Fandom

MovieStarPlanet Wiki

Hakerzy

Przekierowano z Hackerzy

354strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze118 Udostępnij

Informacja na forum.jpg

Informacja od MSP nt. hackerów

Hakerzy na MSP najczęściej utożsamiani są z oszustami i słowa te są traktowane jak synonimy. W czasie gdy haker to osoba łamiąca zasady gry (a także prawo) w celu uzyskania jakichś korzyści, a oszust - osoba stosująca pewne triki, by zdobyć te korzyści (nie zawsze niezgodne z prawem).

Na MSP hakerzy nie istnieją, jednak wiele osób nazywa tak oszustów, którzy wyłudzają w różny sposób dane umożliwiające wejście na konto (hasło, e-mail itd.).

Użytkownicy MSP wymyślili również różnych hakerów. Kiedyś, na samym początku MSP, może te postacie były prawdziwe, jednak teraz są to bajki służące straszeniu innych użytkowników.

Popularni hakerzy

Anonymous

Nazywany/a przez niektórych "Anonymouse". Najpopularniejszy/a haker/ka. Według niektórych źródeł jest to grupa hackerów z USA kradnąca konta dla zabawy. Jego/jej postać ma fioletowe włosy w koku oraz kapelusz w trochę ciemniejszym kolorze włosów. Ma fioletowe skarpetki i czarne spodnie. Co ciekawe, nie ma koszulki - to stało się jej znakiem rozpoznawczym. Haker hakuje w ciekawy sposób: tworzy na forum temat "Little Test" i osoba, która na nim napisze lub w niego wejdzie, zostanie zhakowana. Następuje automatyczne wylogowanie. Wtedy na stronie głównej, w lewym dolnym rogu animację będzie wykonywać właśnie Anonymous. W tym przypadku trzeba wyłączyć i włączyć ponownie przeglądarkę. Jeśli Anonymous nie zniknie należy to powtórzyć, aż do skutku. Jeśli wpiszemy login i hasło jak ona wykonuje animację, przejmie kontrolę nad naszym kontem. W CTR będziemy mieć wtedy napisane "Hacked by Anonymous. I can do almost everything ;D Nobody's safe!" ("Zhakowany/a przez Anonymous. Potrafię prawie wszystko ;D Nikt nie jest bezpieczny!").

The Dolly

The Dolly jest hackerką z Kanady, pisze po angielsku. Ma na sobie różową sukienkę z bufiastymi rękawami. Często też nosi białe legginsy z kokardkami, różowe baletki oraz maskę zakrywającą całą jej twarz. Podobno Dolly miała kiedyś 25 level i ktoś ją zhackował. Od tego czasu nauczyła się hackować i zaczęła się mścić. Zanim zacznie hackować, Dolly najpierw normalnie rozmawia (oczywiście po angielsku). Po pewnym czasie napisze (już w tłumaczeniu) "La, la, la...przyszliśmy po ciebie.". Kiedy Dolly hackuje ustawia ofierze swój opis: "The Toys Have Come Out...To Play" czyli po polsku "Zabawki wyszły, żeby się pobawić".

The Clown

Clown pochodzi z USA, tak jak Anonymous. Ma na sobie zielono-czerwone ogrodniczki i żółte buty. Na jego twarzy maluje się złowieszczy uśmiech. Jest najlepszym przyjacielem The Dolly i prawdopodobnie jej bratem. Nie wiadomo jak hackuje lecz prawdopodobnie w podobny sposób jak Dolly. 

Samotniaa

Samotniaa to polska hackerka, jednak pisze po angielsku. Jest cała ubrana na czarno. Istnieje plotka, że kiedyś Samotnię zostawił mąż, a jej córka zamieszkała u męża. Córka ta miała 8 lat i grała w MSP, stąd pomysł na hackowanie kont na MSP. Kiedy ją spotkasz, nie musisz uciekać, jednak pod żadnym pozorem nie pisz jej nicku! Gdy to zrobisz, ona cię zhakuje. Jeśli jednak nic się nie zmieni zrobiła coś z innym kontem. Samotniaa pisze w statusie "Lonely forever. He will met you." Co oznacza "Samotny/a na zawsze. On cię spotka".

Więcej w Fandom

Losowa wiki