FANDOM

Emo usia - Moviestar z 23 levelem. Założyła konto w listopadzie 2014 roku. Wielokrotnie chciała odejść z msp, było to niezauważalne gdyż jako jedna z niewielu nie żaliła się w statusie. Na msp wchodzi prawie codziennie. Niedawno miała większą przerwę, lecz kupiła status VIP dzięki czemu powróciła do gry.

Historia

Emo usia pierwsze konto na MSP założyła pod koniec 2012 roku, lecz nie grała zbyt często i była bardzo zagubiona w grze. Miała mnóstwo "głównych" kont, lecz każde porzucała i wszystkie zdobyte rzeczy dawała następnemu kontu. Dwa konta z tych poprzednich istnieją do dziś i mają nicki "wakacyjny drink" oraz "czujna kita". W końcu powstała "emo usia". Konto miało pełnić funkcję kolejnego nieudanego konta, lecz jego właścicielka stwierdziła że ma fajny nick i może być jej docelowym kontem.

Przyjaciele

Dwie osoby z jej najlepszych przyjaciół od dawna się nie zmieniły. Są nimi czarna lala 300 (którą zna w życiu poza grą) i nj2005 (zna ją gorzej niż czarna lalę , lecz i tak bardzo dobrze również z reala). Jest również 3 osoba, którą aktualnie jest baraie kesha. Chłopaka nie ma posiada.

Ciekawostki

  • Zdobyła 789 like na artbooku
  • Wystąpiła w filmie YourAniołek

Galeria