Fandom

MovieStarPlanet Wiki

Diamonds

383strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze16 Udostępnij
Diamond.png
Diamenty to płatna, wirtualna waluta na MSP, którą wprowadzono 18 lipca 2012r.

Mozna je zdobyć na 3 sposoby:

  • Po kupnie VIPA, zakupić pakiet z diamentami

Z Diamentmi możemy robić różne rzeczy tutaj macie wypisane jakie:

Razem z diamentami na MSP wprowadzono Specjalny sklep z rzeczami za ta walutę. Oprócz ubrań, przedmiotów i animacji, znajdują się tam również Specjalne opcje, dostępne jedynie za diamenty.

Koło Fame

Można nim zakręcić za 4 diamenty. W zamian można wygrać od 500 do 6000 punktów fame.

Status Diamond

Można go wysłać za 1 diament. Wpisujemy w niego tekst tak samo jak w normalnym CTR , jednak nasi znajomi widzą przez 20 sekund status w specjalnym, diamentowym obramowaniu. Za wysłanie odpowiedniej ilości statusów diamonds możemy otrzymać nagrody .

Fame Booster

Można go użyć za 5 diamentów. Dzięki niemu dostajemy dwa razy więcej Fame przez godzinę.

Szalone Zakupy

Mozna je kupić za 25 diamentów. Dzięki nim przez godzinę rzeczy w sklepach (za StarCoins ) są o połowę tańsze!

Profil Diamonds

Można go kupić za 15 diamentów. Nasz profil zostanie wyróżniony specjalnym obramowaniem przez tydzień..

Natychmiastowe rośnięcie

Za opłatą określonej liczby diamentów (to zależy od poziomu zwierzaka, maksymalnie 12 diamentów) możemy sprawić, że nasz Zwierzak urośnie i od razu zdobędzie wyższy poziom. (Ważne : zwierzak nie zmienia poziomu, tylko rośnie)

Zmień swojego zwierzaka

Jeśli nie podoba ci wygląd twojego zwierzaka , za 6 diamentów możesz go zmienić (Dotyczy TYLKO Starych zwierzaków, Nie działa na bonsters i nowe zwierzaki).

Nie mozna zamieniać zwierzaka na Boonie i odwrotnie, ALE mozna zamieniać NP. PSA na lisa, Dobrego Boonie na Boonie ITD VIP. Jeśli nie nie podoba nam SIĘ Aktualnie wygenerowany Zwierzak, możemy kliknąć "Dalej", A jeśli przez Przypadek pominiemy ciekawy wygląd, możemy SIĘ cofnąć.

Specjalne Pozdrowienie

Za 15 diamenty możesz sprawić radość sobie i przyjacielowi. Gdy wyślesz komuś pozdrowienie, oboje; otrzymujecie Wybrany prezent, 3000 sławę i 500 SC.

Diamond Ride

W chatroomach , na Prawo od chatu, znajduje się przycisk SC . Gdy na niego klikniemy, za 15 diamentów możemy wysłać zrobienia Wszystkich w chatroomie 1000 StarCoins (z Nami włącznie). Nasi znajomi otrzymają wtedy powiadomienie o wydarzeniu i mogą się dołączyć.

Ciekawostki

  • Rzeczy kupionych za diamenty Nie można się pozbyć SIĘ - NIE DA SIĘ Ich ani oddać, ani zrecyklingować .
  • Przy Elite VIP otrzymuje się dziennie 1 Diamond, a przy Star VIP otrzymuje się 2 Diamonds

Więcej z Fandomu

Losowa wiki