Fandom

MovieStarPlanet Wiki

Design Studio

383strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze16 Udostępnij

Design Studio - opcja w Mieście Filmów, dzięki której możemy tworzyć własne ubrania. Jest ona dostępna dla wszystkich.

O Design Studio

W tym miejscu mamy możliwość projektowania ubrań, do których możemy dodawać różnego rodzaju wzory oraz znaczki (tzw. metki). Każda opcja dodana do projektu podwyższa jego cenę.

Gdy sami zakupimy nasz projekt pojawia nam się okienko sprzedawania. Możemy tutaj wyprodukować 5, 20 lub 50 (VIP) projektów (jakiś czas temu produkowanie projektów było płatne, jednakże od niedawna produkcja jest darmowa). Gdy to zrobimy osoby kupujące nasz projekt będą miały zniżkę, a my za każdy sprzedany projekt otrzymamy trochę fame (ok. 81) i StarCoins.

Historia

Na początku na Forum, jak i statusach osób, które śledzą poczynania MSP innych narodowości, zaczęły pojawiać się informacje, iż na duńskim MSP pojawiła się opcja robienia swoich ubrańOczywiście, ludziom plotki przypadły do gustu - zaczęto się pod tym podpisywać. Po jakichś trzech tygodniach załoga MSP dodała na Forum post o powstaniu Design StudioSama idea tworzenia i kupowania swoich projektów spotkała się z ogromną aprobatą użytkowników, jednak prędko zaczęły się prostesty: na początku projekty (po ukończeniu) miały astronomiczne ceny. Najtańsze były za prawie 1.000sc, a zrobienie ładnego projektu kosztowało nas nawet kilka tysięcy sc! Pojawił się także inny problem; MovieStars bez pakietu VIP skarżyły się, że skoro mogą projektować w DS ubrania dla członków VIP, same powinny móc je kupować. Z tych dwóch powodów powstało wiele konfliktów między użytkownikami - zaczęto tworzyć Artbooki, posty na Forum i informacje na statusach. 

Pierwszy problem z cenami w tle został zażegnany - od pewnego czasu można tworzyć projekty za ok. 200 sc, które wcześniej kosztowały po 800 lub więcej. Stare wersje ubrań nie zostały jednak wycofane - wciąż można je kupić.

Odkąd jednak funkcjonuje nowy cennik, gracze stworzyli tańsze wersje swoich projektów i zaczęli je kupować.

Ciekawostki

  • Ostatnio dodano sukienki do Design Studio, jednak je tymczasowo wycofali.
  • Kiedyś wystąpił błąd Design Studio i można było kupić projekt z wzorem za 50 SC (cenę samego projektu, bez metki i wzoru), jak ktoś dodał metkę, to dopiero ona była wliczana w cenę projektu.
  • Przez jakiś czas do projektów dało się dodawać siebie/swojego przyjaciela. Teraz znowu nie można.
  • Przez kilka dni jedna z metek była za 0 sc, obecnie kosztuje ona 50 sc.Tak to była mała usterka, ale jest już naprawiona.
  • Gdy dodamy projekt do artbooka, nawet jeśli jest na nim metka lub wzór, w artbooku go nie będzie.
  • Projekty da się przetwarzać za 8 pkt wtórnych.
  • W marcu i w Wielkanoc 2017 roku można było znaleźć na Polskim serwerze MSP unikaty w design studio.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki