FANDOM

Maksiu20141 – Moviestar, która przeżyła bardzo dużo związanego z tą grą. Ma obecnie 31 poziom i Star Vipa, gra tak naprawdę od czerwca 2013 roku z roczną przerwą. W marcu 2017 zablokowany.

Historia

Czerwiec 2013 - Styczeń 2014, Pawel200000

Jego pierwsze konto nazywało się Pawel200000. Adrian, bo tak mu na imię, poznał tę grę dzięki jej koleżance z klasy, Asiunii 24 5 1969. MSP bardzo mu się spodobało, dzięki czemu już po dwóch tygodniach grania kupił sobie pierwszego, wtedy zwykłego VIPa, miał też mini popularność dzięki jego pierwszemu filmowi pt. "Niezwykła przygoda". W dniu 5 października 2013 roku Adrian założył swoje drugie konto - Maksiu2014. W styczniu 2014 z powodu braku pomocy od innych Moviestars Adrian postanowił usunąć swoje konto, które miało 9 poziom (po przemianie lvli - 14). Na szczęście nie usunął tamtego. Jedynie co po nim pozostało to arty z nim wykonane przez Asiunię i film powyżej, pozostałe filmy nie są znane, wiadomo tylko, że wszystkie miały końcówkę Przygoda, miał też serial pt. Rodzinka.sc gdzie ukazywał losy bogatych w karykaturalny sposób oraz Idol MSP gdzie zrobiono typowy konkurs. Można go odnaleźć u jego koleżanki - Asiuni 24 5 1969 w artbooku Real gdzie komentuje go.

Kwiecień 2014 - Wrzesień 2014, "Cześć, pomóc Ci?".

Adrian powrócił do gry, kiedy odnalazł na swojej poczcie wiadomość o Maksiu2014. Postanowił powrócić na nie i pierwsze co, kupić Vipa "dla odnowienia wizerunku". Stworzył swój kolejny pierwszy film, tym razem pt. Reklama Lewiatana co odniosła się dużym sukcesem i wbiciem z 10 na 12 poziom. Przez kolejne dwa miesiące zajmował się przede wszystkim artbookami, filmami przygodowymi i sekami. Tuż na samym początku wakacji utworzył akcję pt. "Cześć, pomóc Ci?", która odbiła się szerokim echem u niskich leveli. Polegała na dawaniu specjalnie stworzonemu na te potrzeby kontu niepotrzebne rzeczy. Potem to konto robiło artbook i użytkownicy mogli wybrać co chcą. Niestety, z powodu dużego zainteresowania, chłopak nie wyrabiał się z prezentami i uznali go za oszukańca. Usunął wszystkie konta i teksty na forach.

Wrzesień 2014 - Grudzień 2014, Kreatywność bez granic.

W dniu 19 września 2014 Adrian zakupił Vipa na rok star, przez co błyskawicznie wbił aż 7 lvli! W tym okresie stworzył m.in: Arta o Zdrapce Vip, historie związane z jego prawdziwą szkołą czy powodujące uśmiech na twarzy każdego. W tym czasie zrobił też film pt. "Perła Karaib", która wykorzystała animację znikania w nietypowy sposób.

Styczeń 2015 - Sierpień 2015, _Oskiii_, Oszust na jego koncie, Duża popularność.

Na samym początku stycznia Adrian zrobił wielkie, nietypowe losowanie, kto wyśle muchę w prezencie dla niego ma szansę dostać całą listę. W tej dość dziwnej, ale ciekawej loterii wzięło z jego wiadomości prawie 100 osób. Pewnie zastanawiasz się czemu muchy, chłopak chciał pokazać w ten sposób, że nawet najmniejsza pomoc, może kiedyś być dla ciebie wielką pomocą. W marcu Jeremy 8), dał propozycję na CTR, że za vipa na tydzień można dostać konto _Oskiii_, konto miało w tym czasie 38 lvl. Adrian bez namysłu ustalił, że jak ten da mu pół hasła, to on kupi mu tego vipa. I stało się tak jak miało. Chłopak miał konto, Jeremy Vipa, lecz ten drugi nie zauważył tego, że Jeremy może mu to konto z powrotem zabrać. Ten pogodził się z losem. Niestety to nie koniec, w kwietniu 2015 Adrian ustalił, że ModnyEloB) da jemu vipa w zamian za wszystkie jego multikonta (miał ich 3) zrobili to, lecz on zapomniał zmienić hasło i kolej rzeczy poszła nie w tym kierunku co trzeba, Modny wszedł na konto Adriana i zmienił sobie hasło z powodu tego, że biedny gracz miał identyczne hasło co jedno z tych multikont. Efekt: Rozstanie z kontem na 1 dzień. Na szczęście chłopak miał na mailu wiadomość o nowym haśle, co zaskutkowało szybką zmianą hasła. Straty były ogromne, Modny wysłał sobie 6 kompletów co wychodzi na około 10 tyś sc straty. Maks nie poddał się i zrobił rewanż. Stworzył artbooka pt. "Oszuści na MSP" gdzie nawiązał do ostatnich dni. Art stał się bardzo popularny, przez co był nawet w 1 stronie w TOP(!) a użytkownicy dali duży respect dla niego. Adrian nawet odzyskał w pewnym sensie ciuchy, użytkownicy kupili mu je. A co z ModnymElo? Przez ogromny hejt na niego, usunął się. W sierpniu stworzył klub o nazwie Maksiunators, gdzie charakterystyczną częscią jest koszulka w potworka.

