FANDOM

Ta strona może zawierać przestarzałe lub niesprawdzone informacje. Jeśli możesz, pomóż je zweryfikować.
Chloe213 - moviestar grająca od maja 2013 roku.(pochodzi z ery Intenisve MSP). Aktualnie posiada 27 lvl. Zaczęła grać dzięki niektórym koleżankom z klasy. Za to niektóre znajome - zaczęły grać dzięki Chloe.

Historia Chloe

Przed powstaniem postaci

Chloe213 nie od początku swojej gry posiadała konto o dzisiejszej nazwie. To konto zostało założone w maju, jednak poprzednie powstało 2 miesiące wstecz. Trudno było jej wbijać levele, dlatego odeszła. Po pewnym czasie postanowiła wrócić na MSP, jednak poprzednie konto, po powrocie nie przypadło jej do gustu, dlatego postanowiła założyć nowe.

2013

MSP na imprezke.png
Jak wiadomo w 2013 roku Chloe213 zaczęła swoją grę. Przy zakładaniu jej konta pozapraszała do gry wielu swoich przyjaciółek ze szkoły. Ona bardzo dbała o swoje konto. Jej koleżanki na początku - owszem, ale po dwóch miesiącach gry im się znudziło, a wchodziły tylko jak im się chciało. Chloe nie miała swojej "bratniej duszy", przez co postanowiła zaprosić do gry inną koleżankę z poza szkoły, która później nazwała się Julia didigirl. Od tego czasu zaczęły ze sobą konkurować, jednak nie przestały się przyjaźnić. Pewnego dnia, do znajomych zaprosiła do najlepszych przyjaciół osoba z wysokim levelem. Oczywiście Chloe się zgodziła. Tamta dziewczyna poprosiła ją o prezent. Oczywiście, Chloe się zgodziła, jednak po wysłaniu jej tego prezentu, usunęła ją w ogóle ze znajomych, nie tylko z najlepszych przyjaciół. Wtedy to zaprosiła Julię didigirl do najlepszych przyjaciół.[1]  29 września, Chloe dostała swojego pierwszego VIP' a, dzięki czemu bardzo wyprzedziła Julię w levelu. Dwa tygodnie później pojawiły się pakiety Super i Elite VIP. Z których skorzystała Julia didigirl. Od tąd zaczęła się pomiędzy nimi bardzo zacięta walka.[2]

2014

Profil Chloe213.png

Chloe213 z 2014 - 2015 roku

Przez pierwsze miesiące (gdzieś tak do maja) MS nadal prowadziły "wojnę", która w okrągłą rocznicę założenia konta się zakończyła. Postanowiły (obie, bo są one koleżankami), że będą się używać we wszystkich filmach i nie będą ze sobą konkurować. Na samym początku lata Julia zerwała z Chloe najlepszą przyjaźń, co ją bardzo zasmuciła. Przestała być smutna, gdy Julia jej wytłumaczyła o co chodziło. Skończyło się lato, a zaczął się wrzesień, dla Chloe213, to był miesiąc wydatków, ponieważ kończył jej się VIP. Po spotkaniu z Julią stwierdziły, że będą jak Arli, czyli będą miały w serduszku dziewczynę, co miało oznaczać, że są najlepszymi przyjaciółkami zawsze, ale to zawsze.[3] We wrześniu wielu jej przyjaciół ze szkoły powróciło na MSP. Pod koniec miesiąca znów została VIP' em, ale tym razem był to VIP Elite. Zdecydowała się na zmianę wyglądu. Zmieniła kolor skóry na ciemniejszy i usunęła piegi. To samo (po uzgodnieniu, aby nie było żadnych niepotrzebnych kłótni) zrobiła Julia didigirl. Po pewnym czasie Julii[4] znudziło się bycie bliźniaczką Chloe. Bardzo ją to zdenerwowało, ponieważ obiecywały sobie, że ze sobą nie zerwą itp. Wieczorem postanowiła to wszystko wyjaśnić. Udało się - okazało się, że ktoś jej się włamał na konto (Chloe albo Julii) lub po prostu, przez przypadek kliknęły na ten znaczek.

2015

W 2015 roku Julii didigirl skończył się VIP, a nie miała w planach kupować następnego. Chloe nie była uradowana tym faktem. Co prawda miała szansę, żeby prześcignąć przyjaciółkę o 2, 3 levele dalej, jednak postanowiła jeszcze bardziej jej pomagać. Oznaczało to koniec "wojny" o levele. Potem najpierw Chloe, a następnie Julia zakończyły swoją przygodę z grą. Chloe straciła status VIP, od tego czasu zagląda na MSP, kiedy znajdzie czas i chęci, co zdarza się dosyć rzadko.

2016

Chloe213 w wakacje powraca do gry, postanawia zakupić STAR VIP na miesiąc i tworzy serię pt. "JA CHCĘ MOJE OCZY!!!", która jest jeszcze nie została dokończona.

Chloe213.png

Obecna sytuacja Chloe213

Historia nicku

Chloe to imię postaci z pewnej bajki. Za to 213 można by zapisać tak: 2013. To jest po prostu rok założenia jej konta bez cyfry zero. Ciekawostką na temat nicku jest fakt, że Chloe zauważyła to tuż po pierwszej sekundzie gry na MSP.

Filmografia

Życie sióstr - dwie siostry (które są tzw. siostrami zgody) planują swoje przyjęcie, jednak zły duch je rozdziela, co ma spowodować zamieszanie na świecie spełniając ich marzenia, jedną siostrę oszuka, a drugą wynosi na szczyt. Ania (czyli ta pierwsza siostra) zostaje zapomniana przez koleżanki i przez samą siostrę. Czy uda im się złączyć? Jeśli nie to co się stanie ze światem?

Looks

Ciekawostki

  • Chloe213 usuwała dość dużo filmów jej produkcji.
  • Kiedyś robiła filmy codziennie.
  • Nie nadąża z wypełnianiem obietnic w sprawie wynagrodzenia za komentarze pod jej filmami.
  • Ostatnio przestała gonić za levelem (jak to ma w zwyczaju Pokolenie Intensive).
  • Woli stare zwierzaki, te nowe wydają jej się dziwne i nierealne.
  • Do najlepszych przyjaciół, przyjmuje VIP' y, czy też byłe VIP' y lub przyjaciół ze szkoły, ale jak oni wchodzą w grę, to na 100% nie wyrzuci ich z najlepszych przyjaciół, a może ich najwyżej nie przyjąć.
  • Jak się ją zapyta, czy da prezent czy też specjalne pozdrowienie, to się wścieka, mimo, iż sama się o to czasami pyta.

Przypisy

  1. I były nimi, do pewnego czasu.
  2. Lecz to nadal nie zniszczyło ich przyjaźni.
  3. I tak jest do dziś, mimo poniższej sytuacji.
  4. Jak to myślała Chloe

Więcej z Fandomu

Losowa wiki