FANDOM

Lolinkassi - jedna z najsławniejszych postaci na polskim MSP.

Historia

Lolinkassi założyła konto w lipcu 2011r. Wiemy o niej, że nazywa się Paulina, ma piętnaście lat, 156 cm wzrostu oraz długie, brązowe włosy. Od 9 lat mieszka w Irlandii, a MSP służy jej także jako kontakt z językiem ojczystym.

Do zdobycia sławy nie przyczynił się jej wysoki, bo obecnie 60 level, ale jej pełne klimatu, oryginalne i idealnie dopracowane filmy. Zadebiutowały m. in. "Czarno-Białe Sny", "Związek Chemiczny", "Noce w kasynie", "Miasto z Papieru", "Dziewczyna za kasę" i wiele innych, a obecnie robi serię "Top Model Moviestar 2016". Wystąpiła w jednym z odcinków Kaiko.

Przyjaciele

Lolinkassi-0.png
Jej najlepsi przyjaciele to Wybranka_00 i Lukasx2, natomiast dziewczyną (czwartą najlepszą przyjaciółką) jest Infantile. Chłopaka nie ma i nie poszukuje - za partnera służy jej ktoś, kogo może zobaczyć w rzeczywistości. Nie ma limitu znajomych, jednak w miarę możliwości zaprasza i przyjmuje przyjaciół, czyta wiadomości i komentarze, odpowiada na forum, na którym jako jedyna ze sławnych postaci się udziela.

Ciekawostki

  • Na Forum stworzyła grę o nazwie Fejm, fejm, fejm... .
  • Stworzyła film informujący o resecie wszystkich znajomych.
  • Parę jej boonies nazywa się, jak napoje gazowane/energetyzujące np. Mirinda, Red Bull, Pepsi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki