FANDOM

Miasto Filmów miniaturka
Miasto Filmów
- dzielnica na MSP, w której tworzymy, oceniamy i komentujemy prace innych użytkowników, tworzymy kluby, a także zgłaszamy nasze pokoje, filmy, artbooki czy looki do konkursów. 
Miasto Filmów
Miasto filmów dzieli się na: LooksDesign Studiolookskonkursyklubyzdjęcia oraz Artbooki

Filmy

Filmy miniaturka
Tutaj tworzymy nasze filmy i oglądamy prace innych użytkowników. Można powiedzieć, że jest to najważniesze miejsce na Moviestarplanet. Filmy dzielą się na trzy zakładki: Top, Moje i Przyjaciele. A także obok nich jest przycisk klapsa filmowego z plusem, za pomocą którego możemy dodać własny film. Po prawo znajduje się biały pasek, w którym wyszukujemy dany film po jego nazwie. W Top widzimy najpopularniejsze filmy; po prawej są najpopularniejsze filmy nasze i naszych znajomych (które mają najwiecej wyświetleń), a po lewej najpopularniejsze filmy z całego polskiego Moviestarplanet (mające najwięcej wyświetleń w ostatnim czasie). W zakładce Moje wyświetlają nam się nasze filmy, po lewej prywatne, a po drugiej stronie te, które opublikowaliśmy (od najnowszego do najstarszego). W zakładce Przyjaciele widać ostatnio dodane filmy naszych przyjaciół oraz filmy naszych przyjaciół, w których występowaliśmy.

Design Studio

Design Studio TOP
Design Studio to miejsce, w którym możemy zaprojektować swoje ubranie i je sprzedawać, a także możemy ocenić i kupić sobie ubranie kogoś innego. Design Studio jest podzielone na Top, Nowe, Moje, Przyjaciele. Obok znajduje się podkoszulek z plusem, za pomocą którego możemy zaprojektować ubrania. W zakładce Top możemy zobaczyć projekty, które w ostatnim czasie zdobyły najwięcej love it. W zakładne Nowe widzimy najnowsze projekty. W 'Moje' widzimy moje projekty, a w 'Przyjaciele' projekty naszych przyjaciół.

Looks

Looks
Dzielnica na MSP, w której tworzymy Looki. Pierwsze co nam się pojawi, to nasz look, który ostatnio stworzyliśmy. Po prawej stronie znajdują się nasze looki i daty ich dodania, liczba polubień, a także widzimy ile razy zakupiono nasz look. Po lewej stronie widzimy wszystkie komentarze do naszego looku. Na dole mamy pasek od lewej; 'Stwórz nowy look', liczba polubień, ikonka umożliwiająca pobranie looku na komputer, 'Ubierz' i 'Napisz komentarz' Na górze mamy trzy zakładki. W pierwszej jest napisany nasz nick. Widzimy tam wszystkie looki, które stworzyliśmy. Druga zakładka to 'Przez *nasz nick* dla innych. Tu wyświetlają nam się looki, które stworzyliśmy dla innych osób. Ostatnia zakładka to 'Przez innych dla *nasz nick*, czyli możemy tutaj zobaczyć wszystkie looki, które stworzyli dla nas inni użytkownicy.

Konkursy

Konkursy
Tutaj znajdziemy wszystkie informacje dotyczące aktualnych, jak i poprzednich konkursów. Pod polską nazwą konkursu mamy informacje dotyczące czasu trwania konkursu. Na samej górze mamy trzy główne zakładki: Filmy, Artbooki, Looks i Pokoje. W filmach mamy informacje jakich słów musimy użyć w filmie, żeby był on brany pod uwagę w trakcie głosowania. Przy każdej z zakładek są wymienione nagrody (za zwycięstwo w kategorii filmów otrzymujemy najwięcej). Na samym dole po prawej stronie znajduje się przycisk, za pomocą któego dodajemy film/look/artbook/pokój do konkursu.

Kluby

Kluby
Tu możemy dołączyć do klubu jakiegokolwiek chcemy. Jeśli jesteś członkiem VIP, możesz stworzyć także własny klub. Jeśli rozwiniemy pierwszą od lewej strony zakładkę, możemy wyszukać klub pośród wszystkich klubów, klubów, do których należysz i klubów twoich przyjaciół. Następnie możemy wyszukać klub po jego kategorii (moda, filmy, inne itp.). Na samym końcu możemy wyszukać klub po: liczbie członków, kiedy klubu będą ułożone alfabetycznie, ostatniej aktywności i najnowszego klubu.

Uwaga!: Można być członkiem pięciu klubów, a także jest możliwość stworzenia jednego klubu.

Zdjęcia

Zdjęcia
Najnowsze miejsce w mieście filmów na MSP. Tutaj dodajemy zdjęcia (kiedyś tylko za pomocą aplikacji na telefony i tablety) jakie tylko chcemy, ale muszą być zgodne z regulaminem dodawania zdjęć. Zdjęcia mogą być później wykorzystywane w artbookach. To miejsce jest podzielone na cztery zakładki: 'Nowe' - wyświetlają sie tutaj najnowsze zdjęcia, 'Top' czyli zdjęcia, które w ostatnim czasie zdobyły najwiecej love it. 'Moje' - czyli wszystkie zdjęcia, które dodaliśmy oraz 'Przyjaciele' - czyli wszystkie zdjęcia (od najnowszego), które dodali nasi przyjaciele. Po lewo znajduje się aparat z plusem, dzięki któremu możemy dodać kolejne zdjęcie. 

Artbooks

Artbooks
Miejsce, w którym użytkownicy wykazują swoją kreatywność na jednym obrazku. Podobnie jak w przypadku zdjęć, to miejsce podzielone jest na cztery zakładki. Pierwsza pokazuje nowo dodane zdjęcie, druga (czyli 'Top') pokazuje najbardziej popularne artbooki w ostatnim czasie. W kolejnej zakładce wyświetlają nam się nasze artbooki, a w następnej artbooki (od najnowszego) naszych przyjaciół. Po prawo możemy stworzyć naszego własnego artbooka klikając na ikonkę pędzla ze znakiem '+'. Obok tego mamy biały pasek za pomocą którego wyszukujemy dany artbook wpisując jego nazwę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki