FANDOM

Juna13 - Użytkowniczka, która w dość szybkim czasie wybiła się na podium rankingu. Ma na imię Jagoda. Zdobyła 101 poziom jako pierwsza w Polsce i jako trzecia na świecie.

Historia

Jagoda założyła konto w 2013 roku. Sławę przyniosło jej 1. miejsce w Highscores. Nie tworzy żadnych serii filmowych. Jej twórczość obejmują kilkunastosekundowe filmiki z serii 'Zasady Juny' oraz 'Prawdy Juny'.

Miejsce w jej najlepszych przyjaciołach zajmują SANTIAGO 7, Iluvatar i Karis1358. Dawniej jej dziewczyną była Vanities, której konto z niewiadomych przyczyn zostało zablokowane i usunięte z MovieStarPlanet.

Stosunek do innych graczy

Juna w oczach graczy jest bardzo miłą i pomocną osobą. Często jednak możemy się spotkać z obrazami na jej temat, zwłaszcza w jej Księdze Gości. Osoby mające ją w znajomych lub te, które miały okazję z nią porozmawiać, oceniają ją na niezwykle pogodną i przyjazną dziewczyną.

Ciekawostki

  • Na temat Jagody chodzi wiele plotek, m. in. o jej zamożności, która pozwala jej na urozmaicenie gry.
  • Według niektórych ona i jej były chłopak Król Shymon używają hacków.
  • Posiada drugie konto o nazwie Juna 13!
  • Niektórzy czytają jej nazwę Dżuna trzynaście, niektórzy Dżuna trzynasta, a niektórzy po prostu juna trzynaście, czy Juna trzynasta. (prawdopodobnie) poprawnie czyta się juna trzynaście.
  • Prawdopodobnie ma na nazwisko Jankowska. (nie jest to w 100% potwierdzone)
  • Ma kanał na YouTube o nazwie Be like juna13
  • Jej poziom nazywa się "Wieczny" a jej MS "Wieczna MovieStar" ponieważ ten level jest ostatni czyli tak jakby (na razie) "Wieczny ''
  • Junie13 nigdy nikt nie ukradł konta, ponieważ ma (prawopodobnie) bardzo trudne hasło.
  • Może dalej zarabiać fame, ale (na razie) nie może wbijać leveli.
  • W jej sekach można znaleźć usuniętego Króla Shymona.
  • Wiadomo, że ma (na razie) ostatni level, bo pisała do moderatorów, a oni odpowiedzieli, że może zarabiać fame, ale nie wbijać levele. O wszystkim poinformowała na kanale.
  • Mówi że na YT są jej podróbki i nie każe w to wierzyć.
  • Warto dodać, że również Gdy wejdziemy w Higscores ma ona pierwsze miejsce jednak gdy damy SC to ma 6 miejsce.
  • Jej pokój jest na 5 miejscu w TOP.
  • Niektórzy mówią, że ma na imię Julia.
  • Nie posiada swojego klubu.
  • nataljano zerwał z nią dla Agee100, oraz zerwali ze sobą dlatego, że nataljano nie chciał czegoś dla niej zrobić.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki