FANDOM

juna13 - MovieStar ze 101 poziomem. Użytkowniczka, która w dość szybkim czasie wybiła się na podium rankingu. Ma na imię Jagoda. Zdobyła 101 poziom jako pierwsza w Polsce i jako trzecia na świecie.

Historia

Jagoda założyła konto w 2013 roku. Sławę przyniosło jej 1. miejsce w Highscores. Nie tworzy żadnych serii filmowych. Jej twórczość obejmują kilkunastosekundowe filmiki z serii „Zasady Juny” oraz „Prawdy Juny”.

Miejsce w jej najlepszych przyjaciołach zajmują Kartielie, Iluvatar i Karis1358. Miejsce w jej serduszku zajmuje Donells. Dawniej jej dziewczyną była Vanities, której konto z niewiadomych przyczyn zostało zablokowane i usunięte z MovieStarPlanet.

Stosunek do innych graczy

Juna w oczach graczy jest bardzo miłą i pomocną osobą. Często jednak możemy się spotkać z obrazami na jej temat, zwłaszcza w jej Księdze Gości. Osoby mające ją w znajomych lub te, które miały okazję z nią porozmawiać, często oceniają ją na niezwykle pogodną i przyjazną dziewczyną.

Ciekawostki

  • Na temat Jagody chodzi wiele plotek, m. in. o jej zamożności, która pozwala jej na urozmaicenie gry.
  • Według niektórych ona i jej były chłopak (zablokowany na stałe) Król Shymon używają hacków.
  • Posiada drugie konto o nazwie JUNA 13!
  • Ma swój własny kanał na YouTube:Be like Juna 13.
  • W jej sekach można znaleźć usuniętego już Króla Shymona.
  • Wiadomo, że ma (na razie) ostatni level, bo pisała do moderatorów, a oni odpowiedzieli, że może zarabiać fame, ale nie wbijać levele. O wszystkim poinformowała na kanale.
  • Mówi że na YT są jej podróbki i nie każe w nie wierzyć.
  • Jej pokój jest na 2 miejscu w TOP.
  • Niektórzy mówią, że ma na imię Julia, a tak naprawdę ma na imię Jagoda.
  • Nie posiada swojego klubu.
  • Nataljano zerwał z nią dla Agee100, podobno dlatego, że nie chciał on czegoś dla niej zrobić.
  • Juna miała bardzo dużo razy Star VIPa na rok i bardzo dużo pakietów Diamond, przez co posiada bardzo dużo unikatów.
  • Juna13 zarobiła ponad 24 miliony StarCoins.
  • Dnia 2 lipca 2017 roku około godziny 4 rano na jej koncie prawdopodobnie było włamanie przez Diablo Nemesis.
  • Jest nielubiana przez wiele osób.
  • Ma w szafie bardzo dużo unikatów,
  • Jagoda kupuje każdy nowy pakiet Diamond.
  • Bardzo często wchodzi w sprzeczki z Mona Liza 1111, ! ! ! ALISSA ! ! !, Grazanem oraz Tar Mairon.
  • Prawie codziennie zmienia swój ubiór.

Galeria

MovieStars
Inne
Grający od 2011
Grający od 2012
Grający od 2013
Grający od 2014
Grający od 2015
Grający od 2016
Grający od 2017
Grający od 2018