FANDOM

Francuz2308
Francuz2308

Założenie konta.

25 maja, 2011 r.

Dziewczyna

Wikkol.

Rodzina

Karra222 (kuzynka) Natalcia200311 (siostra)

Najlepsi Przyjaciele

kamila120309 JulaWikcia MarcelikOO

Poziom

22

Obecna sytuacja

Aktywny.

Pokolenie

Stare MSP.

Francuz2308 – MS z 23 poziomem, od 26.07 2014 roku jest administratorem tej Wikii, a 14 marca 2015 roku został mianowany na biurokratę. Na MSP gra od 25 maja 2011 roku. 

Historia

Francuz na początku

Francuz na początku grania.

2011

Jego przygoda z MSP rozpoczęła się, kiedy jego siostra założyła konto na MSP (jej nick to Natalcia200311). Początkowo nie zamierzał w to grać, jednak po obejrzeniu reklamy i zachętach jego siostry oraz koleżanki rozpoczął grę. Założył konto 25 maja 2011 roku między godziną 15:14 a 15:15. Po raz pierwszy był widziany w Kawiarni. Następnego dnia stworzył swój pierwszy film pt. Wakacje. Jego aktywność była zwiększyła się dopiero w czerwcu. Szybko zdobywał przyjaciół, tworzył filmy, wraz z siostrą zachęcił również kuzynkę do zagrania (jej nazwa użytkownika to Karra222).

2012

W czasach Średniego MSP coraz częściej robił komedie. Jedną z jego komedii jest Przygody Klary i Zająca Roberta przemianowana później na Brudne Sprawy z udziałem bohaterów tamtego serialu. Po pewnym czasie przestał kręcić filmy, gdyż oglądalność zaskakująco malała. Aktywnie uczestniczył w strajkach o diamenty i o Stare MSP

2013

W tym roku oglądalność jego filmów się poprawiła - wraz z jego nowym serialem Szpital oglądalność jeszcze bardziej wzrosła. Francuz częściej udzielał się na Forum i często pojawiał się na imprezach jego przyjaciół. Stworzył także kawiarnię, która aktualnie jest zamknięta. 1 sierpnia ówczesnego roku - w Dzień moderatora - skrytykował moderatorów za ich przekręty oraz brak przywróconej dawnej grafiki miasta, ​w wyniku czego został zablokowany na ok. 10 godzin. Najprawdopodobniej zgłosił go As98101, którego potem zgłosił za obrażanie na jego blogu. Nie przegapił pierwszego Tygodnia unikatów i kupił serduszka na nogę.

2014

W tym roku Francuz podczas drugiego Tygodnia unikatów kupił słynne okulary Nerdsy. Tak samo, jak w 2013 był bardzo aktywny i otwarty na dyskusje, jednak nie pojawiał się tak często na imprezach. Jednak na jednej z imprez poznał JuleWikcię oraz cookleo, z którymi się zaprzyjaźnił i ma kontakt do dziś. 

2015

Wówczas Francuz mniej wchodził, ale dalej jest miły, otwarty i pomocny, jak jego przyjaciele. Został Biurokratą tej Encyklopedii. 25 maja 2015 roku obchodził 4 urodziny swojego konta. Stworzył kolejny odcinek jego serialu.

​Afera o sławę

Był wmieszany w absurdalny konflikt pomiędzy Olive i Andrezjociomciorem, który wybuchł pod koniec października 2015. Pomimo tego, że był neutralny, był oskarżany przez Andrezjociomciora o stronniczość i pomocnictwo w oczernianiu jego. W trakcie afery doszło do wielu skandalicznych zachowań, m.in. obrzucania się wyzwiskami, ośmieszań się na stronach i na MSP (w artbookach, filmach i lookach). Zarówno Andrezjociomcior, jak i Oliwia zostali po pewnym czasie zablokowani (Olive na wikii, Andrzej na MSP i wikii). Obecnie obaj gracze (Franek i Andrzej) są już w zgodzie.

2016

Pojawia się od czasu do czasu, głównie po to, by zająć się swoim Boonie, Martą i porozmawiać ze znajomymi. Prawie w ogóle nie kręcił filmów i znacznie mniej udzielał się na forum ze względu na brak czasu.

​2017

​Wchodzi na konto, przeglądając Forum oraz twórczości znajomych. Wrócił do kręcenia serialu. Czasem pojawia się w Pokojach rozmów. Jeden z nowych odcinków jego serialu okazał lepsze zarobki, niż z 2013. Stworzył także nowy film fabularny.

2018

Czasem gra, na razie bez nowych produkcji.

