FANDOM

Zrzut ekranu 2016-08-11 o 17.29.40.png
Gry - część ekranu głównego, tzw. Miasta MSP, w którym nie znajdziemy nic innego jak - gry, czyli pokoje, gdzie możemy grać z innymi użytkownikami. Znajdują się tam gry takie jak: Ubierz się, Zwariowane Karty , Quiz, Casting, Wybieg (Level 6+), Arkada oraz Gry dla przyjaciół. Na wersji MSP APP posiadamy takie gry ja Quiz OnLaction! i Zwariowane Karty.

Ubierz się

Zrzut ekranu 2016-08-11 o 17.35.06.png
Zrzut ekranu 2016-08-11 o 17.37.32.png

Ubierz się polega na tym, że mamy podaną kategorię oraz gotowe ubrania, które musimy dobrać do danej kategorii. Zawsze jedna osoba jest judge, czyli osobą która pod koniec czasu wybiera osobę z najładniejszym strojem, która dostanie punkt. 

Zwariowane Karty

Zwariowane Karty.png
Zwariowane Karty w trakcie gry.png

Zwariowane karty

Ta gra polega na tym, że na początku dają nam do wyboru karty i wśród nich mamy wybrać, która będzie najlepsza dla danego hasła. Tak samo jak w przypadku Ubierz się jedna osoba jest tzw. judge, ale tym razem wybiera kartę, która najlepiej pasuje do podanego hasła. Osoba dostaje jeden punkt jeśli to jej karta zostanie wybrana spośród innych.

Quiz

Quiz.png
Quiz w trakcie gry.png

Quiz podczas rozgrywki

Gra polegająca na tym, że dostajemy pytania, na które musimy odpowiedzieć. Pytania, które zostają nam zadawane dotyczą prawdziwych zdarzeń, dat itp. Pod koniec jednej rundy jest wyświetlana poprawna odpowiedź i kto odpowiedział prawidłowo. W przeciwieństwie do dwóch poprzednich gier nie mamy tutaj jednego z graczy, który wyznacza prawidłową odpowiedź. Wygrywa osoba, która pod koniec gry zdobędzie największą ilość punktów.

Casting

Casting.png
Casting-pixi.png
Gra, w której przydaje się znajomość nazw animacji. Dawniej Samantha, a teraz Pixi Star pokazuje nam różne animacje, które musimy zapamiętać, a następnie ułożyć je w kolejności, od pierwszej do ostatniej. Za poprawnie ułożony ciąg dostajemy jeden punkt wygrywa osoba, która zdobywa najwięcej punktów.

Wybieg (Level 6+)

Wybieg.png
Wybieg gra.png
Gra, w którą możemy grać dopiero po ukończeniu 6 lvla (kiedyś trzeciego). Polega ona na tym samym co ubierz się (jest judge), tylko wybieramy komplet z własnych ubrań.

Arkada

Arkada.png
Gry, które możemy znaleźć także poza Moviestarplanet. Jest ich mnóstwo. Jednak w komentarzach do tych gier widzimy często łańcuszki, albo osoby reklamujące się. Gry te dzielą się na kilka kategorii. 

Gry tylko dla przyjaciół

Gra tylko dla Przyjaciół.png
To jest nic innego jak wymienione wcześniej gry (z wyjątkiem Arkady), tylko żeby w nie zagrać musimy zaprosić naszych przyjaciół online do gry i nikt spoza grona twoich znajomych nie będzie mógł grać w tą grę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki