FANDOM

Król Shymon - Moviestar posiadająca 88 level. Grał od lipca 2016 roku. Zaskakująco szybko się wybił i sprzedał swoje konto Milsonowi po czym został zablokowany na zawsze oraz usunięty z highscores.

Historia

Król Shymon jest rozpoznawalny głównie z powodu usunięcia Hack by Lisa. Jest jednym z tych, którzy donieśli moderatorom, że użytkownicy nadużywają tego hacku tworząc multikonta o dziwnej nazwie, na których za pomocą tego hacku podwyższają level do 6 i dodają 10.000 StarCoins. Następnie kupują sobie tyle prezentów z listy życzeń, ile można. Zdaniem większości uzytkowników moderatorzy zareagowali na prośbę Szymona i zablokowali ten hack, a także użytkowników, którzy o wiele za często przesyłali sobie ubrania. xMatts Msp nagrał film, w którym omawiał sprawę usunięcia hacka. Od tamtego dnia można powiedzieć, że Shymon został znienawidzony przez większość graczy. 
Krol
Król Shymon jest oskarżany o hacki na level, mimo że sama moderacja w tym celu sprawdziła jego konto i nie wykryła nic nielegalnego, poza kilkoma damskimi ubraniami.  Król Shymon napisał do milsonna takie zdanie : Gdyby hacki działały bym miał setny. Prawdopodobnie chodziło mu o level. W czerwcu bieżącego roku założył nowe konto Iluvatar.

Sprzedaż konta

W 2017 Król Shymon postanowił sprzedać konto Milsonowi. Konto kupił od niego Milson za ok. 500 zł. I to własnie miał być powód blokady na zawsze,ponieważ sprzedaż kont jest nielegalna i własnie z tego powodu youtuber Milson przestał nagrywać MSP.

Ciekawostki

  • Shymon ma damskie ubrania, lecz są one dostępne w sklepie z ubraniami (prócz jednego kimona). 
  • Bardzo długo był w związku z Juną13, lecz zerwała z nim dla Nataljano. 
  • Przez pewien czas, Król Shymon miał inny wygląd niż zwykle (nie był kotem).
  • Mimo że został zablokowany na stałe nadal można wchodzić w jego księgę gości itd.
  • Obecnie Król Shymon gra na koncie Iluvatar.
  • Na swoim aktualnym koncie miał Junę13 w serduszku.
  • Kiedyś mogliśmy go spotkać w rankingu.
  • Obecnie można go znaleźć tylko w sekach Juny.
  • karoline... dziewczyna Szymona, też jest zablokowana na zawsze.
  • Można go zobaczyć w BFF u Juny13 pod nazwą "Iluvatar" jak można było zobaczyć powyżej

Galeria