FANDOM

Kellow – MovieStar, która zasłynęła z prowadzenia bloga i swoich filmów. Założycielka Kellow ma na imię Alicja. Od jakiegoś czasu na tym koncie gra inna dziewczyna, która nazywa się Weronika. Obecnie posiada 49 poziom.

Jest uznawana za legendę polskiego MSP. Udziela się dużo na temat seków, które bardzo potępia, wspomagając akcję [1]„Afera o zakładkę”, a także aferę [2]SekStarPlanet.

Historia

Alicja założyła konto w 2012 roku. Prawdopodobnie otrzymała je w prezencie od bliskiej przyjaciółki - Arli. Sławę przyniosło jej współtworzenie wraz z Arli, Emo_Kotek i ALAKINGĄ legendarnego bloga 4moviestars, a następnie seria głośnych włamań na jej konto.

Wielkie włamanie

Największe z włamań miało miejsce w 2013 roku. Wstrząsnęło ono ówczesnym MovieStarPlanet i przeszło do historii jako jeden z najgłośniejszych skandali. O włamania początkowo oskarżano użytkowniczkę Nikuss. Alicja napisała jednak posta na swoim blogu, w którym przyznaje, że wszystko jest sprawką jej byłej przyjaciółki, której zaufała i podała hasło do swojego konta, a ta postanowiła się na niej zemścić (do dzisiaj niejasne pozostaje, z jakiej racji).  Dzięki całej aferze Alicja zyskała sobie wielu oddanych fanów, którzy wspierali ją w trakcie całego zamieszania nagłaśniając problem. W tym celu tworzyli ArtBooki, które trafiały do top  i pisali do moderatorów. Nie brakowało zazdrośników, którzy oskarżali Alicję o to, że całe włamanie to jedynie strategia na to, by zdobyć rozgłos. Dowodem na to, że dziewczyna nie kłamała, jest chociażby fakt, że wykradziono jej cenne unikaty, a także straciła bardzo wiele StarCoins.

Filmy

  • „Więzienne tango” – Niedokończona seria stworzona już za czasów nowej właścicielki, Weroniki. Póki co doczekała się czterech części. Nowe odcinki wychodzą co tydzień na MSP.

Film opowiada o Amandzie - nastolatce, która wiodła zupełnie normalne życie. Pewnego dnia postanawia się spotkać ze swoją dawną przyjaciółką, Sarą. Tego dnia okazuje się, że dziewczyna widzi pozaziemskie istoty. Z powodu natrętnych wizji jest zmuszona opuścić rodzinny dom. Spotyka się z duchem, który podpowiada jej, że ma dar. Może uwolnić wybraną duszę z męczarni w piekle. Wystarczy, że dopełni pewien rytuał zwany Więziennym tango. Amandę wzruszyła historia kobiety ducha. Postanawia więc jej pomóc i wybiera się w poszukiwaniu Więziennego tango.

Seria ta odniosła duży sukces. Każda z dotychczasowych części docierała do wysokiej pozycji w rankingu top. Gracze podziwiają Kellow za to, że w czasach zdominowanych przez seki tworzy filmy fabularne.

Stosunek do graczy i seków 

Weronika jest miłą i sympatyczną MovieStar. Wspiera osoby z niższym levelem, a ponadto jest przeciwniczką tworzenia tzw. seków. W styczniu 2018 roku stworzyła ArtBook, który był zainspirowany akcją „SekStarPlanet” zatytułowany „Do moderacji” w którym wyraziła swoją niechęć do krótkich 10 sekundowych filmików, a za to z wielkim szacunkiem odnosi się do twórców filmów z morałem. Przyjaźni się z wieloma takimi „reżyserami”. Na swoim profilu w swojej biografii napisała:

„Kocham tworzyć filmy i żadna moda na seki tego nigdy nie zmieni”

Ciekawostki

  • Nowa właścicielka ma na imię Weronika.
  • Fascynuje się latami 2012-2013, za którymi bardzo tęskni.
  • Ma wielki sentyment do dawnej grafiki i ciuchów na MSP.
  • Założycielka konta prowadziła słynne 4moviestars u boku Arli, Emo_Kotek i ALAKINGI.
  • Alicja założyła słynnego bloga Filmowe MSP (aktualnie zawieszony).
  • Uwielbia czytać książki, słuchać muzyki i próbować nowych rzeczy.
  • Jest perfekcjonistką i kocha zwierzęta.
  • Jest bardzo ambitną osobą.
  • Jej ulubione przedmioty w szkole to: biologia, fizyka i polski.
  • Prowadzi bloga rudebrwi.blogspot.com
  • Zasłynęła również dzięki dramie - ona i Król Shymon (Obenie lIuvatar) "Wkradli,, się na bloga emily-mccline.blogspot.com (aktualnie usuniętego) zmienili nagłówek, usunęli wszystkich z załogi zwalając winę na jedną z redaktorek.

Galeria

MovieStars
Inne
Grający od 2011
Grający od 2012
Grający od 2013
Grający od 2014
Grający od 2015
Grający od 2016
Grający od 2017
Grający od 2018