FANDOM

Maksiu20141 - Moviestar, która przeżyła bardzo dużo związanego z tą grą. Ma obecnie 31 poziom i Star Vipa, gra tak naprawdę od czerwca 2013 roku z roczną przerwą. W 2017 zablokowany z nieznanych powodów

Historia

Czerwiec 2013 - Styczeń 2014, Pawel200000

Jego pierwsze konto nazywało się Pawel200000. Maksiu poznał tą grę dzięki jej koleżance z klasy, Asiunii 24 5 1969. Gra bardzo mu się podobała, dzięki czemu już po dwóch tygodniach grania kupił sobie pierwszego, wtedy zwykłego VIPa, miał też mini popularność dzięki jego pierwszemu filmowi pt. "Niezwykła przygoda". W dniu 5 października 2013 roku Paweł założył swoje drugie konto - Maksiu2014. W styczniu 2014 z powodu braku pomocy od innych Moviestars Paweł postanowił usunąć swoje konto, które miało 9 poziom (po przemianie lvli - 14). Na szczęście nie usunął tamtego. Jedynie co po nim pozostało to arty z nim wykonane przez Asiunię i film powyżej, pozostałe filmy nie są znane, wiadomo tylko, że wszystkie miały końcówkę "Przygoda".

Kwiecień 2014 - Wrzesień 2014, "Cześć, pomóc Ci?".

Maksiu powrócił do gry, kiedy odnalazł na swojej poczcie wiadomość o Maksiu2014. Postanowił powrócić na nie i pierwsze co, kupić Vipa "dla odnowienia wizerunku". Stworzył swój kolejny pierwszy film, tym razem pt. "Reklama Lewiatana" co odniosła się dużym sukcesem i wbiciem z 10 na 12 poziom. Przez kolejne dwa miesiące zajmował się przede wszystkim artbookami, filmami przygodowymi i sekami. Tuż na samym początku wakacji utworzył akcję pt. "Cześć, pomóc Ci?", która odbiła się szerokim echem u niskich leveli. Polegała na dawaniu specjalnie stworzonemu na te potrzeby kontu niepotrzebne rzeczy. Potem to konto robiło artbook i użytkownicy mogli wybrać co chcą. Niestety, z powodu dużego zainsteresowania, Maksiu nie wyrabiał się z prezentami i uznali go za oszukańca. Usunął wszystkie konta i teksty na forach.

Wrzesień 2014 - Grudzień 2014, Kreatywność bez granic.

W dniu 19 września 2014 Maksiu zakupił Vipa na rok star, przez co błyskawicznie wbił aż 7 lvli! W tym okresie stworzył m.in: Arta o Zdrapce Vip, historie związane z jego prawdziwą szkołą czy powodujące uśmiech na twarzy każdego. W tym czasie zrobił też film pt. "Perła Karaib", która wykorzystała animację znikania w nietypowy sposób.

Styczeń 2015 - Sierpień 2015, _Oskiii_, Oszust na jego koncie, Duża popularność.