Filmografia

Szpital (od 2013) –  serial opowiadający o personelu szpitala, pacjentach, oraz ich chorobach, wypadkach i problemach osobistych. Głównymi bohaterami są pracownicy szpitala oraz ich przyjaciele - ratownik medyczny Cezar, pielęgniarka Klaudia, chirurg Franek, pielęgniarka chirurgiczna Alicja, lekarz-internistka Karolina, ordynator Tadeusz, anestezjolog Juliusz oraz przyjaciele - właścicielki kawiarni szpitalnej Sylwia i Karra, sierżant Samanta Padlewska i sowa Elżbieta pracująca jako polonistka. W odcinku 15 i 16 wystąpiła gościnnie Moderatorka002. Tytułowy Szpital znajduje się przy ulicy Cukierkowej 123. W odcinku 22, na tle Starego MSP, możemy zauważyć, że znajduje się on tuż przy plaży i skateparku.

Puszka Pandory (2017) – serial komediowy oparty na faktach opowiadający o absurdalnym konflikcie Andrezjociomciora z Oliwią i Trotylmanem (w filmie nazwani są Andrzej, Olga i Tadek). W serialu pojawiają się także biurokraci wikii o MSP - Francuz2308 i Zosia-77 (grają samych siebie). Obydwa sezony liczą po siedem odcinków.

Numer do Gestapo (od 2017) – komedia wojenna oparta na faktach opowiadająca o okupacji w Norwegii. Głównymi bohaterami są: polska turystka Emilia, Norweżka Frida, norweska dywersantka Marta oraz Niemiec, pułkownik Günther Warner. W serialu pojawia się kilka języków: polski, norweski, niemiecki, oraz epizodycznie fiński, angielski, rosyjski, francuski, japoński. Jest to najprawdopodobniej pierwszy serial komediowy na MSP rozgrywający się w czasach II Wojny Światowej.

Przygody pijanego Wieśka (2011, 2013) – serial komediowy o perypetiach pijanego Wieśka oraz jego przyjaciół, którzy próbują go ratować przed jego pijanym zachowaniem.

​Zamach na przywództwo (2017) – film poświęcony I Bitwie o Irlandię. Główną bohaterką jest Polka Arielka oraz Irlandka Holly. Film został zakończony po dwóch częściach ze względu na przerażająco niską oglądalność.

Wakacje!!! (2011) – pierwszy, krótkometrażowy film Francuza, w którym możemy zobaczyć go i jego przyjaciół na plaży. Co ciekawe, prawie każda moviestar grająca w tym filmie jest już usunięta.

Goliat atakuje (2011)  horror, stworzony w czasach Starego MovieStarPlanet. Główną bohaterką jest Penny i jej przyjaciółki, które zostały napadnięte przez potwora Goliata. Penny trafia do szpitala, jednak razem z przyjaciółkami wraca do domu. Goliat uciekł, a miasto nadal jest w niebezpieczeństwie. Czy Penny zostaje uratowana? Czy wszyscy znów będą czuli się bezpiecznie?

Kleo na kole (2011) – dochodzi do awaryjnego lądowania samolotu na dachu, a Kleo zostaje uwięziona na kole, jednak nie jest w tej sprawie sama...

Wypadek nad wypadkiem (2011) – jeden z pierwszych, nieoficjalnych odcinków Szpitala. Stworzony w epoce Starego MSP. Natalka i Nikola są świadkami krwawienia Dusi na plaży. Wzywają pogotowie, które w wyniku pośpiechu doprowadza do kolejnego wypadku...

Ucieczka ze szpitala (2011) – krótkometrażowy, pouczający film opowiadający o Miley - dziewczynie, która spadła z bicykla podczas prób do występów. Trafia do szpitala i zamierza uciec, żeby wrócić do cyrku - ma dobrze płatną pracę. Sprawa jednak wymyka się z pod kontroli...  

Szkoła sowy Elżbiety (2013) – film opowiada o sowie Elżbiecie, co spełniła swoje marzenie i została nauczycielką. Doskonale prowadzi zajęcia. Tymczasem jedna z uczennic podkochuje się w panu dyrektorze, zaś uczeń traktuje nauczycieli jak kolegów. Film ten brał udział w konkursie.

Prawdziwe historie (2016) – cykl filmów opowiadający autentyczne wydarzenia. W każdym odcinku jest przedstawiona inna, prawdziwa historia użytkownika z MSP. W pierwszym odcinku została przedstawiona zabawna historia Francuza2308 z października 2012 roku. Do stworzenia tego serialu tego zachęciła go JulaWikcia. 

