FANDOM

Myrna beesbottom - Moviestar z 25 lvl. Gra od 8 lipca 2016 roku. Stworzyła jako pierwsza artbooka pt. „Podpiszesz piórnik?”.

Historia:

O MSP dowiedziała się od kolegów z klasy na przełomie 2015 i 2016 roku. Pierwszą gazetkę MSP dostała w 2015 roku. Dziewczyna nie była tym zbyt zainteresowana, ale później się to zmieniło i dziewczyna założyła konto o nazwie Shineq9234. Na koncie miała VIP na 3 miesiące, którego dostała na komunię. Niestety miesiąc po założeniu konta straciła konto i do dziś się mści. Przez cały lipiec grała na swoim koncie na boonie planet, ale przez kilka dni grała na założonym pod koniec lipca 2016 roku koncie o nazwie MileczkaQQQ. Do dziś na Mileczce dziewczyna nie gra.

Pochodzenie nicku:

Po założeniu konta na boonie planet - Shoco-Loco1,na którym obecnie nie wchodzi,założyła drugie konto - Myrna beesbottom. Jej nick pochodził od jednego z imion przestępczyni z „Odlotowych agentek”. Miesiąc potem (czyli 14 sierpnia) znowu zaczęła przygodę z MSP, kupując zwykłego VIPa na tydzień. Jej początki były normalne, ale na początku września nie było łatwo...

Początek września - pierwsze zhackowanie konta:

Myrna rozpoczynała 4 klasę podstawówki[1] 03.09.16r. [2] zostaje zhackowana przez bylejakanazwakontonachwile[3][4].W statusie miała napisane czerwonym drukiem: „Hahaha Im cxhxaxcxkxexrx (d)” co kompletnie zaniepokoiło Myrnę. Na szczęście hackerka nie zmieniła jej hasła.

Jej pierwszy tydzień unikatów:

Od dawna Myrna marzyła,żeby w jej życiu wystąpił tydzień unikatów i taki sobie wymarzyła. Kupiła wszystkie rzeczy za diamenty, fryzurę „Uptown Girl”, sukienkę bufiastą i bluzkę rozdartą. Ma je w szafie do dziś. Podczas tego tygodnia kupiła pakiet srebny i z wymiany otrzymała węża na nogę.

Artbooki:

Na początku jej konta (sierpień 2016) robiła artbooki z projektami swoich ubrań. Wiele miesięcy póżniej robiła arty takie jak: „ODBIERZESZ?” itp.
Podpiszesz piórnik

Artbook ,,Podpiszesz piórnik?" został stworzony w marcu 2017 roku. Jest jednym z najlepszych artbooków stworzonych przez Myrnę.

Pomysł na artbook:

W marcu 2017 roku Myrna wymyśliła pewien sposób na artbook- „Podpiszesz piórnik?”. Pomysł i tytuł wziął się z tego,że Myrna dała do podpisania nauczycielce swój stary piórnik i w tej historii narodził się ten pomysł. Obecnie artbook ma 66 Love It, a kilkadziesiąt jej przyjaciół i znajomych podpisało piórnik w artbooku.

Artbook do gazetki:

DO GAZETKI

Artbook Myrny,który ukazał się w gazetce msp 10/17

Był sierpień 2017r. Myrna dowiaduje się o konkursie: „Szalony fryzjer”, który trwał już tylko kilka godzin. Myrna na szybko zrobiła artbook i przesłała do redakcji MSP pocztą. Jej artbook niespodziewanie został umieszczony w gazetce msp 10/17. Inne moviestars i Myrna wykazały się idelanie, a ich pomysły można uznać za... szalone. Obecnie artbook ma 11 Love It.

Filmy:

Niestety Myrna nie była dobra w robieniu filmów, często w jej filmach są nieudane sceny.

Rzadkie wchodzenie:

Nadszedł rok szkolny 2017/2018. Dziewczyna oczekiwała dużo lektur, nauki i zadań domowych. Niestety, gdy ma tylko wolne,albo jak jej się chce, to gra, z powodu 5 klasy. Nauka idzie jej dobrze.

Ciekawostki:

  • Nigdy nie dostała blokady, ale sądzi,że dostała tylko jedno ostrzeżenie robiąc artbook: „Milionerzy #2”. Do dziś artbooku nie ma i nie będzie.
  • Do dziś Myrnie wkurza koło fortuny. Pisze czasem w statusie,że dostaje tylko 25 i 50 sc i też,że koło fortuny u niej jest wkurzające.
  • Do wiosny 2017 nosiła serca i węża na nogę,które do dziś są unikatami.
  • Niektóre zdjęcia Myrny mają powyżej 20 Love It.
  • Sądzi, że najgorszym konkursem w historii Moviestarplanet to „Afro Punk”, który był w lutym 2017r. Powodem były bardzo brzydkie fryzury w tym konkursie.
  • Mimo, że należy do pokolenia mniej zaawansowanego, to wie dużo o MSP i nie wymusza prezentów,pozdrowień itp.
  • Bardzo kocha podążać za modą nie tylko z wybiegów, ale i też podąża za modą moviestars.
  • Nie lubi nędznych i bezsensownych artów.
  • Lubi rozwiązywać quizy na SameQuizy.pl
  • Na przełomie września i października ubiegłego roku otrzymała celeb, w październiku jury, a w lutym tego roku judge.
  • Od października ubiegłego roku jest administratorką na tej wiki.
  • W maju 2017 roku odeszła z konta Shoco-Loco1 - konto te posiadała na boonie planet.
  • Gdy tylko w jej komentarzach pod zdjęciem lub artem pojawi się hejt, usuwa go albo na niego odpisuje.
  • Dawniej często udzielała się na blockstarplanet.
  • Jej blog „Myrna i MSP” został założony w kwietniu 2017 roku.
  • Jej poboczne konta to: Selveinna <3 (MSP), PinkCola2345 (MSP), MegaOgień64 (Jej 1 konto na BSP,które oddała) i Stara Ględa wut (BSP).

Przypisy:

  1. [1] Nie miała tak dużo nauki,jak teraz
  2. [2] Dzień,przed jej prawdziwymi urodzinami
  3. [2] Myślała,że to dziecko neo,wymuszacz,oszust itp.
  4. [3] Teraz myśli,że hacker to dziecko,któremu się nudzi.

Galeria:

MovieStars
Inne
Grający od 2011
Grający od 2012
Grający od 2013
Grający od 2014
Grający od 2015
Grający od 2016
CavmelLadyPrada!Mondye!Myrna beesbottomTar MaironYassminelMorvinka
Grający od 2017
Grający od 2018