FANDOM

Ruda Wieska moviestar z 29 lvl należąca do gatunku Wiech. Chwilowo była dosyć sławnym graczem.

Historia

2013

W 2013 roku w sierpniu Ruda Wieska założyła swoje konto. Jej pierwszy film nazywał się Wiecha szuka mensza. Pomału zaczęła stawac się popularna.

2014

W 2014 roku Ruda Wieska stawała się coraz to popularniejszą osobą. Kontynuowała tworzenie filmów.

2015

Ruda Wieska nadal kręciła swoje filmy. Był to okres gdzie moderatorzy za byle jakie rzeczy usuwali filmu. Również i parę filmów Rudej Wieśki zostało usuniętych.

2016

Ruda Wieska coraz to rzadziej się zaczęła logować. Raz na jakiś czas kręciła jednak swoje filmy.

2017

W obecnym roku Ruda Wieska bardzo rzadko wchodzi na MSP. Nie dokonuje w grze dużych zmian, jedyne czasami zmieni status i swój strój.

Filmografia

Wiecha szuka mensza - jest to pierwszy film Rudej Wieśki. Jak sam tytuł wskazuje, Wieśka szuka sobie męża.

Wiecha wynosi śmieci - Wieśka musi iść wyrzucić śmieci. Po drodze trafia jednak na pewnych nieprzyjemnych ludzi.

Wiecha gra w koszykówkę - Drużyna Kuporożce (liderka Ruda Wieska) i drużyna Białych królików grają razem w koszykówkę. Sędzią miał być Bródas, który jednak w ostatniej chwili zrezygnował z sędziowania. Kto wygra mecz?

Więcej z Fandomu

Losowa wiki