FANDOM

juna13 - MovieStar ze 101 poziomem. Użytkowniczka, która w dość szybkim czasie wybiła się na podium rankingu. Ma na imię Jagoda. Zdobyła 101 poziom jako pierwsza w Polsce i jako trzecia na świecie.

Historia

Jagoda założyła konto w 2013 roku. Sławę przyniosło jej 1. miejsce w Highscores. Nie tworzy żadnych serii filmowych. Jej twórczość obejmują kilkunastosekundowe filmiki z serii 'Zasady Juny' oraz 'Prawdy Juny'.

Miejsce w jej najlepszych przyjaciołach zajmują Kartielie, Iluvatar i Karis1358. Miejsce w jej serduszku zajmuje Donells. Dawniej jej dziewczyną była Vanities, której konto z niewiadomych przyczyn zostało zablokowane i usunięte z MovieStarPlanet.

Stosunek do innych graczy

Juna w oczach graczy jest bardzo miłą i pomocną osobą. Często jednak możemy się spotkać z obrazami na jej temat, zwłaszcza w jej Księdze Gości. Osoby mające ją w znajomych lub te, które miały okazję z nią porozmawiać, oceniają ją na niezwykle pogodną i przyjazną dziewczyną.

Ciekawostki

  • Na temat Jagody chodzi wiele plotek, m. in. o jej zamożności, która pozwala jej na urozmaicenie gry.
  • Według niektórych ona i jej były chłopak (zablokowany na stałe) Król Shymon używają hacków.
  • Posiada drugie konto o nazwie JUNA 13!
  • Ma swój własny kanał na YouTube: Be like Juna 13
  • Jej poziom nazywa się "Wieczny" a jej MS "Wieczna MovieStar" ponieważ ten level jest ostatni czyli tak jakby (na razie) "Wieczny ''
  • W jej sekach można znaleźć usuniętego już Króla Shymona.
  • Wiadomo, że ma (na razie) ostatni level, bo pisała do moderatorów, a oni odpowiedzieli, że może zarabiać fame, ale nie wbijać levele. O wszystkim poinformowała na kanale.
  • Mówi że na YT są jej podróbki i nie każe w to wierzyć.
  • Jej pokój jest na 2 miejscu w TOP.
  • Niektórzy mówią, że ma na imię Julia, a tak naprawdę ma na imię Jagoda.
  • Nie posiada swojego klubu.
  • Nataljano zerwał z nią dla Agee100, oraz zerwali ze sobą dlatego, że nataljano nie chciał czegoś dla niej zrobić.
  • Juna miała 4 razy Star VIPa na rok i bardzo dużo pakietów, przez co posiada bardzo dużo unikatów.
  • Juna13 zarobiła ponad 24 miliony StarCoins.
  • Dnia 2 lipca bieżącego roku około godziny 4 rano na jej koncie prawdopodobnie było włamanie przez Diablo Nemesis.
  • Jest nie lubiana przez wiele osób.
  • Ma w szafie bardzo dużo unikatów,
  • Nikt jej nie hackuje, ponieważ Juna wydała na tą grę bardzo dużo pieniędzy i mogłaby to zgłosić na policję.
  • Jagoda co nowy pakiet, kupuje pakiet diamond