Wrzesień 2015 - Październik 2015, Wyjątkowy tydzień unikatów, Booster z zaskakującym zakończeniem, Film w TOP, Przekręt !!!Krystiana!!!, Usunięcie konta.

Zacznijmy od 3. tygodnia unikatów, pytacie się pewnie czemu wyjątkowy? Bo podczas tego tygodnia Adrian kupił sobie diamentowy pakiet i wydał 70% na najróżniejsze unikaty, przez co obecnie nazywają go "Chłopcem od unikatów". Teraz booster, chłopak stworzył arta o boosterze tak naprawdę bez wysiłku, a nagrody dawał z pozostałości po pakiecie. Booster miał bardzo zaskakujące zakończenie, ponieważ pod sam koniec otrzymał diamentowe awards z wydawania diamentów. Zdobył łącznie z nim i skarbonką ok. 4,5 mln fame co wbiło z 25 aż do 30 poziomu. Na początku października stworzył film pt. "Szkolna miłość" reklamował go gdzie popadnie, bardzo zdziwił się, kiedy jego produkcja była na pierwszym miejscu w TOP. Fejm był coraz większy i większy, miał nawet w naj administratora tej strony, bardzo się zaprzyjaźnili, lecz tą piekną bajkę przerwał Maksiowi ! ! !KRYSTIAN! ! !, napisał do niego, że gratuluje pierwszego tak popularnego filmu, i czy może on "pomóc'' w filmie, na to on, że ok. No cóż... Teraz kochani użytkownicy tej strony. Usunął mu konto i zabrał wszystkie unikaty z tego VIPa oraz 20 unikatów VIP (tzn. pakietu diamentowego). Adrian przestał grać w to. Próbował walczyć o to konto bez skutku.

Marzec 2016, #NeverEnd.

Po pewnym czasie Adrian bardzo się nudził brakiem ulubionej gry i powrócił na nią, co nie przeniosło dobrych skutków. Na NeverEndzie kupił dwa tygodniowe vipy i pakiet srebny i zrobił wielki booster, ale dlatego, że wbił tak szybko (w pół miesiąca 20 lvli) poziomy, to powstał duży hejt na niego. Usunął się

Listopad 2016 - Kwiecień 2017, AdiDomek, Powrót do gry.

W listopadzie po refleksji i wspomnień Adrian wrócił do gry. Tym razem jako AdiDomek, tam kupił sobie jedynie star Vip na miesiąc. Jednak, stało się coś co zmieni cały ten bieg wydarzeń. Po sprawdzaniu maila natknął się na pokwitowania VIPa za czasów Maksia. Wysłał je modom, a ci oddali mu konto, jedynie co zrobili, to zmienili nazwę na Maksiu20141. Jego skarbonka miała 3mln Fame. Maksiu zajmuje się wymianą unikatów. Jego arty cieszyły się dużą popularnością. W kwietniu 2017 został zablokowany na zawsze za film o humorystycznej historii o SexMasterce. Do dzisiaj pomimo próźb nie otrzymał odpowiedzi. Jego konto można znaleźć wyszukując art - Zdrapka VIP

Marzec 2018 - Czerwiec 2018 MrAdi19 i pomoc innym

Adrian powrócił do gry w dniu 10 marca jako MrAdi19. Bez zwierzaków wzbił się o 26 lvli w 2 tygodnie oraz 7 (18-25) w ciągu jednego boostera. W przyszłości planuje zrobić akcję podobną do akcji z pomocą słabszym na Maksiu. W kwietniu odbył się „Taniec z gwiazdami”, gdzie 13 par walczyło o koszulkę drip dla obu osób, całą listę życzeń, specjalne pozdrowienie i statuetkę. Art z informacjami w sprawie akcji i „Tańca z Gwiazdami” w ciągu paru dni zdobył 100 love it. Liczy na odpowiedź w sprawie odzyskania konta. Jeśli odzyska konto, obiecuje być najbardziej pomocną osobą na MSP. Ostatnio odzyskał AdiDomek, które jest jego drugim kontem. Adrian był oskarżany za wszelakie oszustwa i afery, lecz żadna nie była prawdziwa. Ciekawą rzeczą jest, że bez multikont miał: zdjęcie, artbook, film i look w TOP w czasie 3 miesięcy.

Lipiec 2018 - teraz Kradzież konta

8 lipca 2018 Adrian po kłótniach ze znajomymi z gry, został okradziony przez znajomą jego przyjaciółki, co była z nim od początków (Pawel200000). Straty wyniosły ponad pół milona starcoins. Stracił 10 czapek drip, dwie bluzki oraz z posiadanych 120 tysięcy SC. Złodziejka usunęła konto, a rzeczy poszły w przepaść. Na szczęście dużo moviestars pomogło i konto MrAdi19 w miarę wróciło do normy.

MovieStars
Inne
Grający od 2011
Grający od 2012
Grający od 2013
Grający od 2014
Grający od 2015
Grający od 2016
Grający od 2017
Grający od 2018