FANDOM

Dirk - MovieStar obecnie z 83 poziomem. Jeden z najbardziej popularnych użytkowników polskiego MSP. W rankingu obecnie zajmuje 15 pozycję. Znany jest przede wszystkim ze swoich rewelacyjnych teledysków na YouTube oraz Wojny Anty-Reclamo toczonej między wysokimi a niskimi poziomami.

Historia

Dirk założył konto w listopadzie 2011 roku. Od bardzo długiego czasu jest w związku z Theylą, dla której robi teledyski. Pierwszy z nich (Walentynka dla Theyli) pojawił się ponad 5 lat temu. Z każdym nowym teledyskiem Dirk robił je coraz lepiej. Według wielu osób tworzy najlepsze teledyski na MSP. Najnowszy („Za to co mam” by Dirk) pojawił się 2 lata temu.

Dirk

Możemy zauważyć ogromną różnicę między starymi, a nowymi teledyskami. 

Oprócz tego, znany jest z Wojny Anty-Reclamo, którą najprawdopodobniej zaczął. Wojna toczona jest między wysokimi a niskimi poziomami. Zaczęło się od wielu reklam na Księdze Gości Dirka. Kiedy miał już ich dość, postanowił blokować użytkowników reklamujących się tam. Dirk od długiego czasu znajduje się na pierwszej (raz znajdował się na drugiej) stronie w rankingu, co też przyniosło mu sławę.

Teledyski

Teledyski Dirka to zapewne najbardziej rozpoznawalne filmy związane z MSP publikowane na Polskim YouTube. Prawie wszystkie są poświęcone Theyli, a co za tym idzie piosenki są o tematyce miłosnej. Prócz tego Dirk okazjonalnie wypuszcza teledyski świąteczne, z okazji takich jak: Wielkanoc, Mikołajki czy Dzień kobiet. Charakterystycznym elementem teledysków Dirka jest intro, w którym Dirk „puka” w ekran. Pierwszy raz zostało to wykorzystane w teledysku „Lato MSP Dirk”, jednak jeszcze bez efektu dźwiękowego. Poniżej znajduje się pełna, chronologiczna lista wszystkich obecnie opublikowanych teledysków.

Filmy publiczne

Teledyski i filmiki, które można bez problemów oglądać na kanale FilmyDirka. Nie wszystkie jednak są dostępne na stronie MSP.

  • Walentynka dla Theyli- 23.02.2012,
  • Dzień Kobiet Theyla - Movie Star Planet - 8.03.2012,
  • Video - środa... Dirk MSP - 27.03.2012,
  • Wesołych Świąt MSP od Dirka - 6.04.2012,
  • Lato MSP Dirk - 28.04.2012,
  • Theyla i Dirk (Tydzień z życia faceta) - 15.06.2012,
  • Dzień gorącego lata Dirk MSP - 4.07.2012,
  • Disney - Happy Birthday Dirk - 15.07.2012,
  • Pomarańczowe lato Dirk MSP - 29.07.2012,
  • Całuj mnie Dirk MSP - 1.09.2012,
  • Bad Boy Dirk MSP - 3.10.2012,
  • Ja Cię lubię a Ty śpisz Dirk MSP - 1.11.2012,
  • Dirkowe Mikołajki ;) MSP - 6.12.2012,
  • Niespodzianka by Dirk ;) - 18.01.2013,
  • Odnalazłem Cię by Dirk MSP - 10.02.2013,
  • wielkanoc2013 MSP Dirk - 29.03.2013,
  • Dziewczyna z internetu Dirk MSP - 3.06.2013,
  • Bo lato rozpala ;) Dirk MSP - 26.08.2013,
  • Intro "Horrory Grzesko#" - 7.01.2015 (nie teledysk),
  • Chodźmy na kebab by Dirk ;) - 26.01.2015,
  • Konstelacje- Remake by Dirk (remake „Walentynka dla Theyli”) - 14.02.2015,
  • Za to co mam by Dirk - 14.07.2015

Filmy usunięte

Kilka teledysków Dirka zostało zablokowanych nie tylko na MSP, ale i bezpośrednio na YouTube. Prawdopodobnie obecnie albo są usunięte, albo oznaczone jako prywatne. Te teledyski widziały tylko osoby, które w tamtym czasie śledziły kanał Dirka.

  • Barbie Girl - teledysk opublikowany na Dzień dziecka
  • Desperados

Obsada

W teledyskach Dirka nieodzownymi aktorami są Dirk oraz Theyla. W większości swoich teledysków autor zamieszcza także postacie swoich znajomych z MSP. W kolejnych filmach obsada się zmieniała. Było to prawdopodobnie efektem relacji z danymi użytkownikami w momencie kręcenia materiału.

Program

Program, w jakim montowane są teledyski jest ściśle strzeżonym sekretem. Do tej pory Dirk oficjalnie zaprzeczył każdej ze spekulacji wysuniętych przez widzów. Mimo to po postępie, jaki widać w kolejnych filmach można się domyślić, że Dirk przynajmniej 2 razy zmieniał program. Jedną z największych zmian, jaka zaszła w teledyskach Dirka było zaczęcie stosowania techniki „Green Screen”, która pozwoliła mu „wyciąć” postacie MSP i nałożyć je na dowolne tło, w późniejszych teledyskach także ruchome. Pierwszy raz Dirk wykorzystał to w filmie „Dirkowe Mikołajki”. Większość aktualnych teledysków charakteryzuje się dużą ilością efektów i wyciętych postaci oraz praktycznym brakiem scen nagranych bezpośrednio w grze.

Ciekawostki

  • Jego teledyski zdobywają uznanie wielu użytkowników, którzy tym samym uważają je za najlepsze na MSP.
  • Posiada drugie konto (pomocnicze) o nazwie Dirk Pitt.
  • Odkąd rozpoczął Wojnę Anty-Reclamo, znacznie mniej osób reklamuje się w jego Księdze Gości.
  • Niektórzy twierdzą, że on i Theyla to jedna z najpiękniejszych par w grze.
  • Prawdopodobnie prawdziwe imię Dirka to Michał, gdyż tak podpisuje się w filmach nagranych z gry IMVU.