Na samym początku stycznia Maksiu zrobił wielkie, nietypowe losowanie, kto wyśle muchę w prezencie dla niego ma szansę dostać całą listę. W tej dość dziwnej, ale ciekawej loterii wzięło z jego wiadomości prawie 100 osób. Pewnie zastanawiasz się czemu muchy, Maksiu chciał pokazać w ten sposób, że nawet najmniejsza pomoc, może kiedyś być dla ciebie wielką pomocą. W marcu Jeremy 8), dał propozycję na CTR, że za vipa na tydzień można dostać konto _Oskiii_, konto miało w tym czasie 38 lvl. Maksiu bez namysłu ustalił, że jak ten da mu pół hasła, to on kupi mu tego vipa. I stało się tak jak miało. Maksiu miał konto, Jeremy Vipa, lecz Maksiu nie zauważył tego, że Jeremy może mu to konto z powrotem zabrać. Maks pogodził się z losem. Niestety to nie koniec, w kwietniu 2015 Maksiu ustalił, że ModnyEloB) da Maksiowi vipa w zamian za wszystkie jego multikonta (miał ich 3) zrobili to, lecz Max zapomniał zmienić hasło i kolej rzeczy poszła nie w tym kierunku co trzeba, Modny wszedł na konto Maksia i zmienił sobie hasło z powodu tego, że Maksiu miał identyczne hasło co jedno z tych multikont. Efekt: Rozstanie z kontem na 1 dzień. Na szczęście Max miał na mailu wiadomość o nowym haśle, co zaskutkowało szybką zmianą hasła. Straty były ogromne, Modny wysłał sobie 6 kompletów co wychodzi na około 10 tyś sc straty. Maks nie poddał się i zrobił rewanż. Stworzył artbooka pt. "Oszuści na MSP" gdzie nawiązał do ostatnich dni. Art stał się bardzo popularny, przez co był nawet w 2 stronie w TOP(!) a użytkownicy dali duży respect dla niego. Maksiu nawet odzyskał w pewnym sensie ciuchy, użytkownicy kupili mu je. A co z ModnymElo? Przez ogromny hejt na niego, usunął się. W sierpniu Maks stworzył klub o nazwie Maksiunators, gdzie charakterystyczną częscią jest koszulka w potworka.

Wrzesień 2015 - Październik 2015, Wyjątkowy tydzień unikatów, Booster z zaskakującym zakończeniem, Film w TOP, Przekręt !!!Krystiana!!!, Usunięcie konta.

Zacznijmy od 3. tygodnia unikatów, pytacie się pewnie czemu wyjątkowy? Bo podczas tego tygodnia Maksiu kupił sobie diamentowy pakiet i wydał 70% na najróżniejsze unikaty, przez co obecnie nazywają mnie "Chłopcem od unikatów". Teraz booster, Max stworzył arta o boosterze tak naprawdę bez wysiłku, a nagrody dawał z pozostałości po pakiecie. Booster miał bardzo zaskakujące zakończenie, ponieważ pod sam koniec Maks otrzymał diamentowe awards z wydawania diamentów. Zdobył łącznie z nim i skarbonką ok. 4,5 mln fame co wbiło z 25 aż do 30 poziomu. Na początku października Maksiu stworzył film pt. "Szkolna miłość" reklamował go gdzie popadnie, bardzo zdziwił się, kiedy jego produkcja była na pierwszym miejscu w TOP. Fejm Maxa był coraz większy, miał nawet w naj administratora tej strony, bardzo się zaprzyjaźnili, lecz tą piekną bajkę przerwał Maksiowi !!!KRYSTIAN!!!, napisał do maksia, że gratuluje pierwszego tak popularnego filmu, i czy może on "pomóc'' w filmie, na to on, że ok. No cóż... Teraz kochani użytkownicy tej strony. Usunął mu konto i zabrał wszystkie unikaty z tego VIPa (tzn. pakietu diamentowego). Maksiu przestał grać w to. Maks próbował walczyć o to konto bez skutku.

Marzec 2016, #NeverEnd.

Po pewnym czasie Maksiu bardzo się nudził brakiem ulubionej gry i powrócił na nią, co nie przeniosło dobrych skutków. Na NeverEndzie kupił dwa tygodniowe vipy i pakiet srebny i zrobił wielki booster, ale dlatego, że wbił tak szybko (w pół miesiąca 20 lvli) poziomy, to powstał duży hejt na niego. Usunął się

Listopad 2016 - Dzisiaj, AdiDomek, Powrót do gry.

W listopadzie po refleksji i wspomnień Max wrócił do gry. Tym razem jako AdiDomek, tam kupił sobie jedynie star Vip na miesiąc. Jednak, stało się coś co zmieni cały ten bieg wydarzeń. Maks po sprawdzaniu maila natknął się na pokwitowania VIPa za czasów Maksia. Wysłał je modom, a ci oddali mu konto, jedynie co zrobili, to zmienili nazwę na Maksiu20141. Obecnie Maksiu zajmuje się wymianą unikatów. Jego arty cieszą się dużą popularnością