FANDOM

Roślinki

Dwa typy roślin

Rośliny - Wycofany element gry. Zostały one dodane w 2010r. wraz z motywem ogrodowym, a później wycofane w połowie lata 2011r. Istniały dwa typy roślin: NeoPlant (nie VIP) i MeatEater (VIP). Rośliny mogły być zakupione w dziale z roślinami za 400 StarCoins, a gdy były już w dorosłe gracz mógł sprzedać je za 800 StarCoins.

Dbanie o roślinę

Rośliny mają 4 różne etapy wzrostu (pięć, licząc etap w których nie zostały jeszcze wyciągnięte z worków). Aby roślina mogła rosnąć, wymagane jest 8 "punktów za nawóz" (jeden powyżej maksimum dla każdego poziomu). Punkty nawozu są zdobywane przez gracza, kiedy kupuje nawóz dla rośliny. Worek nawozu (lub dwie torby naraz, jeśli gracz wybiera opcję VIP) kosztuje 5 StarCoins i można go podawać tylko raz na 10 godzin. Jeśli minie wystarczająco dużo czasu, punkty nawozu mogą zostać utracone, ale etapy wzrostu nie zostaną cofnięte. Gracz może również podlać swoją roślinę, klikając po prostu ikonę konewki.

Jeśli roślina nie będzie właściwie pielęgnowana, stanie się chora. Kiedy to nastąpi, roślina zmieni się wizualnie, a gracz nie będzie już mógł jej podlewać, ale etap rośliny pozostanie taki sam. Jeśli gracz chce przywrócić swoją roślinę i ponownie rozpocząć jej używanie, ma możliwość wyleczyć ją za 40 StarCoins. Jeśli gracz nie wyleczy rośliny, nic więcej się nie wydarzy.

Ciekawostki

  • Na samym początku, rośliny mogły być położone tylko w ogrodzie.
  • Istnieje nieużywana ikona stanu dla roślin, która prawdopodobnie ma przedstawiać "śmierć" rośliny. Nie wiadomo, czy ta funkcja była wcześniej używana (a później usunięta), bądź nigdy nie użyta.
  • Tak samo jak zwierzęta, rośliny mogą być nazywane.
  • Pod koniec sierpnia 2017 roku krążyła plotka, że rośliny zostaną przywrócone. Okazała się ona nieprawdziwa
  • Rośliny mogą być zabrane do parku dla zwierzaków.

Galeria