FANDOM

Wszystkie plakietki.png
Plakietki przy imieniu - Na moviestarplanet można zdobyć plakietki takie jak: celeb, jury, judge i VIP.

Celeb

Celeb.png

Dzięki tej plakietce użytkownik dostaje 10% więcej Fame z filmów i autografów. Żeby otrzymać taką plakietkę trzeba mieć sto albo więcej przyjaciół VIP. Traci się ją w momencie kiedy nasza liczba znajomych z VIP'em staje się mniejsza niż 100.

Jury

Jury.png
Jeśli użytkownik zostanie jury to może brać udział w głosowaniach podczas konkursów.
Jury-0.png

Opis plakietki przy nazwie jednego z użytkowników

Aby dostać tą plakietkę trzeba zakupić VIP'a na okres 90 dni. Jednak plakietkę dostaniemy również po zakupieniu kilku VIP'ów na miesiąc czy na tydzień. Kiedy skończy nam się VIP, to nie stracimy tej plakietki.

Judge

Judge.png
Użytkownik staje się judge po zakupie VIP'a na okres 180 dni. Tak jak w powyższym przypadku można 'uzbierać' sobie ten okres i otrzymać tą plakietkę. Członkowie judge mogą głosować w konkursach a ich głos liczy się jako 2 głosy użytkowników jury. Podobnie jak w powyższym przypadku; po utracie członkowstwa VIP, plakietka nie znika.
Judge-0.png

Opis plakietki w grze

VIP

Vip.png
Ta plakietka pojawia się, kiedy zakupimy sobie członkowstwo VIP, a także znika po jego upływie. Na dzień dzisiejszy możemy zakupić sobie normalnego VIP, Elite VIP i Star VIP. Najwięcej korzyści mamy z zakupu ostatniej opcji.

Więcej informacji o VIP'ie znajdziesz tu.

Gdy mamy plakietki możemy robić różne fajne rzeczy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki