FANDOM

Król Shymon - Moviestar posiadają 88 level. Gra od lipca 2016 roku. Zaskakująco szybko się wybił i sprzedał swoje konto Milsonowi.

Historia

Krol.PNG
Król Shymon jest rozpoznawalny głównie z powodu usunięcia Hack by Lisa. Jest jednym z tych, którzy donieśli moderatorom, że użytkownicy nadużywają tego hacku tworząc multikonta o dziwnej nazwie, na których za pomocą tego hacku podwyższają level do 6 i dodają 10.000 StarCoins. Następnie kupują sobie tyle prezentów z listy życzeń, ile można. Zdaniem większości uzytkowników moderatorzy zareagowali na prośbę Szymona i zablokowali ten hack, a także użytkowników, którzy o wiele za często przesyłali sobie ubrania. xMatts Msp nagrał film, w którym omawiał sprawę usunięcia hacka. Od tamtego dnia można powiedzieć, że Shymon został znienawidzony przez większość graczy.

Król Shymon jest oskarżany o hacki na level, mimo że sama moderacja w tym celu sprawdziła jego konto i nie wykryła nic nielegalnego, poza kilkoma damskimi ubraniami.  Król Shymon napisał do milsonna takie zdanie : Gdyby hacki działały bym miał setny.Pewnie chodziło mu o level.Założył nowe konto Iluvatar, na którym też używa hacków, ponieważ bardzo szybko wbija level.

Sprzedanie konta

Zbanowany.png

Zbanowany Król Shymon.

W 2017 Król Shymon postanowił sprzedać konto Milsonowi. Konto kupił od niego Miłson za ok. 500 zł. I to własnie miał być powód blokady na zawsze,ponieważ sprzedaż kont jest nielegalna i własnie z tego powodu youtuber Milson przestał nagrywać msp.

Ciekawostki

  • Shymon ma damskie ubrania, lecz są one dostępne w sklepie z ubraniami (prócz jednego kimona). 
  • Bardzo długo był w związku z Juną13, lecz zerwała z nim dla Nataljano. 
  • Przez pewien czas, Król Shymon miał inny wygląd niż zwykle (nie był kotem).
  • Konto Króla Shymona zostało sprzedane oraz kupione przez użytkownika milsonnzz za ok.500 zł, po czym zablokowane na zawsze, jednak po wejściu w ranking nadal i klikając "Wyświetlaj tylko tych niedawno zalogowanych" można go zauważyć na piątym miejscu w rankingu.
  • Mimo że został zablokowany na stałe nadal można wchodzić w jego księgę gości itd.
  • Obecnie Król Shymon gra na koncie Iluvatar.
  • Na swoim aktualnym koncie miał Junę13 w serduszku.
  • Kiedyś mogliśmy go spotkać w rankingu. Aktualnie jest on usunięty i zablokowany na stałe.
  • Obecnie można go znaleźć tylko w sekach Juny.

Galeria

Do wiki.PNG

Shymon z innym wyglądem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki