Fandom

MovieStarPlanet Wiki

Gatunki dziwnych postaci

383strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze80 Udostępnij

Niektóre osoby dla zabawy tworzą śmieszne konta. Mają one za zadanie "trolling" - wkurzanie ludzi, którzy się będą przejmować ich losem. Istnieje wiele podgatunków takich dziwnych "przypadków". Tworzą one razem rodziny, kolonie bądź fałszywe hakerskie bandy (najrzadziej spotykane).

Członkowie rodziny

Do tej grupy należą wszystkie osoby z początkiem nazwy "Dziadek", "Ciocia", "Teściowa" itd. Drugim słowem w nazwie jest imię np. "Babcia Joasia". Często robią tematy na forum. Taki temat wygląda jak list, na końcu tego „listu” można zauważyć podpis np. Dziadek Ferdek, Babcia Marta Córka Jadzia Syn Alojzy

  • Członkowie rodziny 1
  • Babcia Stefcia Kapecik
  • Ciocia Annia
  • Dziadek Gotfryd- Gatunki Dziwnych postaci
  • Babcia AgrypinaPrzejdź do Gatunki dziwnych postaci

,,Królowe" MSP

Są to moviestars z niskim poziomem, chwaląc się posadą pseudokrólowych. Przeważnie nakazują oglądanie ich twórczości i grożą zgłoszeniem bądź zablokowaniem.

Babo-chłopy

Babo-chłopy to chłopcy w ubraniach dziewczyn (głównie różowych). Kupują też damskie animacje np. trzymanie różowej torebki. Często pytają się o chodzenie użytkowników tej samej płci. Większość z nich posiada także damskie nicki.

Babo-chłopami są też dziewczyny, które ubierają się jak chłopcy. Jednak często dziewczynom jest po prostu ładnie w męskich ubraniach, więc ten gatunek jest rzadziej rozpoznawany.

Ciomciory

Ciomciory to użytkownicy o dosyć "specyficznym" wyglądzie, zupełnie niepodobnym do ludzkiego. Słyną z dziwnych (w większości obrzydliwych) artbooków, bezsensownych i głupich filmów, a także dosyć wyróżniającym się poczuciem humoru. Zaczepiają ludzi na chacie dziwnymi gadkami w stylu "Daj love it to będę ładna!" lub "Daj love it to będę dobra!". We współczesności zdarzają się nawet przypadki, w których Ciomciory obrażają... Wchodzą do twojego pokoju, bez zaproszenia, i tańczą. Zdarzyło się nawet, że pewien samiec Ciomciory wdarł się do chatroomu Szkoła i zaczął przezywać innych. Ale to naprawdę rzadkość. Ciomciory potrafią być jednak miłe. Tak więc Ciomciory można podzielić na kilka gatunków:

Lehu - Ciomciory

Najpospolitsze, dowodzi nimi Lehu Ciomciora. Powstały w 2013 r, gdy ich przywódczyni gra w MSP zaczęła się nudzić wraz z coraz nowszymi lvl'ami. Po jakimś czasie zrobiła z siebie potworę nie do poznania. Jest znana ze swoich dobrze zrymowanych, ale bezsensownych wierszy.

Lehu Ciomciory są dosyć natrętne i brzydkie. Są ubrane w tradycyjne kostiumy Lehu Ciomcior, składających się z nosa czarownicy, strasznych ust, fryzury clowna i stóp kurczaka. Czasami zakładają też ananasowe okulary i kostiumy super-bohaterów. Wszystkie używają złożonego języka np. HELLOŁŁŁ.

  • Inna przedstawicielka Lehu Ciomcior
  • Lehu Ciomciora - Prawdziwa legenda!
  • Inna z gatunku Lehu Ciomcior
  • Metamorfoza przedstawicielki ciomcior!
  • Lehu ciomciora 2Przejdź do Gatunki dziwnych postaci

Trąbo - Ciomciory

Coraz częstsze, zdominowane przez Ciomciorakajkę. Zaczęły rozwijać się dopiero w 2014 r. Są to chłopcy podobni do słoni. BARDZO złośliwi, ale można ich udobruchać, dając love it na jednym z artbooków. Nieproszone, z niewiadomych przyczyn, często zjawiają się na imprezach, ślubach innych moviestars i tańczą taniec - "UgA BuGa" - który ma uświadomić, że niezaproszenie ich to był, najwyraźniej, błąd. Zagrożone wyginięciem - często są blokowane z powodu obrażania normalnych użytkowników MSP. Mają charakterystyczny rodzaj pisma, polegający na częstym klikaniu na Caps Lock-a. Np. "dZieŃdObrY wSzYsTKim!"(tzw. pismem pokemońskim). Podobnie jak Lehu Ciomciory, wymuszają Love It! Oraz oglądanie badziewnych filmów, najczęściej opowiadających o obrzydlistwach. Niecywilizowane - nie mieszkają w pokoju dziennym, tylko w ogrodzie, co wyjaśnia będące tam przedmioty. By należeć do Trąbo - Ciomcior należy tylko zakupić odpowiedni kostium i utrwalić sobie ich pismo. Pierwszą zasadą Trąbo - Ciomcior jest noszenie trąby i nie zdejmowanie jej NIGDY.

