FANDOM

Logo FameCity

Fame City (z ang. Miasto Sławy) to gra twórców MovieStarPlanet, dostępna na Androida oraz w AppStore. Wcielamy się w niej w postać, taką samą jak postacie na MSP, a naszym zadaniem jest wpiąć się na szczyt listy sław.

Gra jest oparta na zdobywaniu energii, którą możemy wydać na różne czynności. Jeśli chcemy nagrać reklamę, popracować, zjeść coś, obejrzeć telewizję albo nawet spać - to wszystko kosztuje nas energię. Energia odnawia nam się co pięć minut (maksymalnie do 20 punktów), możemy ją kupić za kredyty w klubie (5 kredytów za 1 energię) albo kupić za prawdziwe pieniądze (najtańszy pakiet - 3,93zł za 100 energii).

Wykonując kolejne zlecenia (lub pracując w restauracji), zdobywamy sławę, kredyty (walutę w grze), aurę (buziaczki - również waluta w sklepie, używane do poznawania nowych ludzi), a także raz na jakiś czas możemy wysłać naszej postaci na MSP fame i sc.

Postój taksówek

W Fame City istnieją 3 ulice - Aleja Lolipop, dostępna na początku, oraz Ulica Cupcake i Moviestar Hills Street, które trzeba odblokować.

Famous Burgers

Restauracja, w której możemy pracować w wolnej chwili. Cała zmiana w Famous Burgers trwa 20 minut (możemy w tym czasie wychodzić ze sklepu, a nasza energia się odnawia). Aby pracować, musimy wykorzystać energię, a w zamian otrzymujemy kredyty.

Gossip Channel

Studio, w którym nagrywamy reklamy. Najpierw musi do nas zadzwonić nasz agent i wysłać nam scenariusz do filmu. Są to dwa zdania, które najlepiej przeczytać przed przesłuchaniem, ponieważ czeka nas tam quiz. Postać, która nas przesłuchuje, podaje nam jakieś zdanie, a my musimy zaznaczyć, czy było ono w scenariuszu czy nie. Jeśli przejdziemy przesłuchanie, zaczynamy pracę. Jak już skończymy, otrzymujemy kredyty, aurę, a także fanów, a jak wyjdziemy na ulicę to pojawi nam się informacja w telewizji o naszej reklamie.

Crazy Unicorn Club

Klub, w którym możemy spotkać osobistości albo doładować energię za kreydyty. Niektóre zadania w Fame City polegają na tym, by zdobyć okresloną ilość przyjaciół lub żeby spotkać odpowiednią osobę. Zaprzyjaźnianie się kosztuje nas aurę.

Sklep

W sklepach możemy kupić ubrania, meble do pokoju, a także zmienić swoją twarz. Można zmienić kolor jedynie skóry, ust i włosów. Koloru ubrań i mebli nie można zmienić. W ciągu gry jest wiele zadań związanych ze sklepem - polegają one głównie na zakupie nowych rzeczy z określonej kategorii (łóżka, szafki, spodnie itd.).

Ranking

W rankingu na Fame City liczy się ilość fanów - im więcej, tym wyżej jesteś w rankingu. Zaczynamy z 500 miejsca i powoli wspinamy się na sam szczyt.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki