FANDOM

Francuz2308
Francuz2308

Założenie konta

25 maja 2011

Dziewczyna

Wikkol.

Rodzina

Karra222 (kuzynka) Natalcia200311 (siostra)

Najlepsi Przyjaciele

kamila120309 JulaWikcia MarcelikOO

Poziom

23

Obecna sytuacja

Aktywny

Pokolenie

Stare

Francuz2308 – MS z 23 poziomem, od 26.07 2014 roku jest administratorem tej Wikii, a 14 marca 2015 roku został mianowany na biurokratę. Na MSP gra od 25 maja 2011 roku. 

Historia

Francuz na początku

Francuz na początku grania.

2011

Jego przygoda z MSP rozpoczęła się, kiedy jego siostra założyła konto na MSP (jej nick to Natalcia200311). Początkowo nie zamierzał w to grać, jednak po obejrzeniu reklamy i zachętach jego siostry oraz koleżanki rozpoczął grę. Założył konto 25 maja 2011 roku między godziną 15:14 a 15:15. Po raz pierwszy był widziany w Kawiarni. Następnego dnia stworzył swój pierwszy film pt. Wakacje. Jego aktywność była zwiększyła się dopiero w czerwcu. Szybko zdobywał przyjaciół, tworzył filmy, wraz z siostrą zachęcił również kuzynkę do zagrania (jej nazwa użytkownika to Karra222).

2012

W czasach Średniego MSP coraz częściej robił komedie. Jedną z jego komedii jest Przygody Klary i Zająca Roberta przemianowana później na Brudne Sprawy z udziałem bohaterów tamtego serialu. Po pewnym czasie przestał kręcić filmy, gdyż oglądalność zaskakująco malała. Aktywnie uczestniczył w strajkach o diamenty i o Stare MSP

2013

W tym roku oglądalność jego filmów się poprawiła - wraz z jego nowym serialem Szpital oglądalność jeszcze bardziej wzrosła. Francuz częściej udzielał się na Forum i często pojawiał się na imprezach jego przyjaciół. Stworzył także kawiarnię, która aktualnie jest zamknięta. 1 sierpnia ówczesnego roku - w Dzień moderatora - skrytykował moderatorów za ich przekręty oraz brak przywróconej dawnej grafiki miasta, ​w wyniku czego został zablokowany na ok. 10 godzin. Najprawdopodobniej zgłosił go As98101, którego potem zgłosił za obrażanie na jego blogu. Nie przegapił pierwszego Tygodnia unikatów i kupił serduszka na nogę.

2014

W tym roku Francuz podczas drugiego Tygodnia unikatów kupił słynne okulary Nerdsy. Tak samo, jak w 2013 był bardzo aktywny i otwarty na dyskusje, jednak nie pojawiał się tak często na imprezach. Jednak na jednej z imprez poznał JuleWikcię oraz cookleo, z którymi się zaprzyjaźnił i ma kontakt do dziś. 

2015

Wówczas Francuz mniej wchodził, ale dalej jest miły, otwarty i pomocny, jak jego przyjaciele. Został Biurokratą tej Encyklopedii. 25 maja 2015 roku obchodził 4 urodziny swojego konta. Stworzył kolejny odcinek jego serialu.

​Afera o sławę

Był wmieszany w absurdalny konflikt pomiędzy Olive i Andrezjociomciorem, który wybuchł pod koniec października 2015. Pomimo tego, że był neutralny, był oskarżany przez Andrezjociomciora o stronniczość i pomocnictwo w oczernianiu jego. W trakcie afery doszło do wielu skandalicznych zachowań, m.in. obrzucania się wyzwiskami, ośmieszań się na stronach i na MSP (w artbookach, filmach i lookach). Zarówno Andrezjociomcior, jak i Oliwia zostali po pewnym czasie zablokowani (Olive na wikii, Andrzej na MSP i wikii). Obecnie obaj gracze (Franek i Andrzej) są już w zgodzie.

2016

Pojawia się od czasu do czasu, głównie po to, by zająć się swoim Boonie, Martą i porozmawiać ze znajomymi. Prawie w ogóle nie kręcił filmów i znacznie mniej udzielał się na forum ze względu na brak czasu.

​2017

​Wchodzi na konto, przeglądając Forum oraz twórczości znajomych. Wrócił do kręcenia serialu. Czasem pojawia się w Pokojach rozmów. Jeden z nowych odcinków jego serialu okazał lepsze zarobki, niż z 2013. Stworzył także nowy film fabularny.

2018

Gra, wraz z tworzeniem nowych odcinków Numeru do GxESTAPO.

Filmografia

Szpital (2013-2017) –  serial opowiadający o personelu szpitala, pacjentach, oraz ich chorobach, wypadkach i problemach osobistych. Głównymi bohaterami są pracownicy szpitala oraz ich przyjaciele - ratownik medyczny Cezar, pielęgniarka Klaudia, chirurg Franek, pielęgniarka chirurgiczna Alicja, lekarz-internistka Karolina, ordynator Tadeusz, anestezjolog Juliusz oraz przyjaciele - właścicielki kawiarni szpitalnej Sylwia i Karra, sierżant Samanta Padlewska i sowa Elżbieta pracująca jako polonistka. W odcinku 15 i 16 wystąpiła gościnnie Moderatorka002. Tytułowy Szpital znajduje się przy ulicy Cukierkowej 123. W odcinku 22, na tle Starego MSP, możemy zauważyć, że znajduje się on tuż przy plaży i skateparku.

Puszka Pandory (2017) – serial komediowy oparty na faktach opowiadający o absurdalnym konflikcie Andrezjociomciora z Oliwią i Trotylmanem (w filmie nazwani są Andrzej, Olga i Tadek). W serialu pojawiają się także biurokraci wikii o MSP - Francuz2308 i Zosia-77 (grają samych siebie), ponadto w odcinku 13 i 14 wystąpiła gościnnie Arli jako inspektor Wareńska. Obydwa sezony liczą po siedem odcinków.

Numer do GxESTAPO (od 2017) – komedia wojenna oparta na faktach opowiadająca o okupacji w Norwegii. Głównymi bohaterami są: polska turystka Emilia, Norweżka Frida, norweska dywersantka Marta oraz Niemiec, pułkownik Günther Warner. W serialu pojawia się kilka języków: polski, norweski, niemiecki, oraz epizodycznie fiński, angielski, rosyjski, francuski, japoński. Jest to najprawdopodobniej pierwszy serial komediowy na MSP rozgrywający się w czasach II Wojny Światowej. Serial krytykowany przez niektórych za zbyt wielki realizm, powiązany z kilkoma językami pojawiającymi się w filmie.

Przygody pijanego Wieśka (2011, 2013) – serial komediowy o perypetiach pijanego Wieśka oraz jego przyjaciół, którzy próbują go ratować przed jego pijanym zachowaniem. 

​Zamach na przywództwo (2017) – film poświęcony I Bitwie o Irlandię. Główną bohaterką jest Polka Arielka oraz Irlandka Holly. Film został zakończony po dwóch częściach ze względu na przerażająco niską oglądalność.

Wakacje!!! (2011) – pierwszy, krótkometrażowy film Francuza, w którym możemy zobaczyć go i jego przyjaciół na plaży. Co ciekawe, prawie każda moviestar grająca w tym filmie jest już usunięta.

Goliat atakuje (2011)  horror, stworzony w czasach Starego MovieStarPlanet. Główną bohaterką jest Penny i jej przyjaciółki, które zostały napadnięte przez potwora Goliata. Penny trafia do szpitala, jednak razem z przyjaciółkami wraca do domu. Goliat uciekł, a miasto nadal jest w niebezpieczeństwie. Czy Penny zostaje uratowana? Czy wszyscy znów będą czuli się bezpiecznie? .

Kleo na kole (2011) – dochodzi do awaryjnego lądowania samolotu na dachu, a Kleo zostaje uwięziona na kole, jednak nie jest w tej sprawie sama...

