FANDOM

Ta strona może zawierać przestarzałe lub niesprawdzone informacje. Jeśli możesz, pomóż je zweryfikować.
Forum1

Kategoria "filmy" na codzień

Forum – miejsce dyskusji użytkowników. Dawniej służyło do odpoczywania od zarabiania StarCoins oraz innych czynności. Aktualnie to siedlisko nienawiści, pseudokrólowychpseudohakerów, ludzi łaknących atencji,reklam i innych rzeczy tego typu. 

Forum kiedyś

Forum MSP

Dawne kategorie

W 2011 i początku 2012r. forum miało zupełnie inne ustawienie i wygląd. Było szare, nieciekawe, przezroczyste, a kategorie były trochę inne. Nie było także limitu tematów. Przy każdym temacie widniał nick stworzyciela wątku, nick osoby która ostatnia dała post, a także data i godzina ostatniego postu. Tematy pisane przez Administrację były podświetlane na niebiesko. 

Gry

„Czy osoba nad tobą...?”, „Co ci wyjdzie?”, „Fejm, fejm, fejm...” to tylko niektóre z nich. Kiedyś ludzie w nie grali, teraz są ignorowane lub niszczone. Na przykład „historia”; od razu po jej rozpoczęciu pojawiają się komentarze pokroju „koniec.”, „I umarł. Koniec.”, „KONIEC!”. Istnieje jednak ogarnięta część osób,które nie psują innym użytkownikom zabawy i sami chętnie biorą udział. 

Forum w 2018 roku

Jest miejscem bardzo chętnie odwiedzanym. To głównie na nim moviestars próbują się wybić,często (choć nie zawsze) poprzez wyzywanie innych i pisanie głupot pod każdym postem. Część MS uważa,że przy tej grze trzyma ich jedynie forum. Na forum zaglądają również niektóre osoby z top takie,jak np. Tar Mairon.