FANDOM

Klałii – użytkowniczka z 47 levelem, która została rozpoznawalna przez nagrywanie na YouTube.

Historia

Dziewczna założyła konto w Lipcu 2012-ego roku, konto nazwała „Klałii”. Swoją przygodę z YouTube użytkowniczka rozpoczęła w 2013 roku, kiedy zaczęła oglądać MSP na YT. Zobaczyła kilka teledysków i stwierdziła, że też chce zacząć nagrywać na YouTubie. Rozpoczęła robić teledysk i kiedy go skończyła, stworzyła kanał na YT, który nazwała imieniem i nazwiskiem. Po paru miesiącach prowadzenia kanału, jej znajomi z klasy dowiedzieli się o kanale i zaczęli mówić na dziewczynę „klałii”. Dotknęło to ją ponieważ w tamtych czasach była bardzo zamkniętą i cichą dziewczyną. Po paru dniach postanowiła zamknąć kanał, lecz w 2016 roku klałii przemyślała to i chciała wrócić na YouTuba, ale zapomniała maila do starego kanału. Było jej z tego powodu przykro, lecz się nie poddała i założyła nowy kanał przed swoimi znajomymi z klasy, który nazwała „klałii”. na kanale stała się popularna z powodu serii MovieStarPlanet z kaszmirem.

Jej konta na MSP

  • Klałii
  • klaliiunikaty
  • KlaudiusPospolitus
  • KA$ZMIR
  • KolekcjaKlalii

Filmografia

  • Losowe komentarze - prezenty z listy życzeń! - Film bez fabuły, dziewczyna losuje z komentarzy osoby, a potem daje im prezenty z listy życzeń.

Ciekawostki

  • Ma na imię Klaudia.
  • Ma 16 lat.
  • Ma 50 tysięcy subskrybcji.
  • Ma kota Kaszmira, z którym prowadzi serię „MovieStarPlanet z Kaszmirem”.
  • Jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich YouTuberek nagrywających MSP.
  • Niedawno powróciła do filmów z śmiesznym montażem.
  • Dnia 12.08.2018 na koncie dziewczyny pojawił się hacker, ostatecznie użytkowniczce udało się odzyskać konto a osoba która dokonała włamania została zmuszona do odkupienia jej 3 pakietów diamonds.

Galeria

MovieStars
Inne
Grający od 2011
Grający od 2012
Grający od 2013
Grający od 2014
Grający od 2015
Grający od 2016
Grający od 2017
Grający od 2018