Wypadek nad wypadkiem (2011) – jeden z pierwszych, nieoficjalnych odcinków Szpitala. Stworzony w epoce Starego MSP. Natalka i Nikola są świadkami krwawienia Dusi na plaży. Wzywają pogotowie, które w wyniku pośpiechu doprowadza do kolejnego wypadku...

Ucieczka ze szpitala (2011) – krótkometrażowy, pouczający film opowiadający o Miley - dziewczynie, która spadła z bicykla podczas prób do występów. Trafia do szpitala i zamierza uciec, żeby wrócić do cyrku - ma dobrze płatną pracę. Sprawa jednak wymyka się z pod kontroli...  

Szkoła sowy Elżbiety (2013) – film opowiada o sowie Elżbiecie, co spełniła swoje marzenie i została nauczycielką. Doskonale prowadzi zajęcia. Tymczasem jedna z uczennic podkochuje się w panu dyrektorze, zaś uczeń traktuje nauczycieli jak kolegów. Film ten brał udział w konkursie.

Prawdziwe historie (2016) – cykl filmów opowiadający autentyczne wydarzenia. W każdym odcinku jest przedstawiona inna, prawdziwa historia użytkownika z MSP. W pierwszym odcinku została przedstawiona zabawna historia Francuza2308 z października 2012 roku. Do stworzenia tego serialu tego zachęciła go JulaWikcia. 

Ciekawostki

  • Francuz lubi i pamięta czasy starego MSP, pisał listy do moderatorów, na które moderatorzy odpowiedzieli negacją tej epoki.
  • W latach 2013-2014 miał w zwyczaju mszczenie się na osobach, które były dla niego wredne, lecz nie poniosły odpowiedzialności, pomimo zgłoszeń. Najczęściej dodawał ich do filmu z pomocą sztuczki (niedziałającej już) Sławy w filmiea następnie ośmieszał. Aktualnie Francuz żałuje swoich mściwych czynów. 
  • Francuz uwielbia stare samochody.
  • Często używa francuskich zwrotów.
  • Wystąpił w teledysku Monalisy S dla piosenki zespołu Sbs - Za nas w roli SS-mana. 
  • Ma dobrą pamięć.
  • Kiedyś chodziła plotka, że wyzywał moderatorów i dostał blokadę, pogłoska ta jednak rozeszła się przed 1 sierpnia 2013, kiedy to faktycznie dostał bana.
  • Jest czasami wspominany na Forum, w postach nt. Starego MSP.    
  • Czasem pojawiał się z przyjaciółmi ze starego pokolenia w różnych chatroomach, gdzie razem z nimi narzekał na nowych moderatorów.
  • Uczestniczył w protestach o Stare MSP, za co został zablokowany, a później otrzymał ostrzeżenie.
  • Zdobył na tej wiki odznakę Szczęśliwiec za dokonanie 10 000 szczęśliwej edycji.
  • W swoim pokoju (kuchni i ogrodzie) prowadził kawiarnię.  
  • Rolę policjantki Samanthy, bohaterkę serialu Szpital w ciągu czterech lat odgrywały cztery MovieStars - Samantha (w 2015 została zastąpiona przez Pixi Star) Supermegalaska222 (dublerka Samanthy; 2015 - 2016; usunęła go ze znajomych), JulaWikcia (chwilowo w 2017) jestemkochanymvipkiem (od 2017, posiada oryginalne włosy i strój Samanthy).
  • Rolę pielęgniarki Alicji odgrywała AnanaseQ.
  • Stworzył dwa filmy które noszą tytuł Ucieczka ze szpitala i posiadają podobny morał.
  • Goliat, to Bibliny potwór, a także sterowana bomba z czasów II Wojny Światowej. Bestia z filmu Goliat atakuje właśnie tak się nazywała.
  • Francuz zawsze stara się przyjąć wszystkich do znajomych.
  • Niektóre z jego filmów zyskały sławę dopiero kilka lat po premierze.

Galeria

MovieStars
Inne
Grający od 2011
Grający od 2012
Grający od 2013
Grający od 2014
Grający od 2015
Grający od 2016
Grający od 2017
Grający od 2018