FANDOM

Pokolenia MSP – wyróżnia się 10 pokoleń MSP. Każde z nich zaczęło się w innym czasie. Jest to umówiony podział użytkowników, nie jest oficjalny (jak to niektórzy myślą).

Pokolenia

Prapokolenie

Tu znajdują się osoby, które grały na MovieStarPlanet przed 2011 rokiem (polscy gracze, którzy mieli konto na innych serwerach MSP sprzed powstania polskiego, np. angielskim czy tureckim lub duńskim). To pokolenie skończyło się wraz z powstaniem polskiego MSP - w styczniu 2011 r. W tym pokoleniu założyli konto niektórzy moderatorzy.

Stare Pokolenie

Do Starego Pokolenia zaliczają się wszystkie osoby, które założyły konto przed powstaniem tzw. 10-sek. Wiedzą, jakie rzeczy zostały wycofane i jak MSP zmieniło się przez te kilka lat. Są weteranami MSP. Zwyczajem większości jest częste granie w Gry. Roczniki: od stycznia 2011 do 17 września 2011 r.

Pokolenie 10-sek

Pokolenie 10-sek powstało zaraz po tym, gdy powstały 10-sekundówkiŚrednim MSP. Jest ono związane z nimi i trudno im wyobrazić sobie MSP - sprzed ich powstania. Także są weteranami MSP, wiedzą dużo o grze, są doświadczeni, ale nie ma pojęcia jak wyglądała gra przed ich pokoleniem. Wiele osób mimo że nie widziało Starego MSP na własne oczy, chce by ono wróciło. Roczniki: od września 2011- grudnia 2012

„Intensive MSP”, czyli Pokolenie Rozwoju

Powstało w 2013 roku. Wszystkie MovieStars z tego pokolenia założyły konto w 2013 roku. Starsze wersje znają jedynie ze screenów zachowanych na starszych blogach. Dużo jednak się od 2013 roku do 2015 roku zmieniło, więc już wiedzą więcej niż pokolenie łatwizny, czy pokolenie filmowe. Popularne wśród MovieStars z tego rocznika jest czytanie blogów o MSP, które w tym czasie najbardziej się rozwijały.

Pokolenie prościzny 

Osoby z tego pokolenia założyły konto w 2014 r. Dzięki zmianom, mogą szybciej wbijać level, niż wcześniej. Są asami MSP. Podobnie jak w poprzednim pokoleniu, popularne wśród nich jest czytanie blogów i zakładanie własnych.

Pokolenie filmowe

Powstało w 2015 roku. Popularne wśród nich jest pisanie na forum i tablicach sław, oraz upodabnianie się do sławnych MovieStars.

Pokolenie mniej zaawansowane

Osoby z tego pokolenia założyły konto na przełomie 2016-2017. Podobnie jak u poprzedniego pokolenia, tutaj jest bardzo dużo forumowiczów. Wśród graczy popularne jest również nagrywanie na YouTube, prawie jak w 2013 bardzo popularne były blogi.

Pokolenie bez przeszkód

Pokolenie powstało w 2018 roku. Osoby z tego pokolenia potrafią wybić 30 poziom w miesiąc, zasługą tego są zwierzaki oraz seki. Większość osób z tego pokolenia zbiera cenne unikaty z vipa, jak i również nagrywa na YouTube.

Podpokolenia

Pokolenie pierwszych buntów

To pokolenie zaczęło się wraz z pierwszym strajkiem, który był na MSP. Oficjalnie przyjmuje się, że była to chwila, gdy zmienili stary wygląd w różowo-fioletowy. Podpokolenie się skończyło, jednak nadal trwają strajki.

Pokolenie oldschoolu 

Osoby z tego pokolenia uwielbiają Stare MSP, jednak założyły konto po Starym MSP - należą do niego osoby, które założyły konto w różnych latach - od 18 września 2011 do dziś. Te MovieStars chcą, aby powróciło „Stare MSP”, chociaż nawet nie wiedzą jakie one było. Ciągle pomagają (co akurat jest naprawdę dobre dla MSP), a także zapraszają do znajomych stare MovieStars, aby im opowiadały jak wyglądało stare MSP. Najczęściej ich marzeniem jest posiadanie unikatów, usuniętych animacji lub ubłaganie moderatorów, aby je przywrócili do sklepów.

Ciekawostki

  • Pokolenie oldschoolu to jedyne pokolenie, które nie może się zakończyć.
  • Pokolenie mniej zaawansowane wyparło pokolenie oldschoolu.
  • Dużo użytkowników ze starego pokolenia i pokolenia 10 sek posiada plakietkę Jury lub Judge.