FANDOM

Diamonds (pl. Diamenty) to płatna, wirtualna waluta na MSP, którą wprowadzono 18 lipca 2012.

Można je zdobyć na 3 sposoby:

Diamond
  • Kupić VIPa
  • Po kupnie VIPa, zakupić pakiet brązowy srebrny złoty oraz Diamond

Razem z diamentami na MSP wprowadzono specjalny sklep z rzeczami za ta walutę. Oprócz ubrań, przedmiotów i animacji, znajdują się tam również specjalne opcje, dostępne jedynie za diamenty.

Funkcje

Koło Fame

Zakręcimy nim za 4 diamenty. W zamian można wygrać od 500 do 6000 punktów Fame.

Status Diamond

Wysyłamy go za 1 diament. Wpisujemy w niego tekst tak samo jak w normalnym CTR, jednak nasi znajomi widzą przez 20 sekund status w specjalnym, diamentowym obramowaniu. Za wysłanie odpowiedniej ilości statusów diamonds możemy otrzymać nagrody.

Fame Booster

Użyjemy go za 5 diamentów. Dzięki niemu dostajemy dwa razy więcej Fame przez godzinę.

Szalone Zakupy

Kosztuje 25 diamentów. Dzięki nim przez godzinę rzeczy w sklepach (za StarCoins ) są o połowę tańsze. 

Profil Diamonds

Można go kupić za 15 diamentów. Nasz profil zostanie wyróżniony diamentowo - kryształowym obramowaniem przez tydzień.

Natychmiastowe rośnięcie

Za opłatą określonej liczby diamentów (to zależy od poziomu zwierzaka, maksymalnie 16 diamentów) możemy sprawić, że nasz Zwierzak urośnie i od razu zdobędzie wyższy poziom (Ważne: zwierzak nie zmienia poziomu, tylko rośnie).

Zmień swojego zwierzaka

Jeśli nie podoba ci wygląd twojego zwierzaka, za 6 diamentów możesz go zmienić

Nie można zamieniać zwierzaka na Boonie i odwrotnie, ale można zamieniać np. psa na lisa, dobrego boonie na złego boonie Jeśli nie nie podoba nam się aktualnie wygenerowany zwierzak, możemy kliknąć „Dalej” A jeśli przez przypadek pominiemy ciekawy wygląd, możemy się cofnąć. (ta funkcja działa tylko na stare boonie)

Specjalne Pozdrowienie

Za 15 diamentów możesz sprawić radość sobie i przyjacielowi. Gdy wyślesz komuś pozdrowienie, oboje; otrzymujecie 3500 fame i 500 SC.

Diamond Ride

W chatroomach , na prawo od chatu, znajduje się przycisk SC. Gdy na niego klikniemy, za 15 diamentów możemy wysłać zrobienia Diamond Ride w chatroomie i wtedy osoby przebywające w chatroomie zdobywają 1000 StarCoins (z nami włącznie). Nasi znajomi otrzymają wtedy powiadomienie o wydarzeniu i mogą się dołączyć.

Galeria

Ciekawostki

  • Rzeczy kupionych za diamenty można się pozbyć się z szafy, można je oddać znajomym używając triku.
  • W marcu 2018 roku pojawił się błąd, który wykorzystało wielu graczy. Przy zakupie ubrań/rzeczy za diamenty, po chwili zostały one nam przywrócone. Inne rzeczy (np. animacje czy przedmioty ze sklepu Diamond) działały normalnie.