FANDOM

Informacja na forum

Informacja od MSP nt. hackerów

Hakerzy - najczęściej utożsamiani są z oszustami. Samo słowo "hacker" najczęściej jest traktowane jak synonim. W czasie gdy haker to osoba łamiąca zasady gry (a także prawo) w celu uzyskania jakichś korzyści, a oszust - osoba stosująca pewne triki, by zdobyć te korzyści (nie zawsze niezgodne z prawem).

Na MovieStarPlanet hakerzy nie istnieją, jednak wiele osób nazywa tak oszustów, którzy wyłudzają w różny sposób dane umożliwiające wejście na konto (hasło, e-mail itp.).

Użytkownicy MovieStarPlanet wymyślili również różnych hakerów. Kiedyś, na samym początku gry, może te postacie były prawdziwe, jednak teraz są to bajki służące straszeniu innych użytkowników.

Popularni hackerzy

Anonymous

Nazywany/a przez niektórych "Anonymouse". Jedna z najpopularniejszych hackerek. Według niektórych źródeł grupa Anonymous zaprzecza, jakoby ona była z nimi związana. Jego/jej postać ma fioletowe włosy w koku oraz kapelusz w trochę ciemniejszym kolorze włosów. Ma fioletowe skarpetki i czarne spodnie. Co ciekawe, nie ma koszulki - to stało się jej znakiem rozpoznawczym. Haker hakuje w ciekawy sposób: tworzy na forum temat "Little Test" i osoba, która na nim napisze lub w niego wejdzie, zostanie zhakowana. Następuje automatyczne wylogowanie. Wtedy na stronie głównej, w lewym dolnym rogu animację będzie wykonywać właśnie Anonymous. W tym przypadku trzeba wyłączyć i włączyć ponownie przeglądarkę. Jeśli Anonymous nie zniknie należy to powtórzyć, aż do skutku. Jeśli wpiszemy login i hasło jak ona wykonuje animację, przejmie kontrolę nad naszym kontem. W CTR będziemy mieć wtedy napisane "Hacked by Anonymous. I can do almost everything ;D Nobody's safe!" ("Zhakowany/a przez Anonymous. Potrafię prawie wszystko ;D Nikt nie jest bezpieczny!"). Wiele osób zostało zhakowanych przez Anonymous np. Ishacool. Co ciekawe, niektóre ciuchy anonymouse można znaleźć w sklepie. Kilka lat później założyła konta o nazwach Extra Test i Further Test. Te konta zostały zbanowane na zawsze. Znała trik, który pomoże się stać Deleted Userem pol. Usuniętym Użytkownikiem. 

The Dolly

The Dolly jest hackerką z Kanady, pisze po angielsku. Ma na sobie różową sukienkę z bufiastymi rękawami. Często też nosi białe legginsy z kokardkami, różowe baletki oraz maskę zakrywającą całą jej twarz. Podobno Dolly miała kiedyś 25 level i ktoś ją zhackował. Od tego czasu nauczyła się hackować i zaczęła się mścić. Zanim zacznie hackować, Dolly najpierw normalnie rozmawia (oczywiście po angielsku). Po pewnym czasie napisze (już w tłumaczeniu) "La, la, la...przyszliśmy po ciebie.". Kiedy Dolly hackuje ustawia ofierze swój opis: "The Toys Have Come Out...To Play" czyli po polsku "Zabawki wyszły, żeby się pobawić". Hakuje na każdym serwerze,nawet polskim.

The Clown

The Clown pochodzi z USA, tak jak Anonymous. Ma na sobie zielono-czerwone ogrodniczki i żółte buty. Na jego twarzy maluje się złowieszczy uśmiech. Jest najlepszym przyjacielem The Dolly i prawdopodobnie jej bratem bądź chłopakiem albo jest to drugie konto Dolly.. Nie wiadomo jak hackuje lecz prawdopodobnie w podobny sposób jak Dolly. Zakończył hakowanie w 2012 roku. Hakuje na serwerze kanadyjskim. 

Samotniaa

Samotniaa to polska hackerka, jednak pisze po angielsku. Jest cała ubrana na czarno. Istnieje plotka, że kiedyś Samotnię zostawił mąż, a jej córka zamieszkała u męża. Córka ta miała 8 lat i grała w MSP, stąd pomysł na hackowanie kont na MSP. Kiedy ją spotkasz, nie musisz uciekać, jednak pod żadnym pozorem nie pisz jej nicku! Gdy to zrobisz, ona cię zhakuje. Jeśli jednak nic się nie zmieni zrobiła coś z innym kontem. Samotniaa pisze w statusie "Lonely forever. He will met you." Co oznacza "Samotny/a na zawsze. On cię spotka". Tak naprawdę była to dziewczyna,co robiła sobie żarty a napisał to w artbooku funybuny

Miss Filly

Hakerka, która swoją działalność rozpoczęła w 2013 roku. W maju (2013 r.) na forum pojawił się napisany przez shakowaną przez Miss Filly post izzy wizzy 02 ,,Hello I'm Back MovieStars (d)". Gdy hakuje wgrywa wirusa i słychać muzykę z filmu pt. ,,Kill Bill". Nie obchodzi ją konto na MSP, lecz nasz komputer, ponieważ dzięki niemu może zdobyć informacje np. kont bankowych. Osoby przez nią shakowane mają w statusie ...roses are red, violets are blue.. WATCH OUT I'LL GET YOU! -hacked by miss filly- (róże są czerwone, fiołki są niebieskie, uważaj dopadnę cię, shakowana przez miss filly). Charakteryzuje się niebieskim kokiem.W 2016 roku została zhakowana przez TheCult Twisted Nerve. Obecnie hakuje pod innymi nazwami.

Ciekawostki

  • Za hakowanie na MSP można dostać blokadę na zawsze i na adres IP.
  • Co 15 dzień miesiąca odbywa się noc hakerów,czyli szukanie hakerów czy coś w tym stylu.