FANDOM

Kolo

Koła Fortuny

Koło Fortuny – funkcja, dzięki której każdego dnia możemy zdobyć StarCoins.

Opis

Przy pierwszym logowaniu danego dnia mamy możliwość zakręcenia Kołem Fortuny. Dostajemy wtedy określoną ilość SC.

Normalni użytkownicy mają możliwość otrzymania codziennie 20, 40, 80 lub 120 SC. Jeśli ktoś posiada status VIP dodatkowo może zakręcić kołem dla VIP, dzięki czemu uzyska dodatkowe 25, 50, 100 lub 200 StarCoins.

Kilkukrotne kręcenie

  • Jeśli ktoś zakupi lepszego VIPa, może zakręcić kołami większą ilość razy dziennie. Dodatkowe kręcenie jest również możliwe za 1 Diamond dla każdego.
  • Gdy wygramy jakąś grę możemy zakręcić kołem,z na którym jest mniej StarCoins. Vipy mogą kręcić obydwoma kołami.

Ciekawostki

  • Kiedy nie zakręcimy kołem (albo, jako VIP, nie zakręcimy którymś), po kolejnym zalogowaniu (ale tego samego dnia) koło pokaże się ponownie.
  • Na początku grudnia 2011 roku wydarzył się Błąd Koła Fortuny.
  • Czasami po zakręceniu kołem pojawia się opcja ponownego zakręcenia po obejrzeniu reklamy.
  • W lipcu br. zmieniła się ilość SC możliwych do zdobycia po kręceniu zwykłym kołem( z 5, 10, 20 i 40 SC na 20, 40, 80 i 120 SC)
  • Gdy na urządzeniu mobilnym zapomnimy zakręcić kołem możemy wejść w zakładkę Koło Fortuny i możemy tam nim zakręcić, więc nie musimy się ponownie logować gdy zapomnimy nim zakręcić.

Galeria