  • Ciomciorakajka - Lider trąbo - ciomcior
  • Inny przedstawiciel trąbo - ciomcior

Wiechy

Prowadzone dumnie przez Wiechę <3. Wiechy są bardzo podobne do Lehu Ciomcior - różnią się tylko fryzurą, kolorem i charakterem. Mają całkiem normalne włosy - od śmieciowo zielonych, po ciemno czerwone. Mają dziwaczne zapodobanie do wszystkiego co obrzydliwe i cuchnące. Gotują zupy w kotłach, ale nie są aż tak wredne jak Lehy. Robią dużo bezsensownych filmów i artbooki obrzydzające większość osób. Często zamiast nosów wiedźmy i strasznych ust noszą po prostu brodę w dziwnych, nakładających się na siebie kolorach, tworzących efekt przepychu. Są tępione i nieznoszone przez innych, bo obrzydzają wszystkich w chatroom'ach i wiadomościach. Wiele z nich ubiera się na jeden kolor.

  • Kiełbaska
  • Inna przedstawicielka Wiech
  • Gertruda
  • Jedna z przedstawicielek wiech.Przejdź do Gatunki dziwnych postaci
  • Kolejna przedstawicielka wiechPrzejdź do Gatunki dziwnych postaci

Sebu - Ciomciory

Przewodzi im Sebu Ciomciora i jej partner. Gatunek ten jest pod ochroną, gdyż zweryfikowano na razie jedynie 18 Seb. Mogą do nich należeć zarówno chłopcy, jak i dziewczęta. Dziewczyny noszą kolorowe dredy lub inną dziwaczną fryzurę, chłopcy - trąby, zęby wiedźmy bądź inne akcesoria. Piszą zawsze wielkimi literami lub Sassoszyfrem. Zachęcają (?) nas do robienia dużych kup i kupowania w Tesco (na kupę piszą KÓPAX, na Tesco - TESKO), a także nazywają swoje artbooks tak, aby zaciekawiona osoba natychmiast nań kliknęła (np. ,, ALAKINGA się usuwa" lub ,,AnanaseQ nie żyje" itp.). Gardzą VIP-em. Wszystkie (chłopaki i dziewczyny) mają białą skórę (ewentualnie bardzo ciemną). Jeśli Sebu zmieni kolor cery na inny, zostanie wyrzucona ze społeczności. Lubią tworzyć czaty wieloosobowe. Zapraszają do znajomych wszystkie znalezione Seby i inne ciomciory. Jest to jedyny gatunek, który odprawia rytuały.

  • Inna przedstawicielka Sebu Ciomcior
  • Sebu Ciomciora
  • Chłopak z gatunku Sebu Ciomcior
  • Look Sebu Ciomciory.

Andrzejociomciory

W wakacje w roku 2014, Marcin poznał ciomciory. Chciał być Lehu ciomciorą, ale okazało się że faceci nie mogą kupić tych jej wielkich włosów. Miał się nazywać Andrzejociomcior, ale przypadkowo nazwał się Andrezjociomcior. Stworzył on mały gatunek ciomcior (który ostatnio trochę zaczął się rozwijać) - Andrzejociomciory (i chłopaki i dziewczyny mogą do niego należeć). Zasady Andrzezjociomciorów: w każdym z pokojów muszą mieć choć jedną toaletę, albo w ogóle chociaż jedną toaletę. Mają być trochę jak Wiechy... Mają upodabniać się do innych ciomcior i je szanować. Muszą chociaż na 90% lubić film Auta. Andrezjociomcior ma boonies Straszykociomciora (w rzeczywistości ma w domu straszyka o tym samym imieniu). Aktualnie nie wiadomo nic na temat przywódcy - Andrezjociomciora - który został zablokowany na zawsze za zezłoszczenie się na moderatorów (prawdopodobnie też za zemstę na osobach obrażających go). Obecne Andrezjociomcior ma nowe konto. Nie kręci już dzisiaj tylko komedii, ale i tak one chyba w jego filmografii dominują. Po zablokowaniu Andrezjociomciora,członkowie gatunku po nieudanych prośbach o odblokowanie, przestali wchodzić, jednak wciąż mają konta.

===
Trotyle ===

Gatunek ciomcior prowadzony przez trotylmana, zwanego trotyl. Ubierają się na neonowo różowo-cyjanowo. Robią bezsensowne arty i filmy, dziwne tematy na forum typu "mam oqres jestem fajny!!!". Często obrażane, z powodu koloru ubrań.
  • Inny przedstawiciel gatunku trotyl
  • Trotyl
  • Trotyl ciomciorPrzejdź do Gatunki dziwnych postaci
  • Przedstawiciel trotyliPrzejdź do Gatunki dziwnych postaci
  • Dziecko Trotyl.Przejdź do Gatunki dziwnych postaci

Kotletowaci

Są to MovieStars o ciemnym kolorze skóry, często bez włosów. Słyną z zamiłowania do mięsa. Większość z nich pisze z użyciem caps locka. Niektórzy użytkownicy osądzają ich o bycie hakerami.

  • MisnyMiensnyKotlet
  • Inny z tego gatunku

Strachy

Ponieważ mają dziwne nicki i ubrania, ludzie posądzają ich o bycie hakerami. Straszą młodszych użytkowników pisząc do nich po angielsku i grożąc, że ukradną ich konto.

Wyzywaczki

Zazwyczaj są to obraźliwe nicki np. Ktośka to małpa. Zazwyczaj tworzą je skłócone użytkowniczki i tworzą te konta aby nawzajem się powyzywać lub po prostu z czystej złośliwości. Często mają one też obraźliwe statusy np. "Hejo to ja Ktośka i jestem głupia".

  • Typowy "wyzywacz" z statusem
  • Typowa obraza wyglądem
  • Typowy oczerniacz
  • Typowy "wyzywacz"

Inne gatunki

Dokonałam Aborcji

Najczęściej mają takie loginy jak np. 6 Stycznia Dokonałam Aborcji. Ubierają się jak normalne MS.
6 stycznia.png

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Gatunki dziwnych postaci

Więcej z Fandomu

Losowa wiki