthy, są unikatowe.
  • Samantha miała poziom najlepszej osoby w grze, zwiększa się wraz z poziomem pierwszego w rankingu.
  • Po zastąpieniu jej Pixi Star, większość użytkowników była niezadowolona.
  • Moderatorzy zapytani o przywrócenie Samanthy odpisują, że nie mogą mówić o nowościach na MovieStarPlanet.
  • Pixi Star ma ubrania Samanthy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki