FANDOM

Noc hackerów (ang.Hacker night) - dzień wymyślony przez użytkowników do straszenia innych graczy. Taka noc nigdy się nie odbyła i nigdy się nie odbędzie - jest to całkowity wymysł użytkowników MSP. Noc hakerów można porównać do końca świata - wiele zapowiedzi i szumu, ale za każdym razem okazuje się to nieprawdą.

Według niektórych taka noc odbywa się 15 i 20 dnia każdego miesiąca od 21:00 do 6:00. Część użytkowników używa w tym czasie kont z nazwami i wyglądem hackerów, inni przebierają się w brzydkie ubrania (lub ubrania hackerów) i udają, że zostali zhackowani. Jednak to nie są prawdziwi hackerzy. Mimo to za każdym razem, gdy coś takiego jest organizowanego, wiele osób się nabiera i użytkownicy organizujący to bawią się wtedy jeszcze lepiej.

Ciekawostki

  • Wśród użytkowników istnieje przekonanie, że aby uniknąć zhakowania należy ubrać się w początkowe (lub brzydkie) rzeczy i usunąć status (lub napisać "(nasz nick) nie napisał jeszcze aktualizacji statusu"), jednak to nieprawda.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Noc hakerów

  • Hackerzy ma msp

    4 wiadomości
    • Nie wierz w hackerów! Najlepiej wtedy nie wchodż na MSP , a tym bardzej do chatroomów.
    • Oj, trolu, trolu, przecież wszyscy wiedzą, że przed hackerami nie ma ratunku. Może dlatego, że oni nie istnieją, przynajmniej nie na MSP XD
  • Sare czy nowe Msp?

    8 wiadomości
    • Ja te co jest.Ludzie ważne że MSP jest. 
    • '''stare '''