FANDOM

Księga gości to zakładka w profilu MovieStar. Każdy gracz może się tam wpisać i napisać

To na wiki

Typowa księga gości osób z topki

cokolwiek. Początkowo (przed zmianą wyglądu strony z żółtego na różowy) ludzie wpisywali tam głównie opinie nt. postaci i ich domu, czasem o filmach. Aktualnie częściej użytkownicy upominają się w niej o obiecane prezenty za obejrzenie filmów lub w przypadku osób z Highscores piszą, że ocenili nowości i liczą na dodanie do znajomych. Niestety, jej właściciel nie może umieszczać tam wpisów. W ostatnim czasie Księgi Gości wróciły do łask będąc swego rodzaju wizytówką gracza podczas wymian. Użytkownicy często sprawdzają tam czy owa osoba jest uczciwa, a jeśli figurują tam pozytywne wpisy, chętniej się wymieniają.

Wojna Anty-Reclamo

Anty-Reclamo to Bitwa między wysokimi, a niskimi poziomami. Prawdopodobnie rozpoczął ją Dirk, który na początku 2014r. napisał "Za reklamy blokuję". Za nim poszły kolejne osoby z wysokimi lvl'ami. Mniej więcej w tym samym czasie pewna użytkowniczka opublikowała film "Jak być w Top?", w którym namawiała do reklamowania się w księgach gości popularnych osób.

Ciekawostki

  • MS które nie mają 6 poziomu nie mogą wpisać się do Księgi Gości, ale w Starym Moviestarplanet nie było ograniczeń.
  • Częste jest reklamowanie się w Księgach Gości.
  • Często zdarza się, że jakaś Moviestar napisze coś obraźliwego w Księdze Gości. W takim przypadku właściciel może usunąć dany wpis.