FANDOM

Natalcia200311 - MovieStar posiadająca konto na MSP od czerwca 2011 r. Zyskała sławę na początku września 2011, kiedy to wygrała 1 miejsce w konkursie ,,Water Sports" posiadając 5 poziom.

Historia

Użytkowniczka założyła konto po obejrzeniu reklamy telewizyjnej, Do gry dołączyła także Jej przyjaciółka, dorusia123, oraz jej brat, Francuz2308. Uwielbiała grać i robić filmy. Na koncie tym grała do ok. 2012 - 2013r, po czym przeniosła większość ubrań na 3 nowostworzone konta: Wawikki, PetMusic i Dogs<33. Nie podała powodu odejścia z konta. Z biegiem czasu zapomniała o dwóch pierwszych kontach i grała wciąż jako Dogs<33. Grała do 2014. Obecnie odeszła z MSP, mimo, że jedna z Jej przyjaciółek (zolta kasia na MSP) zachęcała ją do powrotu. Nie gra na żadnym z kont.

Udział w konkursie

Natalcia postanowiła spróbować swojego szczęścia w konkursie, który swego czasu trzeba było zrobić w języku angielskim. Korzystała z tłumacza internetowego ze względu na małą ilość czasu. Wszystko udało się stworzyć, ale ze względu na brak jednego z wymaganych wyrażeń, nie został przyjęty do konkursu. Na szczęście udało się w pośpiechu stworzyć drugi film, który został wzięty pod uwagę. 

Zwycięstwo oraz opinia innych

Komentarz Natalci
Produkcja ta otrzymała najwięcej głosów i zdobyła 1 miejsce. Mimo początkowej przychylności widzów, większość uważała to za najgorszy film i wyraziła zdziwienie wygraną. MovieStars krytykowały także reżyserkę filmu oraz chwalili siebie, twierdząc, że zrobili by lepszy. Najpierw Natalcia nie przejmowała się niezadowoleniem większości i zajmowała się zakupami, korzystając z wygranego VIPa. Dopiero po pewnym czasie zaapelowała do Jej przeciwników, pisząc długi komentarz, w którym potępiła ich skandaliczne zachowanie. 

Dwukrotnie usiłowano się włamać na jej konto. Za pierwszym razem utraciła statuetkę, zaś druga próba okazała się nieudana, gdyż właścicielka zdołała zmienić e-mail oraz hasło.

Ciekawostki

  • W filmie konkursowym wystąpiło parę błędów np. ,,I tonę" (Ja tonę). Było to spowodowane błędem translatora, z którego korzystała.
  • W niedoszlym filmie konkursowym, bohaterka grana przez ELDE999 była ratowana. Z kolei w filmie konkursowym, którego kandydatura została przyjęta, bohater grany przez użytkownika Scooty był ratowany, zaś bohaterka ELDE999 wzywała pomoc.
  • Kiedy odchodziła z MSP, odmówiła wywiadu dla bloga.

​Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki