FANDOM

Pokój - miejsce, gdzie tworzymy własny pokój rozmów. Każdy posiada własny dom, a w nim 4 pokoje (pokój dzienny, ogród, kuchnia i pokój imprez).

W pokoju można zmienić wygląd ścian i podłóg, a także umieszczać przedmioty, które zakupimy w sklepie.

Pokoje służą głównie do spotkań ze znajomymi. Niektóre MS chodzą po pokojach, aby zarobić SC ze zwierzaków. W jednym pokoju (czyt. całym domu) może znaleźć tylko 10.

Co ciekawe, niektórzy robią sobie w nich kawiarnie, karczmy, hotele itp. Organizują także przeróżne gry np. butelkę, chowanego. Służą im także do ślubów, imprez oraz przyjęć.     

Zbierając lovki pokoju od innych Moviestars, można zarobić fame: 40 fame za każde "love it".     

Z pokojami związane są 2 Awards:     

-dotyczące samych "lovków" pokoju, które nazywa się "Właściciel Rezydencji", diamentowe awards zdobywamy mając 10 000 lovków     

-dotyczące rzeczy vip, znajdujących się w pokoju, diamentowe awards otrzymujemy mając 50 rzeczy vip w pokojach     

Najwięcej lovków do pokoju w chwili obecnej (czyt.lipiec 2014) ma ELDE999, której pokój otrzymał już ich 177 931. Co ciekawe ALAKINGA jest dopiero na 3 miejscu, po Klaudia0501. Prawdopodobnie dziewczyny na 1 i 2 miejscu zdobyły taką ilość lovków, dzięki zwierzakom. Można też w nich grać w gry takie jak "deszcz pieniędzy".          

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki