FANDOM

Myrna beesbottom- Moviestar z 22 lvl. Gra od 8 lipca 2016 roku. Stworzyła jako pierwsza artbooka pt. ,,Podpiszesz piórnik?".

Historia:

O MSP dowiedziała się od kolegów z klasy na przełomie 2015 i 2016 roku. Pierwszą gazetkę MSP dostała w 2015 roku. Dziewczyna nie była tym zbyt zainteresowana. W maju 2016 roku była tym bardziej zainteresowana, aż wreszcie dziewczyna założyła konto o nazwie Shineq9234. Na koncie miała VIP na 3 miesiące,którego dostała na komunię. Niestety miesiąc po założeniu konta straciła konto i do dziś się mści. Przez cały lipiec grała na swoim koncie na boonie planet,ale przez kilka dni grała na założonym pod koniec lipca 2016 roku koncie o nazwie MileczkaQQQ. Do dziś na Mileczce dziewczyna nie gra.

Pochodzenie nicku:

Po założeniu konta na boonie planet - Shoco-Loco1,na którym obecnie nie wchodzi,założyła drugie konto - Myrna beesbottom. Jej nick pochodził od jednego z imion przestępczyni z ,,Odlotowych agentek". Miesiąc potem (czyli 14 sierpnia) znowu zaczęła przygodę z MSP,kupując zwykłego VIPA na tydzień. Jej początki były normalne,ale na początku września nie było łatwo...

Początek września - pierwsze zhackowanie konta:

Myrna rozpoczynała 4 klasę podstawówki[1]. W sobotę (03.09.16r. [2]) zostaje zhackowana przez bylejakanazwakontonachwile[3][4].W statusie miała napisane czerwonym drukiem: ,,Hahaha Im cxhxaxcxkxexrx (d)" co kompletnie zaniepokoiło Myrnę. Na szczęście hackerka nie zmieniła jej hasła.

Jej pierwszy tydzień unikatów:

Od dawna Myrna marzyła,żeby w jej życiu wystąpił tydzień unikatów i taki sobie wymarzyła. Kupiła wszystkie rzeczy za diamenty,fryzurę ,,Uptown Girl",sukienkę bufiastą i bluzkę rozdartą. Ma je w szafie do dziś. Podczas tego tygodnia kupiła pakiet srebny i z wymiany otrzymała węża na nogę.

Artbooki:

Na początku jej konta (sierpień 2016) robiła artbooki z projektami swoich ubrań. Wiele miesięcy póżniej robiła arty takie jak: ,,ODBIERZESZ?"itp.
Podpiszesz piórnik

Artbook ,,Podpiszesz piórnik?" został stworzony w marcu 2017 roku. Jest jednym z najlepszych artbooków stworzonych przez Myrnę.

Pomysł na artbook:

W marcu 2017 roku Myrna wymyśliła pewien sposób na artbook- ,,Podpiszesz piórnik?". Pomysł i tytuł wziął się z tego,że Myrna dała do podpisania nauczycielce swój stary piórnik i w tej historii narodził się ten pomysł. Obecnie artbook ma 58 Love It,a kilkadziesiąt jej przyjaciół i znajomych podpisało piórnik w artbooku.

Artbook do gazetki:

DO GAZETKI

Artbook Myrny,który ukazał się w gazetce msp 10/17

Był sierpień 2017r. Myrna dowiaduje się o konkursie: ,,Szalony fryzjer",który trwał już tylko kilka godzin. Myrna na szybko zrobiła artbook i przesłała do redakcji MSP pocztą. Jej artbook niespodziewanie został umieszczony w gazetce msp 10/17. Inne moviestars i Myrna wykazały się idelanie,a ich pomysły można uznać za... szalone.Obecnie artbook ma 11 Love It.

Filmy:

Niestety Myrna nie była dobra w robieniu filmów,często w jej filmach są nieudane sceny.

Mimo że ma talent aktorski,to ukazała się w wielu filmach.Oto przykłady tych filmów i jej role:

,,Numer do Gestapo" (przełom wakacji 2017 r.) - Seria i filmy autorstwa Francuza2308. W tym filmie Myrna nie tylko grała samą siebie,ale też była angielską agentką,która udawała Niemkę. Postać ta pojawia się od 3-4 odcinka.

Rzadkie wchodzenie:

Nadszedł rok szkolny 2017/2018. Dziewczyna oczekiwała dużo lektur,nauki i zadań domowych. Niestety,gdy ma tylko wolne,albo jak jej się chce,to gra,z powodu 5 klasy. Nauka idzie jej dobrze.

Ciekawostki:

  • Nigdy nie dostała blokady,ale sądzi,że dostała tylko jedno ostrzeżenie robiąc artbook: ,,Milionerzy #2". Do dziś artbooku nie ma i nie będzie.
  • Do dziś Myrnie wkurza koło fortuny. Pisze czasem w statusie,że dostaje tylko 25 i 50 sc i też,że koło fortuny u niej jest wkurzające.
  • Do wiosny nosiła serca i węża na nogę,które do dziś są unikatami.
  • Niektóre zdjęcia Myrny mają powyżej 20 Love It
  • Sądzi,że najgorszym konkursem w historii Moviestarplanet to ,,Afro Punk", który był w lutym tego roku. Powodem były bardzo brzydkie fryzury w tym konkursie
  • Mimo,że należy do pokolenia mniej zaawansowanego,to wie dużo o MSP i nie wymusza prezentów,pozdrowień itp.
  • Bardzo kocha podążać za modą nie tylko z wybiegów,ale i też podąża za modą moviestars.
  • Nie lubi nędznych i bezsensownych artów.
  • Lubi rozwiązywać quizy (czytaj kłizy) na SameQuizy.pl
  • Na przełomie września i października ubiegłego roku otrzymała celeb,w październiku jury,a w lutym tego roku judge.
  • Od października ubiegłego roku jest administratorką na tej wiki.
  • Na MSP miała więcej dziewczyn,niż chłopaków.
  • W maju 2017 roku odeszła z Boonie Planet,a miesiąc póżniej z MSP, co okazało się plotką.
  • Gdy tylko w jej komentarzach pod zdjęciem lub artem pojawi się hejt,usuwa go albo na niego odpisuje.
  • Lubi zmieniać twarz w klinice piękna. W sierpniu 2017 roku przeszła niewielką metamorfozę twarzy.

Przypisy:

  1. [1] Nie miała tak dużo nauki,jak teraz
  2. [2] Dzień,przed jej prawdziwymi urodzinami
  3. [2] Myślała,że to dziecko neo,wymuszacz,oszust itp.
  4. [3] Teraz myśli,że hacker to dziecko,któremu się nudzi.

Galeria: