FANDOM

Diamond.png
Diamenty to płatna, wirtualna waluta na MSP, którą wprowadzono 18 lipca 2012r.

Mozna je zdobyć na 3 sposoby:

  • Po kupnie VIPA, zakupić pakiet z diamentami

Z Diamentmi możemy robić różne rzeczy tutaj macie wypisane jakie:

Razem z diamentami na MSP wprowadzono Specjalny sklep z rzeczami za ta walutę. Oprócz ubrań, przedmiotów i animacji, znajdują się tam również Specjalne opcje, dostępne jedynie za diamenty.

Funkcje:

Koło Fame:

Można nim zakręcić za 4 diamenty. W zamian można wygrać od 500 do 6000 punktów fame.

Status Diamond:

Można go wysłać za 1 diament. Wpisujemy w niego tekst tak samo jak w normalnym CTR , jednak nasi znajomi widzą przez 20 sekund status w specjalnym, diamentowym obramowaniu. Za wysłanie odpowiedniej ilości statusów diamonds możemy otrzymać nagrody .

Fame Booster:

Można go użyć za 5 diamentów. Dzięki niemu dostajemy dwa razy więcej Fame przez godzinę.

Szalone Zakupy:

Mozna je kupić za 25 diamentów. Dzięki nim przez godzinę rzeczy w sklepach (za StarCoins ) są o połowę tańsze!

Profil Diamonds:

Można go kupić za 15 diamentów. Nasz profil zostanie wyróżniony specjalnym obramowaniem przez tydzień..

Natychmiastowe rośnięcie:

Za opłatą określonej liczby diamentów (to zależy od poziomu zwierzaka, maksymalnie 12 diamentów) możemy sprawić, że nasz Zwierzak urośnie i od razu zdobędzie wyższy poziom. (Ważne : zwierzak nie zmienia poziomu, tylko rośnie)

Zmień swojego zwierzaka:

Jeśli nie podoba ci wygląd twojego zwierzaka , za 6 diamentów możesz go zmienić (Dotyczy TYLKO Starych zwierzaków, a nie na bonsters i nowe zwierzaki).

Nie mozna zamieniać zwierzaka na Boonie i odwrotnie, ALE mozna zamieniać NP. PSA na lisa, Dobrego Boonie na Boonie ITD VIP. Jeśli nie nie podoba nam SIĘ Aktualnie wygenerowany Zwierzak, możemy kliknąć "Dalej", A jeśli przez Przypadek pominiemy ciekawy wygląd, możemy SIĘ cofnąć.

Specjalne Pozdrowienie

Za 15 diamenty możesz sprawić radość sobie i przyjacielowi. Gdy wyślesz komuś pozdrowienie, oboje; otrzymujecie Wybrany prezent, 3000 sławę i 500 SC.

Diamond Ride

W chatroomach , na Prawo od chatu, znajduje się przycisk SC . Gdy na niego klikniemy, za 15 diamentów możemy wysłać zrobienia Wszystkich w chatroomie 1000 StarCoins (z Nami włącznie). Nasi znajomi otrzymają wtedy powiadomienie o wydarzeniu i mogą się dołączyć.

Ciekawostki

  • Rzeczy kupionych za diamenty Nie można się pozbyć SIĘ - NIE DA SIĘ Ich ani oddać, ani zrecyklingować .
  • Przy Elite VIP otrzymuje się dziennie 1 Diamond, a przy Star VIP otrzymuje się 2 Diamonds

Więcej z Fandomu

Losowa wiki