FANDOM

Olive355 - użytkowniczka z 7 poziomem, główna bohaterka wielkiej Afery o sławę, podczas której zdobyła grono zwolenników.

Historia

Olive założyła konto prawdopodobnie na początku października 2015 roku. Długo zwlekała z założeniem konta, pomimo długiej znajomości gry. W wyniku skandalu, w którym brała udział, nie nakręciła żadnego filmu.

Afera o sławę

​okres październik 2015 - listopad 2015

Pierwsza kłótnia między nim, a Andrezjociomciorem odbyła się na strony wiki o MSP, gdzie posiadał on login MarcinZiomMleko. Stwierdziła, że nie jest on sławny i ,,nie do końca lubiany" co spowodowało zdenerwowanie Marcina, który ją wyzwał. Użytkownicy jednak pogodzili się, jednak na krótko. 30 listopada 2015 roku Olive w kulturalny sposób skrytykowała edycję Marcina, dodając na koniec zdanie nie pozdrawiam. Marcin wybuchnął złością i od tego czasu zaczęli ze sobą walczyć. Początkowo Oliwia zachowywała się grzecznie, jednak kilka dni później rozpoczęła przezywanie Marcina oraz zgłaszanie go. Oliwy do ognia dodała ,,zemsta" Marcina - stworzenie obraźliwej strony na ,,Zeropedii". Strona po tygodniach batalii z helperem, została usunięta. Skandal przeniósł się na inne encyklopedie, aż na samo MSP, gdzie Marcin w swoim serialu - ,,Przygody Pixi i Zaca" ośmieszał ją i poniżał, wieszając jej postać (graną przez nowąlaskę11199) m.in. na gumce po majtkach.​ Użytkownicy fandomu, jak i też MSP (m.in. Trotylman) wyrazili współczucie Olive i rozpoczęli działalność tzw. Anty-Marcinkowską. Zgłaszali jego filmy, doprowadzając najpierw do usunięcia jednego odcinku, a następnie do kilku innych. W międzyczasie Olive tworzyła artbooki, zdjęcia, a nawet looki ośmieszające Andrzejociomciora, zaś on na wikii został zablokowany za ataki na użytkowników i adminstratora. Po pewnym czasie Olive zaczęła się na encyklopedii o MSP także nagannie zachowywać, za co przypłaciła także blokadą. Pomimo tego, na MovieStarPlanet nie została zablokowana, pomimo zgłoszeń multikont Marcina i jego koleżanek. 22 listopada, Marcin, zdenerwowany ,,stronniczością" moderatorów zagroził im śmiercią. Najprawdopodobniej zgłosiła go ekipa Olive z nią samą na czele, doprowadzając do zbanowania Andrezjociomciora na stałe, jednocześnie także i do powolnego upadku jego gatunku. Według nieoficjalnych informacji, ,,dopięła swego" ukazując, że przywódca gatunku Andrezjociomciorów jest uzależniony od komputera. Aktualnie obie strony (zarówno Marcin, jak i Oliwia) przypisują sobie zwycięstwo, jednak ze względu na potężne straty stron, uznaje się ,,bitwę" jako nierozstrzygniętą.

​grudzień 2015 - marzec 2016

Oliwia, po zablokowaniu na stałe, rzadziej udzielała się na MSP, częściej na Zeropedii, tworząc nowe konta. Na MSP dalej kontynuowała akcję przeciwko Marcinowi, tworząc ,,propagandowe" konta - które ośmieszały go. Niektóre pogłoski głoszą, że te konta nie zostały przez nią stworzone, a przez jej sprzymierzeńca, Trotylmana. Po marcu 2016 wycofała się z gry, jak i też dalszej batalii. Pomimo tego, Marcin dalej ją atakował.

​​sierpień 2016

​Powróciła na chwilę, jednak tylko po to, aby udowodnić rację, że wygrała ,,wojnę". Po tym zdarzeniu po raz kolejny zniknęła.

​lipiec 2017

​Najprawdopodobniej powróciła na MSP, co można zauważyć nowym prezentem na liście życzeń. 

Kultura masowa

Aktualnie SzybkiBaton (nowe konto Andrezjociomciora na MSP) często używa zwrotu skończyć jak Olive, co oznacza ,,zostać zbanowanym na wszystkich wikiach" oraz z powodów konfliktu przestać być aktywnym. Co ciekawe jednak, Oliwia nie do końca ,,źle skończyła" gdyż podczas skandalu, otrzymała grono sojuszników. U nielicznych zwolenników, uważa się ją za wzór człowieka walczącego i honorowego.

Postać Olive, oprócz pojawienia się w Przygodach Pixi i Zaca pojawiła się także w serialu Puszka Pandory, który wyreżyserował uczestnik skandalu, Francuz2308. W ,,Puszce..." postać nawiązuje do Olive, nazywa się Olga i razem z Andrzejem i Tadkiem, zostają przedstawieni jako komiczni i nieudolni antagoniści. Początkowo to ona miała zagrać samą siebie, jednak uznając, że może to na nowo zaognić konflikt, ostatecznie po zmianie imienia w nią wcieliła się JulaWikcia.