FANDOM

Prawdziwa Deleted User

Deleted User (z ang. usunięty użytkownik) to nazwa, jaką „przyjmuje” postać po samodzielnym usunięciu konta.

Niektórzy tworzą konta wyglądające jak Anonymous i Unkown Female po czym się usuwają i straszą innych użytkowników. Są one niegroźne, jednak niektórzy dają się nabierać na różne prowokacje. W chatroomach można spotkać osoby bez nicku a jak się na niego kliknie to jest pokazane „Deleted User” np. w chatroomach czy na forum, ponieważ po usunięciu postaci (za pomocą pewnego triku) można dalej grać, są one rzadko spotykane.

Jeżeli mieliśmy w znajomych usuniętego użytkownika, możemy go dodać do filmów. Od 2016 roku istnieje pewen trik gdzie można usunąć Deleted User ze znajomych wystarczy wejść w BSP i w wyszukiwarce wpisać Deleted User.

Deleted User - błąd

Na MSP od 2012 do 2013 roku można było spotkać 3 Deleted User w wyszukiwarce. Miały identyczną nazwę. Jedna miała 4 poziom, druga 11 , a trzecia 12. Chodziły plotki że Deleted User z 12 poziomem jest duchem i specjalnie się tak nazwała, ale to tylko wymysły MovieStars. W 2014 roku wszystkie trzy usunęli moderatorzy.

Ciekawostki

  • Co dziwne, tylko jedna miała ustawiony status.
  • Ich levele rosły przez te parę lat.
  • Pierwsza Deleted User posiada unikaty.
  • Niektórzy tworzą loginy Deleted User i da się ich wyszukać w wyszukiwarce.
  • W starszych filmach, można zauważyć, że parę osób grających w nich się usunęło lub zostało zablokowanych.
  • Jedna z usuniętych użytkowniczek nie ma zakratkowanego wulgaryzmu. Możliwe, że usunęła się przed wprowadzeniem kratek.
  • Pewna Deleted User usunęła konto i napisała że SHIN!ee ją zhackowała (SHIN!ee nie jest oczywiście hackerem, ktoś usunął swoje konto, a przed tym napisał w statusie o zhackowaniu przez SHIN!ee.)
  • Jeśli naszą postać nazwiemy „Deleted User” (nawet jeśli będzie zawierać jakieś cyfry i/lub liczby) to moderatorzy najprawdopodobniej poproszą nas o zmianę nazwy użytkownika.
  • Czasami są przypadki że hackerzy usuwają konta.
  • Gdy w wyszukiwarce znajomych wpiszemy Deleted User pojawia nam się osoba z 17 lvl
  • Gdy moderatorzy zablokują na zawsze MS to wtedy jego nazwa pozostaje i nie zmienia się na Deleted User
  • Od ostatniego czasu możemy wchodzić na profile Deleted User i zablokowanych użytkowników. Możemy oglądać ich filmy, artbooki, looki, a nawet proponować wymiany, wysyłać prezenty i dawać autografy. Jest to prawdopodobnie bug.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Deleted User