Ciekawostki

  • Francuz lubi i pamięta czasy starego MSP, pisał listy do moderatorów, na które żaden z nich nie odpowiedział.
  • W latach 2013-2014 miał w zwyczaju mszczenie się na osobach, które były dla niego wredne, lecz nie poniosły odpowiedzialności, pomimo zgłoszeń. Jedną ze znanych jego „oprawców i późniejszych ofiar” była użytkowniczka Lavnelly, która zwyzywała go, najprawdopodobniej za krytykę jej filmu. Lavnelly umieścił (z pomocą ówczesnej sztuczki Sławy w filmie) w filmie pt. Informacje. W filmie tym nawoływał do zgłaszania jej, a także jej moviestar została „kopnięta” przez użytkownika Anastazia0998. Pomimo skandalicznej sceny w filmie, zgłoszenie wysłane zostało dopiero w 2016 roku przez użytkowniczkę Sadowa Kukurydza. Wtedy też po ostrzeżeniu, Francuz zdecydował się usunąć film. Z kolei do dziś zachowanym filmem, w którym użytkownik „zemścił się” na niekulturalnej osobie jest Szpital # odc.19, gdzie bohaterka grana przez MissDomiiii jest pijana. Odcinek ten okazał się sukcesem i rozbawił większość widzów. Użytkowniczka MissDomiiii po kłótni rozpoczętej przez Francuza, po tygodniu milczenia zwyzywała go, co doprowadziło do powstania odcinka tego serialu.
  • Francuz uwielbia stare samochody.
  • Często używa francuskich zwrotów.
  • Wystąpił w teledysku Monalisy S dla piosenki zespołu Sbs - Za nas w roli esesmana. 
  • Ma dobrą pamięć.
  • Kiedyś chodziła plotka, że wyzywał moderatorów i dostał blokadę, pogłoska ta jednak rozeszła się przed 1 sierpnia 2013, kiedy to faktycznie dostał bana.
  • Jest czasami wspominany na Forum, w postach nt. Starego MSP.    
  • Czasem pojawiał się z przyjaciółmi ze starego pokolenia w różnych chatroomach, gdzie razem z nimi narzekał na nowych moderatorów.
  • Uczestniczył w protestach o Stare MSP, za co został zablokowany, a później otrzymał ostrzeżenie.
  • Zdobył na tej wiki odznakę Szczęśliwiec za dokonanie 10 000 szczęśliwej edycji.
  • W swoim pokoju (kuchni i ogrodzie) prowadził kawiarnię.  
  • Rolę policjantki Samanthy, bohaterkę serialu Szpital w ciągu czterech lat odgrywały cztery MovieStars - Samantha (w 2015 została zastąpiona przez Pixi Star) Supermegalaska222 (dublerka Samanthy; 2015 - 2016; usunęła go ze znajomych), JulaWikcia (chwilowo w 2017) jestemkochanymvipkiem (od 2017, posiada oryginalne włosy i strój Samanthy).
  • Rolę pielęgniarki Alicji odgrywała AnanaseQ.
  • Stworzył dwa filmy które noszą tytuł Ucieczka ze szpitala i posiadają podobny morał.
  • Goliat, to Bibliny potwór, a także sterowana bomba z czasów II Wojny Światowej. Bestia z filmu Goliat atakuje właśnie tak się nazywała.
  • Francuz zawsze stara się przyjąć wszystkich do znajomych.
  • Niektóre z jego filmów zyskały sławę dopiero kilka lat po premierze.

Galeria

MovieStars
Inne Pixi StarZac SkyBecca BeatsStarla SkyZeke CassidyRoxy Ramone"Królowe" MSPMultikontaRakiHakerzyModeratorzySponsorzyHolly NovaGatunki dziwnych postaciMovieStarPlanet (Postać)Coco Calloway
Grający od 2011 ALAKINGAAleks(Alekay)1AnanaseQAngelinatoniAs98101Chloe213DirkEmo KotekErika das ModelFrancuz2308FunClub14XHinatagxKurzfilme----Lady Zanetka .Lola1501LolinkassiMarasatekNatalcia200311OlonioniaPoliloliiStar Paulina7Starrr 03Theyla12ola121
Grający od 2012 Adrianna11125Andzika76ArliKellowMona Liza 1111ntlewPOUPINIETopZuza24Silver ShineSzenzii@WiktoriaBe
Grający od 2013 ! ! ! Alicja ! ! !Agee100Babcia PetuniaJuna13Maksiu20141PonyCatRuda Wieska
Grający od 2014 ! ! ! ALISSA ! ! !SHIN!eeYourAniolek
Grający od 2015 Olive355
Grający od 2016 CavmelLadyPrada!Mondye!Myrna beesbottomTar MaironYassminel
Grający od 2017 IluvatarLethiaaPan Milson