FANDOM

Pixi Star – żeńska wersja Zaca Sky. Na polskim MSP tak jak Zac Sky pojawiła się 9 marca 2015r. (na niektórych serwerach trochę wcześniej). nie jest moderatorem, a robotem mającym pilnować porządku na MSP i informującym nas o nowościach. Jest zawsze online i wszystkie kobiece MS muszą ją mieć w znajomych. Pixi, w przeciwieństwie do innych postaci stworzonych przez MSP, tworzy filmy, artbooki, looki i wstawia zdjęcia. Z tego powodu wielu użytkowników uznaje ją za aktywnego gracza MSP, jednak jest to błąd.

Informacje

Po raz pierwszy spotykamy ją po założeniu konta - Pixi zaprasza nas w do Znajomych i daje nam pierwsze prezenty (200sc i losowy prezent).

Pixi jest następczynią Samanthy - zajęła jej miejsce w filmach (nawet gdy grała w nim Sam, w aktorach pojawia się Pixi), a także w Castingu.

Ciekawostki

  • Pixi nie można usunąć ze znajomych, dodatkowo pojawia się jako pierwsza na liście. Przed aktualizacją w wersji mobilnej można było to zrobić, jednak po wylogowaniu się, Pixi wraca do naszych znajomych. 
  • Ubrania, które nosi na co dzień Pixi są unikatami - nie można ich kupić. 
  • Zanim powstała Pixi Star, na MSP witała nas nasza własna MS, a po aktualizacji dziewczyna/chłopak powitalni.
  • Ma Boonie o imieniu Lily. 
  • W konkursie Red Valentine pojawiła się animacja, w której siadamy do stołu z Pixi.
  • W konkursie Fame Family pojawiła się animacja, gdzie robimy sobie selfie z Pixi i Zac'em Sky.
  • Czasem można zauważyć, że gdy wchodzimy na msp i mamy pełny pasek aktywnych znajomych i nie widać Pixi, gdy wyjdzie parę osób jest puste miejsce a Pixi nie ma.
  • Pixi Star jest widoczna w zadaniach sezonowych.
  • W konkursie MSP love występuje bluzka z Pixi Star i obraz z napisem ,,Pixi is my BFF".
  • Na Scary MSP pisała dziwne statusy m.in. „Witaajta, to ja Samanta!”, „Sieeeemanko!” a Holly Nova „Hi RC”.
  • Boonie należący do Pixi Star, Lily, jest moderatorem na Boonie Planet.

Galeria

MovieStars
Inne
Grający od 2011
Grający od 2012
Grający od 2013
Grający od 2014
Grający od 2015
Grający od 2016
Grający od 2017
Grający od 2018