FANDOM

Moderator-plakietka.png
- pracownik MovieStarPlanet. Pilnuje on bezpieczeństwa użytkowników, posiada dostęp do narzędzi technicznych i zarządzania treścią oraz kontami uczestników na poziomie wyższym niż zwykli użytkownicy (tzn. może np. dawać blokady). Moderatorów nie da się znaleźć za pomocą wyszukiwarki (oprócz Stig'a, Designer, Informacyjnego i The Producera). Aby go znaleźć, musimy najpierw znaleźć osobę, która ma go jako najlepszego przyjaciela lub użyła go w filmie.

Moderatorzy nie stworzyli MSP, oni jedynie pilnują porządku na serwerach.

Załoga

  • MovieStarPlanet - najłatwiejszy do odnalezienia. Gdy kogoś zgłosisz, to właśnie ten moderator powiadomi cię na pocztę, gdy dana osoba zostanie ukarana.
  • Moderator002 (dawniej moderator)
  • Moderator030 (dawniej supporter)
  • Moderator031 (dawniej Support)
  • Moderator032 (dawniej Manager)
  • Moderator062 
  • Moderator066
  • Moderator008
  • Moderator119
  • Moderator134
  • Moderator005
  • stig
  • claus
  • Informacyjny (nieaktywny od 2011)
  • The Producer (nieaktywny od 2012)

To wszyscy oficjalni moderatorzy gry, reszta to zwykli użytkownicy, próbujący się pod nich podszyć.

​Kontakt

Istnieje możliwośc kontaktu z nimi. Na stronie startowej MSP, u dołu należy kliknąć przycisk Kontakt,​ następnie wypełnić formularz kontaktowy. Można także napisać do nich na mail support@moviestarplanet.pl​. Na odpowiedź czeka się przeważnie ok. 1-3 dni.

​Dawniej, od 2011 do ok.2015 można było napisać do nich przez wiadomość na ich profilu. Sposób ten okazał się mało opłacalny, gdyż pracownicy rzadko odpowiadali na pytania - częściej odpisują na mailu.

Ciekawostki

  • Dawniej można było znaleźć wszystkich moderatorów w wyszukiwarce MS, a także można było do nich pisać i odwiedzać pokoje.
  • Dawniej As98101 był chłopakiem Moderatorki002.
  • Informacyjny odpowiadał na pytania związane z grą.
  • Supporter to odpowiednik listonosza.
  • Jeśli kogoś zgłosimy i otrzymamy wiadomość od MovieStarPlanet, możemy wejść na profil moderatora.
  • Gdy spróbujemy napisać w księdze gości moderatora, wyskoczy nam komunikat, że użytkownik nie może rozmawiać na chacie.
  • Od 2011 do 07.2012 na MSP było 5 moderatorów: moderator, Support, supporter, The Producer (nadal można znaleźć go w wyszukiwarce znajomych, nie aktualizował statusu od 2012), Manager. Wcześniej był także moderator o nazwie Informacyjny. Do dziś istnieje, można zauważyć to poprzez jego looki- tworzył je dla moderatorki. Także można go wyszukać.
  • W sierpniu 2013 roku doszło do ,,starć" użytkowników z moderatorami - gracze zarzucali im kłamstwo i niesprawiedliwe traktowanie innych. Doszło nawet do ,,próby zwolnienia" jednej z moderatorek poprzez zgłoszenie tego innym pracownikom MSP. Manifestacje skończyły się blokadami oraz ostrzeżeniami.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki