FANDOM

Myrna beesbottom- Moviestar z 22 lvl. Gra od lipca 2016 roku.

Historia:

Wszystko zaczęło się od boonie planet,to tam powstała na początku wakacji nasza Myrna. Jej nick pochodził od jednego z imion przestępczyni z ,,Odlotowych agentek".Miesiąc potem (czyli 14 sierpnia) zaczęła przygodę z MSP,kupując zwykłego VIPA na tydzień.Jej początki były normalne,ale na początku września nie było łatwo....

Początek września- pierwsze zhackowanie konta:

Myrna rozpoczynała 4 klasę podstawówki. W sobotę (03.09.16r. [1]) zostaje zhackowana przez bylejakanazwakontonachwile.W statusie miała napisane czerwonym drukiem: ,,Hahaha Im cxhxaxcxkxexrx (d)" co kompletnie zaniepokoiło Myrnę.

Jej pierwszy tydzień unikatów:

Od dawna Myrna marzyła,żeby w jej życiu wystąpił tydzień unikatów i taki sobie wymarzyła.Kupiła wszystkie rzeczy za diamenty,fryzurę ,,Uptown Girl",sukienkię bufiastą i bluzkę rozdartą. Ma je w szafie do dziś. Podczas tego tygodnia kupiła pakiet srebny i z wymiany otrzymała węża na nogę.

Artbooki:

Na początku jej konta (sierpień 2016) robiła artbooki z projektami swoich ubrań. Wiele miesięcy póżniej robiła arty takie jak: ,,ODBIERZESZ?"itp.

Filmy:

Niestety Myrna nie była dobra w robieniu filmów,często w jej filmach są nieudane sceny.

VIP:

Myrna co miesiąc kupowała STAR VIPA na ten miesiąc,co sprawiało wielką frajdę.

Ciekawostki:

  • Myrna miała też konto pod nazwą Shineq9234,lecz jej konto zostało ukradzione i do dziś się mści.
  • Myrna na boonie planet ma też sławne konto z 18 levelem,które nazywa się Shoco-Loco1. Obecnie rzadko wchodzi na Shoco.
  • Nigdy nie dostała blokady,ale sądzi,że dostała tylko jedno ostrzeżenie robiąc artbook: ,,Milionerzy #2".
  • Do dziś Myrnie wkurza koło fortuny. Pisze czasem w statusie,że dostaje tylko 25 i 50 sc i też,że koło fortuny u niej jest wkurzające.
  • Sądzi,że najgorszym konkursem w historii Moviestarplanet to ,,Afro Punk", który był w lutym tego roku. Powodem były bardzo brzydkie fryzury w tym konkursie
  • Mimo,że należy do pokolenia mniej zaawansowanego,to wie dużo o MSP i nie wymusza prezentów,pozdrowień itp.
  • Nie lubi nędznych i bezsensownych artów.
  • Lubi rozwiązywać quizy (czytaj kłizy) na SameQuizy.pl
  • Na przełomie września i października ubiegłego roku otrzymała celeb,w październiku jury,a w lutym tego roku judge.
  • Od października ubiegłego roku jest administratorką na tej wiki.
  • W maju 2017 roku odeszła z Boonie Planet,a miesiąc póżniej z MSP, co okazało się plotką.

Przypis:

[1] Dzień,przed jej prawdziwymi urodzinami.

Galeria:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki