FANDOM

Looks-0

Looks - są to „zdjęcia”, na których można zapisać swój strój, który może potem kupić inna ms, dzięki czemu zdobywamy z nich fame i SC. Są czymś w rodzaju albumu z ubraniami. Można także stworzyć look innej osobie, za co dostaniemy fame. Niektórzy robią looki z ubraniami, które chcą wymienić z inną osobą. Możemy komentować looks innych, oraz swoje. Najczęściej jednak, komentarze służą do spamu i próśb o oglądanie 10-sekundówek lub filmów. Obecnie nie można kupić ubrań płci przeciwnej.

Ciekawostki

  • W przetłumaczeniu na polski „look” oznacza „wygląd”.
  • Looki można zgłaszać do konkursu, obecnie większość looks zgłoszonych do konkursu nie mają żadnego związku z obecnym tematem.
  • W Starym MSP była możliwość zakupu ubrania dla płci przeciwnej, teraz można je zdobyć z programem Charles lub trikiem z prezentami.
  • Jeżeli ktoś kupi nasz look otrzymujemy 5% z SC, które wydał na zakup, 
  • Przez jeden dzień można było kupować looks za darmo.
  • Gdy zgłosimy look stworzony przez nas do głosowania, „walczy” on z lookiem innej moviestar, która również zgłosiła swój look do głosowania. Za głos oddany na nasz look otrzymujemy bonus fame.
  • W pierwszym miejscu w rankingu są looki, gdzie pewna dziewczyna (paaaaula7) upodobniła się do postaci z serii Monster High.
  • Obecnie da się kupić look użytkowników na zawsze zablokowanych i usuniętych.

Galeria