FANDOM

Ta strona może zawierać przestarzałe lub niesprawdzone informacje. Jeśli możesz, pomóż je zweryfikować.

Pokolenia MSP - wyróżnia się 8 pokoleń MSP. Każde z nich zaczęło w innym czasie. Jedne pokolenia widziały więcej i więcej wiedzą, zaś inne są zielone w sprawach związanych między innymi ze Starym MSP. Jest to umówiony podział użytkowników, nie jest oficjalny (jak to niektórzy myślą).

Pokolenia

Prapokolenie;

tu znajdują się osoby, które grały na MovieStarPlanet przed 2011 rokiem (polscy gracze, którzy mieli konto na innych serwerach MSP sprzed powstania polskiego, np. angielskim czy tureckim lub duńskim). To pokolenie skończyło się wraz z powstaniem polskiego MSP - w styczniu 2011 r.

Stare Pokolenie;

do Starego Pokolenia zaliczają się wszystkie osoby, które założyły konto przed powstaniem tzw. 10-sek. Osoby z tego pokolenia wiedzą o MSP najwięcej - wiedzą jak wyglądało dawno, dawno - przed epidemią 10-sek. Wiedzą jakie rzeczy zostały wycofane i jak MSP zmieniło się przez te kilka lat. Zazwyczaj nie zależy im tak bardzo na poziomie jak następnym pokoleniom i są spokojniejsi. Dla nowszych pokoleń są nauczycielami - opowiadają różne przygody, pokazują, jak kiedyś było. Są weteranami MSP. Ich zwyczajem jest częste granie w Gry.  Roczniki: od stycznia 2011 do 17 września 2011 r.

Pokolenie 10-sek;

Pokolenie 10-sek powstało zaraz po tym, gdy powstały 10-sekundówkiŚrednim MSP. Jest ono związane z nimi i nie wyobraża sobie poprzedniego MSP - sprzed powstania 10-sek. Także są weteranami MSP, wiedzą dużo o MSP, są doświadczeni, ale nie ma pojęcia jak wyglądała gra przed ich pokoleniem. Wiele osób mimo że nie widziało Starego MSP na własne oczy, chce by ono wróciło. Roczniki:18 września 2011- grudnia 2012

"Intensive MSP", czyli Pokolenie Rozwoju;

Powstało w 2013 roku. Wszystkie moviestars z tego pokolenia założyły konto w 2013 roku. Wiedzą w porównaniu do poprzednich pokoleń, niewiele o historii MSP. Starsze wersje znają jedynie ze screenów zachowanych na starszych blogach. Temu pokoleniu najbardziej zależy na lvl - chcą być pierwsi w rankingu i w tym wyścigu często zapominają kim są, zazwyczaj stają się nieuprzejmi i uzależniają się od MSP. Dużo jednak się od 2013 roku do 2015 roku zmieniło, więc już wiedzą więcej niż pokolenie łatwizny, czy pokolenie filmowe. Dużo jednak graczy z tego pokolenia nie jest takich i jak już wcześniej wspomniano, nie jeden z tych źle postępujących zmienił swoje zachowanie.

Pokolenie prościzny; 

Osoby z tego pokolenia założyły konto w 2014 r. Osoby z tego pokolenia nie wiedzą, co to znaczy wbijać lvl rok, bo przyzwyczaili się do łatwizny, którą zaserwowali im moderatorzy MSP. Żyją w czasach, gdy ludzie pędzą za lvl'em bardziej niż kiedykolwiek - a moderacja MSP im to ułatwiła nowymi sposobami zarabiania Fame. Są asami MSP. Nie każda MS z tego pokolenia "pędzi" do lvl.

Pokolenie filmowe

Powstało w 2015 roku. Osoby z tego pokolenia chcą być sławne, ale nie są tacy samolubni. Wypruwają sobie żyły, żeby zdobyć 6 poziom, by móc pisać na forum i tablicach sław.  Mimo pragnienia sławy większość osób jest miła i rozmowna, chętnie też wymienia się obejrzeniem filmów. Niektórzy próbują się też upodobnić do sławnych moviestars, kupując podobne ubrania i kopiując filmy od nich.

Pokolenie mniej zaawansowane

Osoby z tego pokolenia założyły konto na przełomie 2016-2017 lub w 2017. Większość przedstawicieli tego pokolenia wie mało o MSP. Ich najczęstszymi zajęciami jest błaganie innych moviestars o prezenty, autografy, specjalne pozdrowienia i doładowania vip, chodzenie po chatach oraz robienie artbooków i filmów. Ich celem jest wybicie się na MSP zwykle przez forum. Przedstawicieli tego pokolenia łatwo udobruchać, wystarczy dać im prezent, zwykle proszą o kolejny. Denerwują się, kiedy spotkają się z odmową. Dużo osób z tego pokolenia bierze się za nagrywanie MSP. Raczej nie chcą pomagać w poziomie a sami proszą o pomoc. Marzą o członkostwie VIP. Jednak nie wszyscy z tego pokolenia są tacy.

Podpokolenia

Pokolenie pierwszych buntów

To pokolenie zaczęło się wraz z pierwszym strajkiem, który był na MSP. Oficjalnie przyjmuje się, że była to chwila, gdy zmienili stary wygląd w różowo-fioletowy. Podpokolenie się skończyło, jednak nadal trwają strajki.

Pokolenie oldschool'u 

Osoby z tego pokolenia uwielbiają Stare MSP, jednak założyły konto po Starym MSP - do tego pokolenia należą osoby, które założyły konto w różnych latach - od 18 września do dziś. Te moviestars chcą, aby powróciło "Stare MSP", chociaż nawet nie wiedzą jakie one było. Ciągle pomagają (co akurat jest naprawdę dobre dla MSP), a także zapraszają do znajomych stare moviestars, aby im opowiadały jak wyglądało stare MSP. Najczęściej ich marzeniem jest posiadanie unikatów, usuniętych animacji lub ubłaganie moderatorów, aby je przywrócili do sklepów. 

Ciekawostki

  • Pokolenie oldschool'u to jedyne pokolenie, które może się nie zakończyć.
  • Pokolenie Intensive MSP jest najbardziej popularnym pokoleniem na MSP.
  • Pokolenie mniej zaawansowane wyparło pokolenie oldschool'u
  • Dużo użytkowników ze starego pokolenia i pokolenia 10 sek posiada plakietkę Jury lub Judge.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki