FANDOM

Pixi Star - żeńska wersja Zaca Sky. Na polskim MSP tak jak Zac Sky pojawiła się 9 marca 2015r. (na niektórych serwerach trochę wcześniej).

Informacje

Pixi Star nie jest moderatorem, a robotem mającym pilnować porządku na MSP i informującym nas o nowościach. Jest ona zawsze online i wszystkie kobiece MS muszą ją mieć w znajomych. Pixi, w przeciwieństwie do innych postaci stworzonych przez MSP, tworzy filmy, artbooki, looki i wstawia zdjęcia. Z tego powodu wielu użytkowników uznaje ją za aktywnego gracza MSP.     

Po raz pierwszy spotykamy ją po założeniu konta - Pixi wita nas na MSP i daje nam pierwsze prezenty (200sc i losowy prezent).     

Pixi jest następczynią Samanthy - zajęła jej miejsce w filmach (nawet gdy grała w nim Sam, w aktorach pojawia się Pixi), a także w Castingu.
5494921 orig

Błąd z Pixi Star na angielskim msp.

Ciekawostki

  • Pixi nie można usunąć ze znajomych, dodatkowo pojawia się jako pierwsza na liście. Przed aktualizacją w wersji mobilnej można było to zrobić, jednak po wylogowaniu się, Pixi wraca do naszych znajomych. 
  • Ubrania, które nosi na co dzień Pixi są unikatami - nie można ich kupić. 
  • Zanim powstała Pixi Star, na MSP witała nas nasza własna MSP .
  • Ma Bonnie o imieniu Lily. 
  • W konkursie Red Valentine pojawiła się animacja, w której siadamy do stołu z Pixi.
  • W konkursie Fame Family pojawiła się animacja, gdzie robimy sobie selfie z Pixi i Zac'em Sky.
  • Czasem można zauważyć, że gdy wchodzimy na msp i mamy "pełny" pasek aktywnych znajomych i nie widać Pixi, gdy wyjdzie parę osób jest puste miejsce a Pixi nie ma.
  • Pixi Star jest widoczna w zadaniach sezonowych.
  • W konkursie MSP love występuje bluzka z Pixi Star i obraz z napisem ,,Pixi is my BFF"
  • Na Scary MSP pisała dziwne statusy m.in. "Witaajta, to ja Samanta!", "Sieeeemanko!" a Holly Nova "Hi RC"
  • Boonie należący do Pixi Star- Lily jest moderatorem na Boonie Planet

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki