FANDOM

Francuz2308
Francuz2308.png

Założenie konta

25 maja 2011 r.

Dziewczyna

Wikkol.

Rodzina

Karra222 (kuzynka) Natalcia200311 (siostra)

Najlepsi Przyjaciele

kamila120309 JulaWikcia Duch!!!Bu!!!

Poziom

21

Obecna sytuacja

Gra

Pokolenie

Stare MSP

Francuz2308 — MS z 22 poziomem, od 26.07 2014 roku jest administratorem tej wikii, od 14 marca 2015 biurokrata. Na MSP jest od 25 maja 2011 roku. 

Historia

Francuz na początku.jpg

Francuz na początku grania.

2011

Jego przygoda z MSP rozpoczęła się, kiedy jego siostra założyła konto na MSP (jej nick to Natalcia200311). Początkowo nie zamierzał w to grać, jednak po obejrzeniu reklamy i zachęceniach jego siostry oraz koleżanki, rozpoczął grę. Założył konto 25 maja 2011 roku między godziną 15:14 a 15:15. Po raz pierwszy był widziany w Kawiarni. Następnego dnia stworzył swój pierwszy film pt. Wakacje. Jego aktywność wzmożyła się dopiero w czerwcu. Szybko zdobywał przyjaciół, tworzył filmy, wraz z siostrą zachęcił również kuzynkę do zagrania (jej nazwa użytkownika to Karra222).

2012

W czasach Średniego MSP coraz częściej robił komedie. Jedną z jego komedii jest ,,Przygody Klary i Zająca'' Roberta przemianowana później na Brudne Sprawy z udziałem bohaterów tamtego serialu. Po pewnym czasie przestał kręcić filmy, gdyż oglądalność zaskakująco malała. Aktywnie uczestniczył w strajkach o diamenty i o Stare MSP

2013

W tym roku oglądalność jego filmów się poprawiła - wraz z jego nowym serialem Szpital oglądalność jeszcze bardziej wzrosła. Francuz częściej udzielał się na Forum i często pojawiał się na imprezach jego przyjaciół Stworzył także kawiarnię, która aktualnie jest zamknięta. 1 sierpnia ówczesnego roku - w Dzień moderatora - skrytykował moderatorów za ich przekręty oraz brak przywróconej dawnej grafiki miasta, ​w wyniku czego został zablokowany na ok. 10 godzin. Naprawdopodobniej zgłosił go As98101, którego potem zgłosił za obrażanie na jego blogu. Nie przegapił pierwszego Tygodnia unikatów i kupił serduszka na nogę.

2014

W tym roku Francuz podczas drugiego Tygodnia unikatów kupił słynne okulary Nerdsy. Tak samo, jak w 2013 był bardzo aktywny i otwarty na dyskusje, jednak nie pojawiał się tak często na imprezach. Jednak na jednej z imprez poznał JuleWikcię oraz cookleo, z którymi się zaprzyjaźnił i ma kontakt do dziś. 

2015

Wówczas Francuz mniej wchodził, ale dalej jest miły, otwarty i pomocny, jak jego przyjaciele. Został Biurokratą tej Encyklopedii. 25 maja 2015 roku obchodził 4 urodziny swojego konta. Stworzył kolejny odcinek jego serialu.

​Afera o sławę

Brał udział w absurdalnym konflikcie pomiędzy Olive i Andrezjociomciorem, który wybuchł pod koniec października 2015. Pomimo tego, że był neutralny, był oskarżany przez Andrezjociomciora o stronniczość i pomocnictwo w oczernianiu jego. W trakcie afery doszło do wielu skandalicznych zachowań, m.in. obrzucania się wyzwiskami, ośmieszań się na stronach i na MSP (w artbookach i filmach). Zarówno Andrezjociomcior, jak i Oliwia zostali po pewnym czasie zablokowani. Obecnie obaj gracze są już w zgodzie.

2016

Pojawia się od czasu do czasu, głównie po to, by zająć się swoim Boonie, Martą i porozmawiać ze znajomymi. Prawie w ogóle nie kręcił filmów i znacznie mniej udzielał się na forum ze względu na brak czasu.

​2017

​Wchodzi na konto, przeglądając Forum oraz twórczości znajomych. Wrócił do kręcenia serialu. Czasem pojawia się w Pokojach rozmów. Jeden z nowych odcinków jego serialu okazał lepsze zarobki, niż z 2013. Stworzył także nowy film fabularny.

Filmografia

Szpital (od 2013)serial opowiadający o personelu szpitala oraz pacjentów - ich choroby, wypadki i problemy osobiste. Głównymi bohaterami są pracownicy Szpitala oraz ich przyjaciele - ratownik medyczny Cezar, pielęgniarka Klaudia, chirurg Franek, pielęgniarka chirurgiczna Alicja, lekarz-internistka Karolina, ordynator Tadeusz, anestezjolog Juliusz oraz przyjaciele - właścicielki kawiarni szpitalnej Sylwia i Karra, sierżant Samanta Padlewska i sowa Elżbieta pracująca jako polonistka. W odcinku 15 i 16 wystąpiła gościnnie Moderatorka002. Tytułowy Szpital znajduje się przy ulicy Cukierkowej 123. W odcinku 22, na tle Starego MSP, możemy zauważyć, że znajduje się on tuż przy plaży i skateparku.

Puszka Pandory (od 2017) - serial komediowy oparty na faktach opowiadający o absurdalnym konflikcie Andrezjociomciora z Oliwią i Trotylmanem (w filmie nazwani są Olga i Tadek). W serialu pojawiają się także biurokraci wikii o MSP - Francuz2308 i Zosia-77 (grają samych siebie).

Przygody pijanego Wieśka (2011, 2013)serial komediowy o perypetiach pijanego Wieśka oraz jego przyjaciół, którzy próbują go ratować przed jego pijanym zachowaniem.

​Zamach na przywództwo (2017) ​- film poświęcony I Bitwie o Irlandię. Główną bohaterką jest Polka Arielka oraz Irlandka Holly. Film został zakończony po dwóch częściach ze względu na przerażająco niską oglądalność.

Wakacje!!! (2011)pierwszy, krótkometrażowy film Francuza, w którym możemy zobaczyć go i jego przyjaciół na plaży. Co ciekawe, prawie każda moviestar grająca w tym filmie, jest już usunięta.

Goliat atakuje (2011)horror, stworzony w czasach Starego MovieStarPlanet. Główną bohaterką jest Penny i jej przyjaciółki, które zostały napadnięte przez potwora Goliata. Penny trafia do szpitala, jednak razem z przyjaciółkami wraca do domu. Goliat uciekł, a miasto nadal jest w niebezpieczeństwie. Czy Penny zostaje uratowana? Czy wszyscy znów będą czuli się bezpiecznie?

Kleo na kole (2011) - dochodzi do awaryjnego lądowania samolotu na dachu, a Kleo zostaje uwięziona na kole, jednak nie jest w tej sprawie sama...

Wypadek nad wypadkiem (2011) - jeden z pierwszych, nieoficjalnych odcinków Szpitala. Stworzony w epoce Starego MSP. Natalka i Nikola są świadkami krwawienia Dusi na plaży. Wzywają pogotowie, które w wyniku pośpiechu doprowadza do kolejnego wypadku...

Ucieczka ze szpitala (2011) - krótkometrażowy, pouczający film opowiadający o Miley - dziewczynie, która spadła z bicykla podczas prób do występów. Trafia do szpitala i zamierza uciec, żeby wrócić do cyrku - ma dobrze płatną pracę. Sprawa jednak wymyka się z pod kontroli...  

Szkoła sowy Elżbiety (2013)film opowiada o sowie Elżbiecie, co spełniła swoje marzenie i została nauczycielką. Doskonale prowadzi zajęcia. Tymczasem jedna z uczennic podkochuje się w panu dyrektorze, zaś uczeń traktuje nauczycieli jak kolegów. Film ten brał udział w konkursie.

Prawdziwe historie (2016) - cykl filmów opowiadający autentyczne wydarzenia. W każdym odcinku jest przedstawiona inna, prawdziwa historia użytkownika z MSP. W pierwszym odcinku została przedstawiona zabawna historia Francuza2308 z października 2012r. Do stworzenia tego serialu tego zachęciła go JulaWikcia. 

Ciekawostki

  • Francuz lubi i pamięta czasy starego MSP, pisał listy do moderatorów, na które żaden z moderatorów nie odpowiedział.
  • Francuz uwielbia stare samochody.
  • Często używa francuskich zwrotów.
  • Wystąpił w teledysku Monalisy S dla piosenki zespołu Sbs - ,,Za nas" w roli esesmana. 
  • Ma dobrą pamięć.
  • Kiedyś chodziła plotka, że wyzywał moderatorów i dostał blokadę, pogłoska ta jednak rozeszła się przed 1 sierpnia 2013, kiedy to faktycznie dostał bana.
  • Na Forum, w postach nt. Starego MSP, czasami jest wspominany.    
  • Czasem pojawiał się z przyjaciółmi ze starego pokolenia w różnych chatroom'ach, gdzie razem z nimi narzekał na nowych moderatorów.
  • Uczestniczył w protestach o Stare MSP, za co został zablokowany, a później otrzymał ostrzeżenie.
  • Zdobył na tej wiki odznakę ,,Szczęśliwiec" za dokonanie 10 000 "szczęśliwej" edycji.
  • W swoim pokoju (kuchni i ogrodzie) prowadził kawiarnię.  
  • Rolę policjantki Samanthy, bohaterkę serialu Szpital w ciągu czterech lat odgrywały cztery MovieStars - Samantha (w 2015 została zastąpiona przez Pixi Star) Supermegalaska222 (dublerka Samanthy; 2015 - 2016; usunęła go ze znajomych), JulaWikcia (chwilowo w 2017) jestemkochanymvipkiem (od 2017, posiada oryginalne włosy i strój Samanthy).
  • Rolę pielęgniarki Alicji odgrywała AnanaseQ.
  • Stworzył dwa filmy które noszą tytuł ,,Ucieczka ze szpitala" i posiadają podobny morał.
  • Goliat, to Bibliny potwór, a także sterowana bomba z czasów II Wojny Światowej. Bestia z filmu ,,Goliat atakuje", właśnie tak się nazywała.
  • Francuz zawsze stara się przyjąć wszystkich do znajomych.
  • Niektóre z jego filmów zyskały sławę dopiero kilka lat po premierze.
  • Pomimo tego, że jego filmy czasem mają kiepską oglądalność, nigdy nie tworzy Spisu Znajomych.
  • Brał udział w konflikcie pomiędzy Olive i Andrezjociomciorem. Pomimo tego że próbował zachować neutralność, jednak czasami musiał podejmować trochę nie za przyjemne dla Andrezjociomciora decyzje, a ze względu na fakt że to Olive zaczęła konflikt, doszło pomiędzy użytkownikami do kłótni, która rozpoczęła się pod koniec 2015 roku, a skończyła niedawno, już w 2017. Obecne obaj gracze są już w zgodzie. Francuz nawet o konflikcie tym nakręcił film pt. Puszka Pandory, gdzie świetne pokazał to jak trudno mu było w tym wielkim ( i zarazem lekko absurdalnym) konflikcie wiedzieć kto mówi prawdę i dla kogo jaką karę dać.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki